De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Een idee?

  1. #1

    Standaard Een idee?

    Het lijkt mij wel handig om een stukje software te hebben waarbij je een release datum kunt invoeren voor een titel (of titels) die je graag wilt hebben. Wanneer het dan zover is krijg je een melding van het programma met een link naar de pricewatch hier op dvd.nl :P

    Het kan natuurlijk ook zijn dat ik niet helemaal 100% ben.... :wink:
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  2. #2

    Standaard

    Misschien makkelijker om een releaselijst te maken met links richting pricewatch?


  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Misschien makkelijker om een releaselijst te maken met links richting pricewatch?
    Denk dat dat makkelijker is. De huidige releaselijst op dvd.nl. Verwijst soms naar een review. Misschien dat dat te veranderen is naar de pricewatch of beide.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Misschien makkelijker om een releaselijst te maken met links richting pricewatch?
    Denk dat dat makkelijker is. De huidige releaselijst op dvd.nl. Verwijst soms naar een review. Misschien dat dat te veranderen is naar de pricewatch of beide.
    En misschien kun je bij de recensies onderaan ook een link maken naar de pricewatch. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #5

    Standaard

    Dat is er al. Het werkt alleen niet altijd goed. Zeker als er bijvoorbeeld geen pricewatch topic over gemaakt is.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Dat is er al. Het werkt alleen niet altijd goed. Zeker als er bijvoorbeeld geen pricewatch topic over gemaakt is.
    Tja, je kunt ook niet linken naar iets wat er niet is
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Dat is er al. Het werkt alleen niet altijd goed. Zeker als er bijvoorbeeld geen pricewatch topic over gemaakt is.
    Tja, je kunt ook niet linken naar iets wat er niet is
    Ja inderdaad. Sommige reviews hebben geen Pricewatch topic. Maar als je er eentje aanmaakt zouden ze wel ernaar moeten linken.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #8

    Standaard

    Hebben we het hier alleen over linkjes/software/pricewatch en reviews? Want ik heb ook een idee, maar dat gaat heel ergens anders over

    Het lijkt mij een idee om een algemeen draad aan te maken in 'TV's en Projectoren' met daarin alle TV's die HD-Ready zijn en misschien linkjes naar reviews/prijzen enzo.

    Ik ben ook afgezakt tot het kopen van een 360, dus is zulke informatie erg gewenst. Als ik in de gameshoek kijk, zie ik dat er situatiegenoten van mij zijn! Er is nog niet echt een overzicht te vinden, behalve op de sites van de fabrikanten zelf en dan moet je het nóg per type/model bekijken

    Zelf ben ik niet zo'n topic-starter. Ik lees en koop liever, na jullie geweldige advies ter harte te hebben genomen 8)
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •