Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 33 worden weergegeven.

Discussie: Vrouwenvleugel

  1. #1

    Standaard Vrouwenvleugel

    Ga ik zeker aanschaffen,geweldige serie

    Vrouwenvleugel - Seizoen 1, The Upside of Anger (5-DVD digipack)

    Eerste 22 van de in totaal 66 afleveringen – ruim 16 uur kijkplezier
    Winnaar Gouden Televisierring 1994
    Spanningen en vriendschap tussen een groep vrouwen van verschillende komaf, die allemaal één ding gemeen: ze zitten gevangen in de vrouwenvleugel van de gevangenis.

    Gebaseerd op de gelijknamige bestseller van Marjan Berk.
    Met o.a. Liz Snoyink, Jetty Verborg, Devika Strooker, Bea Meulman, Maya van den Broecke, Funda Müjde, Marjolein Keuning, Ella Snoep, Isa Hoes, Samantha Bennis, Leontine Ruiters.
    Titelsong: Nog één keer / Vera Mann – Componist: Hans van Eijk, Ronald Schilperoort
    Regie: Steve Goldie, Hans de Korte, Andrew Morgan, Casper Verbrugge
    Producent: Joop van den Ende TV-Producties bv

    Gebaseerd op de gelijknamige bestseller van Marjan Berk regisseerden Steve Goldie, Hans de Korte, Andrew Morgan en Casper Verbrugge een geweldige cast bestaande uit ondermeer Liz Snoyink, Jetty Verborg, Devika Strooker, Bea Meulman, Maya van den Broecke, Funda Müjde, Marjolein Keuning, Ella Snoep, Isa Hoes, Samantha Bennis en Leontine Ruiters... met als resultaat de TVserie VROUWENVLEUGEL.
    Tussen 1993 en 1995 groeide de serie uit tot een echt kijkcijferkanon. In 1994 werd de TVserie winnaar van de felbegeerde Gouden Televisierring voor Beste TVprogramma.

    In samenwerking met RTL en Endemol – heuse tralies
    10 januari 2006 brengt Bridge Entertainment Group in samenwerking met RTL en Endemol het eerste seizoen uit op DVD. De eerste 22 van de in totaal 66 afleveringen – goed voor ruim 16 uur kijkplezier - zijn bijeengebracht op 5 DVD’s in digipack met slipcase en heuse tralies

    Korte inhoud
    Spanningen en vriendschap tussen een groep vrouwen van verschillende komaf, die één ding gemeen hebben; ze zitten allemaal gevangen in de vrouwenvleugel van een gevangenis.
    Dag en nacht zitten ze op elkaars lip. ’s Nachts achter een celdeur, overdag op een zaal. Buiten gaat het leven door. Of je man nu vreemd gaat of je kind ziek wordt, je kunt niets doen. Je bent gestraft omdat je een moord hebt begaan, drugs hebt gesmokkeld of omdat je twee miljoen hebt verduisterd.

    Technische gegevens:
    Speelduur: ± 990 min – Taal: Nederlands - Beeldformaat: 4:3 - Regio code: 2 (pal) - Audio: Dolby Digital 2.0
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #2

    Standaard

    Ga ik zeker kopen. Mocht het van mijn moeder nooit kijken, omdat ik toen nog te jong was. Heb toen later wel stiekem de herhalingen gekeken.

    Gaat rtl 4 nog meer series op dvd uitbrengen? GTST ofzo? Zal wel niet, dat worden teveel dvd´s haha.

  3. #3

    Standaard

    Dit was toen een toffe serie alleen weet hoe het nu zal zijn als ik het terug zie.
    What ?

  4. #4

    Standaard

    Dit wordt voor mij ook een zekere aanschaf. Vond het altijd erg leuk om te zien.

  5. #5

    Standaard

    Dit is een grapje, zeker?

    Kan iemand mij knijpen?

    Ik heb RTL4 echt al zo enorm veel mailtjes gestuurd met de vraag of ze de serie gaan herhalen of op dvd uitbrengen...

    De enige nederlandse tv-serie die ik zal aanschaffen.
    Hoop ook dat dan het tweede (en het slechte) derde seizoen uitgebracht zullen worden...

    Hmmm...
    **** me gently with a chainsaw.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Dit is een grapje, zeker?

    Kan iemand mij knijpen?

    Ik heb RTL4 echt al zo enorm veel mailtjes gestuurd met de vraag of ze de serie gaan herhalen of op dvd uitbrengen...
    Dit was al een aardig tijdje bekend dat hij zou komen :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Dit is een grapje, zeker?

    Kan iemand mij knijpen?

    Ik heb RTL4 echt al zo enorm veel mailtjes gestuurd met de vraag of ze de serie gaan herhalen of op dvd uitbrengen...

    De enige nederlandse tv-serie die ik zal aanschaffen.
    Hoop ook dat dan het tweede (en het slechte) derde seizoen uitgebracht zullen worden...

    Hmmm...
    Ik heb zo'n idee dat RTL er niet echt bij betrokken is, je kunt dat soort vragen misschien beter stellen aan Endemol of zo.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door D. de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Dit is een grapje, zeker?

    Kan iemand mij knijpen?

    Ik heb RTL4 echt al zo enorm veel mailtjes gestuurd met de vraag of ze de serie gaan herhalen of op dvd uitbrengen...

    De enige nederlandse tv-serie die ik zal aanschaffen.
    Hoop ook dat dan het tweede (en het slechte) derde seizoen uitgebracht zullen worden...

    Hmmm...
    Ik heb zo'n idee dat RTL er niet echt bij betrokken is, je kunt dat soort vragen misschien beter stellen aan Endemol of zo.
    Wat denk je van Bridge zelf.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Dit is een grapje, zeker?

    Kan iemand mij knijpen?

    Ik heb RTL4 echt al zo enorm veel mailtjes gestuurd met de vraag of ze de serie gaan herhalen of op dvd uitbrengen...
    Dit was al een aardig tijdje bekend dat hij zou komen :wink:
    Ja, inderdaad, al sinds eind 2002, maar hij werd telkens uitgesteld,
    dus dacht eigenlijk niet dat het ooit echt zou gaan gebeuren.
    **** me gently with a chainsaw.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Dit is een grapje, zeker?

    Kan iemand mij knijpen?

    Ik heb RTL4 echt al zo enorm veel mailtjes gestuurd met de vraag of ze de serie gaan herhalen of op dvd uitbrengen...
    Dit was al een aardig tijdje bekend dat hij zou komen :wink:
    Ja, inderdaad, al sinds eind 2002, maar hij werd telkens uitgesteld,
    dus dacht eigenlijk niet dat het ooit echt zou gaan gebeuren.
    Het was van de eind van de zomer al bekend dat het ging komen,en vroeg of laat brengen ze alles uit op dvd. :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Dit is een grapje, zeker?

    Kan iemand mij knijpen?

    Ik heb RTL4 echt al zo enorm veel mailtjes gestuurd met de vraag of ze de serie gaan herhalen of op dvd uitbrengen...
    Dit was al een aardig tijdje bekend dat hij zou komen :wink:
    Ja, inderdaad, al sinds eind 2002, maar hij werd telkens uitgesteld,
    dus dacht eigenlijk niet dat het ooit echt zou gaan gebeuren.
    Het was van de eind van de zomer al bekend dat het ging komen,en vroeg of laat brengen ze alles uit op dvd. :wink:
    Eind deze zomer werd juist bekend dat deze reeks NIET op dvd zou komen, vanwege problemen met de rechten, ofzo. Maar da's nu blijkbaar opgelost. Worden dure maanden hoor. Lost,Westenwind,Vrouwenvleugel, Lois & clark: The new adventures of superman, en dat in krap 3 maanden tijd
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  12. #12

    Standaard

    Kan wel merken dat Bridge hem heeft uitgebracht,bijna overal 29,99 Vind 19,99 mooi zat net al Westenwind.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  13. #13

    Standaard

    Ik heb een probleem met schijfje 4 van de box. Aflevering 17 staat er niet helemaal op dus ik ben net terug gegaan naar de Free Record Shop.

    Mijn DVD box is omgeruild en wat blijkt, die heeft hetzelfde probleem. De box was nog helemaal in seal. Wie o wie had dit probleem ook of zouden jullie ajb voor mij even op jullie box kunnen kijken of bij jullie aflevering 17 op schijf 4 compleet is of breekt deze bij jullie ook af wanneer Eefje met haar vader op de begrafenis is van haar moeder!

    Alvast bedankt! Ik heb nu in elk geval een mailtje gestuurd naar Bridge!

  14. #14

    Standaard

    Oeps, volgens mij is het aflevering 16 die er niet helemaal op staat maar ik heb er inmiddels al meer reacties over gehoord. Kennelijk is het dus bij iedereen zo!

  15. #15

    Standaard

    ja klopt aflevering 16 staat er maar voor 23 minuten op. Het is ook altijd wat met die dvd boxen. Hoop dat er een omruilactie komt. Briefje naar Bridge dan maar?

  16. #16

    Standaard

    dat heb ik ook dus is het een algemeen probleem, ik ga ze zeker even mailen

  17. #17

    Standaard

    Ik krijg mijn mail terug als zijnde adres onbekend! :s

    This is an automatically generated Delivery Status Notification.

    Delivery to the following recipients failed.

    info@bridge-entertainment.nl

    ======

    Heeft iemand een ander emailadres?

  18. #18

    Standaard

    Beste mensen, heb effe gespeurd en ben deze pagina :

    !http://www.foreignmediagroup.com/ind...ed&page=bridge

    tegengekomen, waar diverse mail adressen staan van Bridge Entertainment. weet niet welke je nu moet hebben, maar in ieder geval staat hier veel info van de Firma. Hopelijk hebben jullie er wat aan.

    Ik heb trouwens ook dat probleem dat aflevering 16 maar 23 minuten duurt

  19. #19

    Standaard

    Ik heb naar het vacature adres een email gestuurd en ik heb antwoord!!!!

    Beste Sonja,

    Er is een fout gemaakt in de fabriek bij de eerste lichting DVD's. Deze wordt deze week teruggehaald uit de handel en vervangen door de juiste versie. Ik raad je daarom aan tegen het eind van de week terug te gaan naar Free Record Shop in Amstelveen om jouw exemplaar om te ruilen.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Frank Geusebroek
    Bridge Entertainment Group

  20. #20

    Standaard

    de nieuwe discs zijn inmiddels in de winkels om ruilen maar!

  21. #21

    Standaard

    Nou in Den Bosch niet, weten de dozen er niks vanaf bij de Free

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RAYMOND1976
    Nou in Den Bosch niet, weten de dozen er niks vanaf bij de Free
    Misschien hebben ze het bericht nog niet gehad van Bridge?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  23. #23

    Standaard

    Vandaag naar de FRS geweest. Ze wisten niets van berichten van Bridge en terugnames etc... Maar ze hebben hem wel omgeruild en gelukkig heb ik nu wel alle afleveringen er op staan. Hier en daar nog wel de haperingen waar ook veel klachten over zijn, maar goed hij is nu compleet....

  24. #24

    Standaard

    bij de free record shop in harderwijk hadden ze nieuwe exemplaren van disc vier los via hun hoofdkantoor toe gestuurd gekregen, zo zie je maar dat de ene free de andere niet is

  25. #25

    Standaard

    Even ter info,ik heb gisteren een gedeelte van de serie gezien en moet zeggen dat ik het beeld kwaliteit eigenlijk best wel goed vond.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •