Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    jawellll, Nu Erica Durance erin speelt ga ik de film kijken!

  2. #27

    Standaard

    Het origineel was uitstekend, maar een sequel laat ik aan me voorbij gaan.

  3. #28

    Standaard

    Eerlijk gezegd snap ik alle ophef niet zo. Als je het niks vindt, dat laat je deze film toch links liggen? Als de betreffende filmmaatschappij er geld mee denkt te kunnen verdienen, laat ze lekker. Geen reden om te ageren als je de eenvoudige keuze hebt de film te mijden toch?

  4. #29

    Standaard

    Butterfly effect 1 staat in mijn flop 3, dus deze ga ik HELEMAAL ontwijken, aangezien ik Snatch en The real cancun op nummer 1 en 2 wil houden.

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    Ik ben er ook niet echt een fan van, maar omdat het verhaal andere personages bevat die niets hebben met die uit 1 ben ik benieuwd of ze het vervolg net zo spannend en onderhoudend kunnen maken als in deel 1.

    Ik wacht mijn oordeel nog even af, want er zijn namelijk best films die geen deel twee nodig lijken te hebben maar die door enkele zetten in het script toch weer ontzettend goed zijn.

    En iets zegt me dat dat ook zo wordt met "the butterfly effect".

    Grt. Deweb

  7. #32

    Standaard

    Triest, heel triest.

    Een sequel is ten zeerste onnodig! Geldruikende barbaren.

  8. #33

    Standaard

    Ik vond de originele film zéér goed, maar het verhaal was op het einde echt wel afgesloten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Ik vond de originele film zéér goed, maar het verhaal was op het einde echt wel afgesloten.
    Dat vond ik ook, wat ik ook jammer vind is het afbreukrisico. Ik vond deel 1 echt heel erg goed, vooral omdat het zo verrassend was, het wordt moeilijk dat te overtreffen, of te evenaren, waardoor je afbreuk aan het vervolg, maar zeker ook aan het eerste deel doet.
    Turn around and feel the vibe.....

  10. #35

    Standaard

    Hoe kan een tweede deel in godsnaam van invloed zijn op het eerste deel? Ik vermoed dat het slechts tussen de oren zit.

  11. #36

    Standaard

    Binnenkort:

    Titanic 2: Back to the Iceberg

    An Uwe Boll film
    Starring Leonardo Di Caprio as Jim Dawson (Jack's brother)


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ramonhal
    Hoewel ik het met de meeste eens ben dat je niet aan films moet zitten die goed waren zoals ze waren door er een sequel van te maken moet ik zeggen dat als je naar de onderstaande titels kijkt het helemaal niet zo erg was dat er een sequel kwam...

    Bad Boys 2
    Final Destination 2
    Toy Story 2
    Jurassic Park 2
    American Pie 2
    Terminator 2

    enz. Hoewel sommige deel uitmaken van Trilogy's was op het moment van aankondiging van het 2e deel dit nog niet bekend. Ik moet zeggen dat dit kleine voorbeeld toch voor mij vooral een teken is dat niet alle sequels slecht moeten zijn of slecht moeten zijn voor het eerste deel... Ik neem aan dat de meeste mensen erg veel zin hebben in het 2e deel van Pirates of the Carribean...
    Uiteraard zijn niet alle sequels slecht, maar er is een grote groep films die zich goed lenen voor sequels, omdat nog niet alles verteld of gebeurd is in het eerste deel. Spiderman 2, Toy Story 2 en Terminator 2 zijn goede voorbeelden van films die de naam "vervolg" echt waard zijn, omdat ze het verhaal continueren ipv ongeïnspireerd herkauwen met andere acteurs. Ook zijn er films waarbij vooraf rekening gehouden wordt met het feit dat het een filmserie kan worden, zoals Pirates of the Caribbean. Daarom werken ze bij die films ook met subtitels, zoals Curse of the Black Pearl en Dead Man's Chest.
    En sommige films lenen zich gewoon niet voor een sequel. De beschrijving van Butterfly Effect 2 klinkt exact hetzelfde als die van deel 1. Tel daarbij een b-regisseur en een stel tv-acteurs op, en de voortekenen zijn op zijn minst ongunstig. Maar idd, een verrassing is nooit uitgesloten.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •