Pagina 98 van 140 EersteEerste ... 4888949596979899100101102108 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.426 tot 2.450 van 3494 worden weergegeven.
  1. #2426

    Standaard

    Zie eens wat de kerstman heeft gebracht: (de japanse toch)




    Zal later wat betere fotokes maken, als ik van iemand een (digitaal) fototoestel mag lenen. (deze komt van een webcam)

  2. #2427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    jammer van de ost, maarja wil hem wel hebben
    ook gehad
    jammer, maar goed t is niet anders :P
    goed dat ie is verzet naar de 4e januari, heb al te veel geld uitgegeven deze maand
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #2428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald_VR
    Zie eens wat de kerstman heeft gebracht: (de japanse toch)


    http://i25.photobucket.com/albums/c6...k/6365f7c9.jpg

    Zal later wat betere fotokes maken, als ik van iemand een (digitaal) fototoestel mag lenen. (deze komt van een webcam)
    Ben benieuwd. Is deze zo groot alsie lijkt?

  4. #2429

  5. #2430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald_VR
    Zie eens wat de kerstman heeft gebracht: (de japanse toch)


    http://i25.photobucket.com/albums/c6...k/6365f7c9.jpg

    Zal later wat betere fotokes maken, als ik van iemand een (digitaal) fototoestel mag lenen. (deze komt van een webcam)
    Ben benieuwd. Is deze zo groot alsie lijkt?
    De doos lijkt groot, maar binnenin zitten nog 3 (!) kleinere dozen, de eigenlijke voet, waar ook de DVD boxen inkomen, het "spaceship" +/- 30 cm in lengte (die wel volledig uit metaal is vervaardigt), en de 2 DVD-boxen, één met de films, en één met de speciale edities van de films.






  6. #2431

    Standaard

    Ziet er tof uit! Zeker omdat het metaal is en geen plastic.

    Die Limited Howl's Moving Castle uit Japan is hier nog tijdelijk te krijgen (als iemand 'm gemist had):

    http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=VWDZ-8084

  7. #2432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Ziet er tof uit! Zeker omdat het metaal is en geen plastic.
    Het is wel alleen het spaceship die van metaal is, de eigenlijke voet is van stevig kunststof, en op het schip is ook niets op geschreven en zo, alles is erin gefreest, dus ook de naam en de nummer ervan (die is ook nogwel in het zwart gemaakt)

  8. #2433

    Standaard

    kent iemand deze versie? ben hem nog niet tegegekomen, maar heb wel (nog) nie de volledige thread doorlopen.
    is een genummerde versie, met boek (288 paginas) 10 postkaarten. Is OOP en heeft nl subs
    en is deze de moeite waard?





    en nog een vraagje. Is er iemand die deze 2 versies al in zijn handen gehad heeft en kan zegge welke de mooiste/beste versie is?



  9. #2434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maTja
    kent iemand deze versie? ben hem nog niet tegegekomen, maar heb wel (nog) nie de volledige thread doorlopen.
    is een genummerde versie, met boek (288 paginas) 10 postkaarten. Is OOP en heeft nl subs
    en is deze de moeite waard?





    en nog een vraagje. Is er iemand die deze 2 versies al in zijn handen gehad heeft en kan zegge welke de mooiste/beste versie is?


    De laatste Schindler's list is de mooiste (Regio 1), is met een plexiglas. Maar een onbeschdigde is moeilijk te vinden.

  10. #2435

    Standaard

    Die Reservoir Dogs is een oudere versie van de film dus niet de 10 jaars editie, ik dacht dat die slechtere beeld kwaliteit had maar pin me er niet op vast

    En de plexiglas is inderdaad mooier zo ver ik kan beoordelen. Alleen ik heb nog nooit een hele te koop gezien

  11. #2436

    Standaard

    Ze hebben er nog bij play.com USA

  12. #2437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Van de Blade Complete Edition die eraan komt in Japan:

    Iemand wat meer info?

  13. #2438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paulus18
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Van de Blade Complete Edition die eraan komt in Japan:

    Iemand wat meer info?
    klik

  14. #2439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maTja
    kent iemand deze versie? ben hem nog niet tegegekomen, maar heb wel (nog) nie de volledige thread doorlopen.
    is een genummerde versie, met boek (288 paginas) 10 postkaarten. Is OOP en heeft nl subs
    en is deze de moeite waard?





    en nog een vraagje. Is er iemand die deze 2 versies al in zijn handen gehad heeft en kan zegge welke de mooiste/beste versie is?


    hier staat iig een plaatje van die onderste....

    http://www.axelmusic.com/productDetails/025192423628

    ze hebben um helaas niet meer

  15. #2440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paulus18
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Van de Blade Complete Edition die eraan komt in Japan:

    Iemand wat meer info?
    klik
    Cheek,

    Die plaatjes op je website, kan je die ook aanklikbaar maken zodat ze groter worden???

  16. #2441

    Standaard

    Thanks Cheek

    Trouwens nog ff een 'off topic' vraagje, de meeste van die japanse boxsets etc. zijn toch illegaal of heb ik dat nou fout?

  17. #2442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paulus18
    Thanks Cheek

    Trouwens nog ff een 'off topic' vraagje, de meeste van die japanse boxsets etc. zijn toch illegaal of heb ik dat nou fout?
    Nee hoor, de meeste zijn legaal. Er komen soms wat bootlegs (wel illegaal dus) langs, maar deze zijn meestal afkomstig uit China. Die zijn er ook nogal trots op dat ze dingen zo kunnen namaken.

    Vrijwel alles uit Japan is 100% legaal.

  18. #2443

    Standaard

    Aha, thanks voor de uitleg! Hoop niet dat die blade box in het Japans is, moet het wel kunnen lezen

  19. #2444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paulus18
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Van de Blade Complete Edition die eraan komt in Japan:

    Iemand wat meer info?
    klik
    Cheek,

    Die plaatjes op je website, kan je die ook aanklikbaar maken zodat ze groter worden???
    Ik denk dat daar wat te veel bandwidth (en werk) in gaat zitten. Het leukste zou zijn als alles gewoon gereviewd werd met echte foto's.

    Maar het is inderdaad wel een goed idee..

  20. #2445

    Standaard

    Je kan ze ook op imageshack zetten en dan doorlinken naar jouw website?!!!!

  21. #2446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Je kan ze ook op imageshack zetten en dan doorlinken naar jouw website?!!!!
    Volgens mij worden plaatjes bij imageshack er soms zo weer afgehaald na een bepaalde tijd?

    Misschien voeg ik het nog wel toe in de toekomst. Eerst de lijst maar eens compleet krijgen.

  22. #2447

    Standaard

    Ik weet niet in hoevere dit officieel is maar:


  23. #2448

  24. #2449

    Standaard

    Die Schindler's List met plexiglas heb ik net bij Mokka gekocht, misschien dat hij er nog heeft...

  25. #2450

    Standaard

    zit bij die versie met plexi glas ook de soundtrack cd bij?

Pagina 98 van 140 EersteEerste ... 4888949596979899100101102108 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •