De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: asiandb.com

  1. #1

    Standaard asiandb.com

    heeft er iemand van jullie al eens bij asiandb.com besteld?
    ik heb nu reeds 1 maand een pake dat verzonden is van bij hun per airmail en ik heb dat nog niet mogen ontvangen. is dat normaal of niet?

  2. #2

    Standaard

    Ik heb daar één keer een dvd besteld, dat was A Tale of Two Sisters Special Edition (zonder handtekening, dus meteen een stuk betaalbaarder!). Het duurde inderdaad wel iets langer dan dat ik gewend was van andere toko's uit Azië, maar het was zeker geen maand onderweg

    Op de tijdsduur na, was dat een goede ervaring. Maar ik wilde deze dvd dan ook erg graag hebben, dus misschien dat daarom mijn visie ietwat verbloemd is.

    Een winkel wat ik wel afraad is PlayAsia. Duurt ontzettend lang kwa levertijd. Het lijkt wel een eeuwigheid. Maar soms hebben ze een goede prijs en dan móet je wel... Tegen de tijd dat je de dvd hebt, ligt deze alweer afgeprijsd bij de toko om de hoek.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  3. #3

    Standaard

    we zijn ondertss weer bijna drie weken verder, nog altijd niets gekregen, bij de lokale post vinden ze niets terug. die mannen bij asiandb volgen zelfs mijn mails niet op, heb ook gevraagd om mij terug te betalen(14 dagen geleden) maar tot op vandaag geen reactie gekregen. dit was zeker de laatste keer dat ik buiten europa online heb besteld! Mijn enige hoop ligt nu bij visa, er is een kans dat zij terugbetalen door bij asiandb aan te gaan kloppen

  4. #4

    Standaard

    na 64 dagen een berichtje in de brievenbus, de post die vraagt om het faktuur door te sturen om alzo de douane de mogelijkheid te geven de taksen te berekenen. nu nog hopen dat de post er geen boeltje van maakt en dat mijn pakje voor 31 december in mijn brievenbus ligt

  5. #5

    Standaard

    Wacht even. Dus de post vraagt aan jou om hen de faktuur te sturen? Hoe moet jij die faktuur hebben als je het pakje nog niet binnen hebt? Kan aan mij liggen hoor
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  6. #6

    Standaard

    Ik heb ze mijn laatste visa uitdraai mogen doorfaxen omdat ik zoals je al hebt opgemerkt natuurlijk geen faktuur heb. wat een situatie, dit ontmoedigt echt het bestellen in andere regio's. Ik heb vandaag ook mijn pakje gekregen en op een totaal van 142euro heb ik 56 euro invoerkosten mogen betalen. Dit had ik wel al voorzien bij mijn bestelling, maar dat het zo lang zou duren!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •