Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 62 van 62 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    één dvd is nou verzonden, de ander staat nog steeds in bestelling bij de leveransier. Dus echt lang heeft die ene niet in bestelling gestaan

  2. #52

    Standaard

    Opzich vind ik Bol een goede site om bij te bestellen ze zijn betrouwbaar en best snel... Toen ik al mijn Buffy boxen (7stuks) had bestel waren ze binnen de levertijd binnen in 3 stappen maar daar zat 1a2 dagen tussen dus hier was ik heel erg blij mee

    Alleen de angels boxen ik vind het gewoon te duur en waarom eigenlijk zo goed is de serie niet eens echt het is gewoon omdat Buffy er op doet aansluiten bij sommige eps en dat Deel 5 wel de moeite waard is anders... :P

    Andere films en spelletjes gaan vrij snel vind ik eigenlijk, niets te klagen over ze...
    Dracula...Love Never Dies...

  3. #53

    Standaard

    Bol levert vrij snel, meestal binnen 3 dagen.
    Ze zijn meestal enkele euros duurder dan andere bekende winkels.

  4. #54

    Standaard

    Das Experiment 25 september in bestelling... staat nog steeds op 'Wordt verwerkt'


  5. #55

    Standaard

    Mij zul je voorlopig ook niet horen klagen over Bol.com. Af en toe zijn ze wat traag (of gigantisch traag bij mijn Donkey Konga) maar nu leveren ze best snel. Of althans binnen de verwachte periode, die wordt aangegeven bij de spulletjes
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  6. #56

  7. #57

    Standaard

    Paar weken geleden nog een dvd besteld. Stond bij dat als die vandaag voor 14:30 besteld werd hij morgen in huis lag. Ik geloofde er eigenlijk niet zoveel van maar de volgende dag toch de dvd netjes thuis. Top service!
    Four-Star Trader (236)

  8. #58

    Standaard

    Ik heb ze een keer gemaild over die prijzen(dat ze vrij hoog zijn ivm bijv. de FRS) en toen kreeg ik terug dat dat niet echt een concurrent was, omdat zij andere diensten verlenen. Dus ik denk dat daar niet aan veranderd zal worden. Helaas.

  9. #59

    Standaard

    Vorige week Duellists besteld. Ik weet niet meer wat er toen stond voor levertijd. Nu, na een week, is de status eindelijk gewijzigd van 'in behandeling' naar 'levertijd 5 tot 10 werkdagen'.

    Geduld is regelmatig een schone zaak met internetbestellingen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #60

    Standaard

    Pas Police Academy Collectie bestelt, had deze binnen 2 dagen in huis
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  11. #61

    Standaard

    Tot op heden heeft Bol zich altijd keurig gehouden aan de op de site vermeldde levertijd. Zonder uitzondering. Jammer alleen dat ze qua prijs wat aan de hoge kant zitten...anders zou ik 't wel weten!

  12. #62

    Standaard

    Op 15-11-2005 dus Duellists besteld. Levertijd stond dus al geruime tijd op 5 a 10 werkdagen.

    Vandaag, na 15 dagen is de status gewijzigd in:

    Niet op voorraad, de bijbehorende uitleg:

    Dit artikel is niet in voorraad. Wij hebben het besteld bij onze leverancier.


    Maw: Na 15 dagen zoeken in het magazijn hebben ze moeten constateren dat deze dvd niet op de plek ligt waar hij hoort te liggen en ook niet op een andere plek.....

    Knap werk van de Bol.com magazijnmeester...
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •