De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Taegukgi ( The Brotherhood )

    Een geweldige film die ik graag op dvd zou willen hebben, maar welke versie is nu de beste ?

    ?? : http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=8&type=4
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    heeft zeker geholpen thanx
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    heeft zeker geholpen thanx
    You're welcome :wink: Ik heb 'm nog niet gezien maar daar gaat verandering in komen.

  5. #5

    Standaard

    Gisteren gezien. Ik vond hem erg sterk, maar toch was ik soms teleurgesteld over de cliches die we nu wel kennen. Het was meer een Amerikaanse film met Koreaanse acteurs dus daar had ik meer van verwacht. Ook vond ik het jammer dat er niet meer over de oorlog zelf werd belicht, er bestaan nauwelijks films over de Koreaanse Oorlog en ik had stilletjes gehoopt dat daar iets meer over gezegd werd.

    De film slaat uiteindelijk wel positief uit. Er werd zeer goed geacteerd en met name de actiescenes waren prachtig. De sfeer van oorlog werd realistisch weergegeven.

    (7.5/10)
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movieholic
    Gisteren gezien. Ik vond hem erg sterk, maar toch was ik soms teleurgesteld over de cliches die we nu wel kennen. Het was meer een Amerikaanse film met Koreaanse acteurs dus daar had ik meer van verwacht. Ook vond ik het jammer dat er niet meer over de oorlog zelf werd belicht, er bestaan nauwelijks films over de Koreaanse Oorlog en ik had stilletjes gehoopt dat daar iets meer over gezegd werd.

    De film slaat uiteindelijk wel positief uit. Er werd zeer goed geacteerd en met name de actiescenes waren prachtig. De sfeer van oorlog werd realistisch weergegeven.

    (7.5/10)
    Ik had precies hetzelfde, een schitterende film maar idd jammer van de cliches.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •