Pagina 17 van 48 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 1191 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Voor de mensen die geen Quicktime hebben: Klik!
    Klik op je rechtermuisknop en kies "Doel opslaan als..." om het op je computer op te slaan. Je hebt wel DivX 6 nodig om het af te spelen.
    29 mb?? Damn... Kun je dat niet squeezen naar wmv?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  2. #402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Voor de mensen die geen Quicktime hebben: Klik!
    Klik op je rechtermuisknop en kies "Doel opslaan als..." om het op je computer op te slaan. Je hebt wel DivX 6 nodig om het af te spelen.
    29 mb?? Damn... Kun je dat niet squeezen naar wmv?
    Zelfde resolutie is nog steeds veel, 17 mb, maar vooruit voor jou dan ook nog een wmv versie: Klik!

  3. #403

    Standaard

    .
    ..
    ...


    Colosssus | Mystique

    'A thing of beauty, is a joy forever'

  4. #404

    Standaard

    Colossus is the man 8)
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  5. #405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Voor de mensen die geen Quicktime hebben:
    AVI versie: Klik! 29 mb (DivX 6 vereist)
    WMV versie: Klik! 17 mb

    Klik op je rechtermuisknop en kies "Doel opslaan als..." om het op je computer op te slaan.
    Machtig veel dank!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Voor de mensen die geen Quicktime hebben:
    AVI versie: Klik! 29 mb (DivX 6 vereist)
    WMV versie: Klik! 17 mb

    Klik op je rechtermuisknop en kies "Doel opslaan als..." om het op je computer op te slaan.
    Machtig veel dank!
    Graag gedaan :wink:

  7. #407

    Standaard

    Goeie shit man.... 8)
    The True Man Wants 2 Things: Danger And Play. For That Reason, He Wants Woman As The Most Dangerous Plaything. -Friedrich Nietzsche- (1844-1900)

  8. #408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset
    En is die gup links van magneto in het bos niet juggernaut?
    Ik heb de trailer nog een keer bekeken, en ik ben bang dat het hem is. Juggernaut is dus een blammage. Het is niet het imposante figuur die hij hoort te zijn.
    In de comics wordt Juggeraut pas heel groot als hij zijn Helm op zet. In zijn helm zit ook zijn kracht, hij is namelijk geen mutant, maar gewoon een mens.

  9. #409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset
    En is die gup links van magneto in het bos niet juggernaut?
    Ik heb de trailer nog een keer bekeken, en ik ben bang dat het hem is. Juggernaut is dus een blammage. Het is niet het imposante figuur die hij hoort te zijn.
    In de comics wordt Juggeraut pas heel groot als hij zijn Helm op zet. In zijn helm zit ook zijn kracht, hij is namelijk geen mutant, maar gewoon een mens.
    Helaas, dat is niet waar 8) Hij is inderdaad geen mutant, maar mens (hoewel dat voor de film misschien veranderd wordt). Maar zijn kracht zit niet in zijn helm. Hij heeft ooit de Cyttorak robijn in handen gehad, waardoor hij vergrootte qua omvang en kracht. Maar hij is niet net als de Hulk, die terug kan naar zijn menselijke zelf (de keren dat dit gebeurde was er iets mis met zijn krachten of met de robijn). Zijn helm is ontworpen om Telepathie uit zijn hoofd te houden.


  10. #410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy

    Helaas, dat is niet waar 8) Hij is inderdaad geen mutant, maar mens (hoewel dat voor de film misschien veranderd wordt). Maar zijn kracht zit niet in zijn helm. Hij heeft ooit de Cyttorak robijn in handen gehad, waardoor hij vergrootte qua omvang en kracht. Maar hij is niet net als de Hulk, die terug kan naar zijn menselijke zelf (de keren dat dit gebeurde was er iets mis met zijn krachten of met de robijn). Zijn helm is ontworpen om Telepathie uit zijn hoofd te houden.
    Juistem, dat is het correcte verhaal, en voor de mensen die het nog niet weten, Juggernaut is de stiefbroer van Xavier. (Vraag me af of ze dat ook verwerken in de film)

  11. #411

    Standaard

    Juggernaut hoort eigenlijk wel een klont vlees te zijn... Misschien haden ze Vinnie Jones iets meer in moeten pakken met vet.

    Al die verhaallijnen en psychologische inkijkjes in de hoofdpersonen gaan er een beetje bekaaid vanaf komen denk ik, het zal wel weer vooral draaien om de effecten, zoals ook te zien aan het eind van de trailer, met de brug.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  12. #412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset
    En is die gup links van magneto in het bos niet juggernaut?
    Ik heb de trailer nog een keer bekeken, en ik ben bang dat het hem is. Juggernaut is dus een blammage. Het is niet het imposante figuur die hij hoort te zijn.
    In de comics wordt Juggeraut pas heel groot als hij zijn Helm op zet. In zijn helm zit ook zijn kracht, hij is namelijk geen mutant, maar gewoon een mens.
    Helaas, dat is niet waar 8) Hij is inderdaad geen mutant, maar mens (hoewel dat voor de film misschien veranderd wordt). Maar zijn kracht zit niet in zijn helm. Hij heeft ooit de Cyttorak robijn in handen gehad, waardoor hij vergrootte qua omvang en kracht. Maar hij is niet net als de Hulk, die terug kan naar zijn menselijke zelf (de keren dat dit gebeurde was er iets mis met zijn krachten of met de robijn). Zijn helm is ontworpen om Telepathie uit zijn hoofd te houden.
    Klopt je hebt helemaal gelijk. Is ook alweer damnn lang dat ik de comics las. Thanx voor de correctie.

  13. #413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Juggernaut hoort eigenlijk wel een klont vlees te zijn... Misschien haden ze Vinnie Jones iets meer in moeten pakken met vet.

    Al die verhaallijnen en psychologische inkijkjes in de hoofdpersonen gaan er een beetje bekaaid vanaf komen denk ik, het zal wel weer vooral draaien om de effecten, zoals ook te zien aan het eind van de trailer, met de brug.
    tsja .. ik had Juggernaut zo wel verwacht eerlijk gezegd; imo is het onmogelijk om hem even impressive te maken als in de comics.

    en met 'weer' bedoel je toch niet X1 en voor X2 he? Want ik vind dat ze daar heel netjes de verhaallijnen op hebben gezet; een opstapje naar deel 2, waar de vragen van deel 1 werden beantwoord en nieuwe vragen werden opgeworpen die denk ik in X3 wel weer goed beantwoord zullen worden

  14. #414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Juggernaut hoort eigenlijk wel een klont vlees te zijn... Misschien haden ze Vinnie Jones iets meer in moeten pakken met vet.
    tsja .. ik had Juggernaut zo wel verwacht eerlijk gezegd; imo is het onmogelijk om hem even impressive te maken als in de comics.
    Hier sluit ik me bij aan. De keuze om Juggernaut niet zo onmenselijk groot te maken valt denk ik wel samen te trekken met het feit dat de helden ook niet in de kleurrijke pakjes uit de comics rondrennen. Dit is voor de film veel realistischer.
    Dat de comicliefhebbers er enigszins moeite mee hebben, kan ik wel begrijpen, maar Magneto is in de film fysiek ook veel minder indrukwekkend dan in de comics. Sir Ian McKellen compenseert dat door zijn geweldige performance.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  15. #415
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Juggernaut hoort eigenlijk wel een klont vlees te zijn... Misschien haden ze Vinnie Jones iets meer in moeten pakken met vet.
    tsja .. ik had Juggernaut zo wel verwacht eerlijk gezegd; imo is het onmogelijk om hem even impressive te maken als in de comics.
    Hier sluit ik me bij aan. De keuze om Juggernaut niet zo onmenselijk groot te maken valt denk ik wel samen te trekken met het feit dat de helden ook niet in de kleurrijke pakjes uit de comics rondrennen. Dit is voor de film veel realistischer.
    Dat de comicliefhebbers er enigszins moeite mee hebben, kan ik wel begrijpen, maar Magneto is in de film fysiek ook veel minder indrukwekkend dan in de comics. Sir Ian McKellen compenseert dat door zijn geweldige performance.
    Zit een kern van waarheid in, maar de krachten van Magneto vereisen niet dat hij een imposant uiterlijk heeft. Juggernaut is er voornamelijk voor een hoog smash & bash gehalte. En dan maakt, in mijn ogen, de fysieke gesteldheid wel uit.
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  16. #416

    Standaard

    Zit een kern van waarheid in, maar de krachten van Magneto vereisen niet dat hij een imposant uiterlijk heeft. Juggernaut is er voornamelijk voor een hoog smash & bash gehalte. En dan maakt, in mijn ogen, de fysieke gesteldheid wel uit.
    Mooi gezegd. Maar wie weet komt Juggernaut erin de film goed vanaf, ondanks zijn "kleine" postuur.
    Om eerlijk te zijn, interesseert Juggernaut mij heel erg weinig. Hij heeft me nooit echt kunnen boeien. Geef mij dan maar de ''bad guys'' met wat meer diepgang. Zoals Stryfe, Sinister, Apocalypse en Magneto. Personages die mij ook altijd een gevoel van ''oppassen!'' gaven tijdens het lezen. Bij Juggernaut, kreeg ik dat gevoel gewoon niet. En bij de tekenfilms al helemaal niet. Maar wie weet hoe hij in de film naar voren komt!

    Colossus ziet er werkelijk formidabel uit zeg! In X2 was het al een verademing om de man te in beeld te zien! Kan niet wachten op dit personage. Is het trouwens dezelfde acteur als in X2? Volgens mij niet? En wat waren de redenen waarom ze voor Colossus en Kitty Pryde niet dezelfde acteurs hebben genomen, iemand die het weet?

  17. #417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Is het trouwens dezelfde acteur als in X2? Volgens mij niet? En wat waren de redenen waarom ze voor Colossus en Kitty Pryde niet dezelfde acteurs hebben genomen, iemand die het weet?
    Colossus wordt wel door dezelfde acteur gespeeld uit X2 (Daniel Cudmore), Kitty Pride helaas niet. Dit kan liggen aan dat de karakters meer als 'extra's' functioneerden dan als echte karakters waar op gelet word, daarom besloten ze toen ook niet professionele acteurs/actrices (budgetkosten?) ervoor in te huren net zoals bij Beast, in X2 kwam die heel even op de TV langs door onbekende acteur Steve Bacic, nu die in X3 een grotere rol zal krijgen vertolkt bekende sitcom-acteur Kelsey Grammer hem.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Is het trouwens dezelfde acteur als in X2? Volgens mij niet? En wat waren de redenen waarom ze voor Colossus en Kitty Pryde niet dezelfde acteurs hebben genomen, iemand die het weet?
    Colossus wordt wel door dezelfde acteur gespeeld uit X2 (Daniel Cudmore), Kitty Pride helaas niet. Dit kan liggen aan dat de karakters meer als 'extra's' functioneerden dan als echte karakters waar op gelet word, daarom besloten ze toen ook niet professionele acteurs/actrices (budgetkosten?) ervoor in te huren net zoals bij Beast, in X2 kwam die heel even op de TV langs door onbekende acteur Steve Bacic, nu die in X3 een grotere rol zal krijgen vertolkt bekende sitcom-acteur Kelsey Grammer hem.
    Ahhh bedankt voor je antwoord! Eigenlijk wel een logische beslissing.. Alleen lijkt het me zo ontzettend balen voor dat meisje dat Kitty in X2 speelde, bah wel medelijden mee..

  19. #419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Is het trouwens dezelfde acteur als in X2? Volgens mij niet? En wat waren de redenen waarom ze voor Colossus en Kitty Pryde niet dezelfde acteurs hebben genomen, iemand die het weet?
    Colossus wordt wel door dezelfde acteur gespeeld uit X2 (Daniel Cudmore), Kitty Pride helaas niet. Dit kan liggen aan dat de karakters meer als 'extra's' functioneerden dan als echte karakters waar op gelet word, daarom besloten ze toen ook niet professionele acteurs/actrices (budgetkosten?) ervoor in te huren net zoals bij Beast, in X2 kwam die heel even op de TV langs door onbekende acteur Steve Bacic, nu die in X3 een grotere rol zal krijgen vertolkt bekende sitcom-acteur Kelsey Grammer hem.
    Ahhh bedankt voor je antwoord! Eigenlijk wel een logische beslissing.. Alleen lijkt het me zo ontzettend balen voor dat meisje dat Kitty in X2 speelde, bah wel medelijden mee..
    Als ik mij niet vergis wordt Pyro in X2 ook door iemand anders vertolkt dan Pyro in X1. In X1 zie je hem tijdens eens les dat Storm geeft en dat hij indruk wilt maken op Rogue. Daar is dit een blonde jongen, als ik mij niet vergis, en later, als de rol groter werd in X2, werd deze zwartharig en een totaal ander uiterlijk.

    Langs een kant is het normaal dat ze "beter" acteurs nemen voor grotere rollen, maar is inderdaad balen voor degene die de rol oorspronkelijk speelden.
    "I used to be schizophrenic, but we are Ok now"

  20. #420
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Mooi gezegd. Maar wie weet komt Juggernaut erin de film goed vanaf, ondanks zijn "kleine" postuur.
    Om eerlijk te zijn, interesseert Juggernaut mij heel erg weinig. Hij heeft me nooit echt kunnen boeien. Geef mij dan maar de ''bad guys'' met wat meer diepgang. Zoals Stryfe, Sinister, Apocalypse en Magneto. Personages die mij ook altijd een gevoel van ''oppassen!'' gaven tijdens het lezen. Bij Juggernaut, kreeg ik dat gevoel gewoon niet. En bij de tekenfilms al helemaal niet. Maar wie weet hoe hij in de film naar voren komt!
    Ik moet je nageven dat Juggernaut in de tekenflim zwaar de pan uit suckte maar er is een issue van Wolverine waar Juggernaut oog in oog staat met wolverine (die zelf op een bar staat). Vanaf dat moment was hij gewoon de man!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    In X2 was het al een verademing om de man te in beeld te zien!
    Maar nog niet zo'n verademing als in Astonishing X-men nummer 4 (of was het 5)
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  21. #421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Ik moet je nageven dat Juggernaut in de tekenflim zwaar de pan uit suckte maar er is een issue van Wolverine waar Juggernaut oog in oog staat met wolverine (die zelf op een bar staat). Vanaf dat moment was hij gewoon de man!
    Vlak na flinke rotzooi getrapt te hebben in het betreffende cafe, en het bier rechtstreeks uit de tapkraan genuttigd te hebben. :P Ik heb het issue er nog eens op nagekeken, en daar is hij inderdaad erg cool en imposant. 8) Vergeleken daarmee stelt de filmversie inderdaad niet veel voor, maar aan de andere kant, daar is het een comic voor. :wink:
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  22. #422

    Standaard

    [spoiler:7e7a0a61f9]Ehm, wat doet Jean Grey daar in het bos bij Magneto? (uiterst rechts in beeld tijdens die "they want to cure us" speech)[/spoiler:7e7a0a61f9]
    Startrader, Safetrader

  23. #423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Ik moet je nageven dat Juggernaut in de tekenflim zwaar de pan uit suckte maar er is een issue van Wolverine waar Juggernaut oog in oog staat met wolverine (die zelf op een bar staat). Vanaf dat moment was hij gewoon de man!


  24. #424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donovan
    [spoiler:cfe0636127]Ehm, wat doet Jean Grey daar in het bos bij Magneto? (uiterst rechts in beeld tijdens die "they want to cure us" speech)[/spoiler:cfe0636127]
    Ik gok dat men via deze weg [spoiler:cfe0636127]Dark Phoenix[/spoiler:cfe0636127] introduceert. In de comic was dat bij [spoiler:cfe0636127]The Hellfire Club[/spoiler:cfe0636127], maar die zitten niet in de film.


  25. #425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donovan
    [spoiler:3145fe11c1]Ehm, wat doet Jean Grey daar in het bos bij Magneto? (uiterst rechts in beeld tijdens die "they want to cure us" speech)[/spoiler:3145fe11c1]
    Ik gok dat men via deze weg [spoiler:3145fe11c1]Dark Phoenix[/spoiler:3145fe11c1] introduceert. In de comic was dat bij [spoiler:3145fe11c1]The Hellfire Club[/spoiler:3145fe11c1], maar die zitten niet in de film.
    Ken de comics niet, maar [spoiler:3145fe11c1]Jean Grey word dus slecht?[/spoiler:3145fe11c1]

Pagina 17 van 48 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •