Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 47 van 47 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Play is ook bij mij de laatste tijd weer gewoon snel
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #27

    Standaard

    Mijn twee replacements voor de pakjes die verdwenen waren zijn inmiddels bijna vier weken onderweg, terwijl een pakje wat afgelopen dinsdag is verzonden vandaag is aangekomen. Ik wacht dus nu al sinds 10 september op deze twee films.

    Overigens was er met de DVD die ik vandaag had gekregen niet bepaald zachtzinnig omgesprongen, gegeven de deuken in de keep case(!)

    Zo gaat de lol van bestellen er wel heel erg af

  3. #28

    Standaard

    Let op of de pakjes door Selektvracht worden geleverd of door TPG. Naar mijn mening is Selektvracht veel trager.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJ75
    Let op of de pakjes door Selektvracht worden geleverd of door TPG. Naar mijn mening is Selektvracht veel trager.
    Ik had 2 boxen besteld die beide op 30-10 zijn verzonden.

    Eentje binnen op 4-11, de ander op 7-11.

    Het lijkt erop dat Selektvracht de pakjes bezorgd wanneer ze genoeg hebben verzameld voor een wijk / regio.

    De ene keer snel, de andere keer erg traag (maar wel vaak op de zondag).
    Send a maniac to catch a maniac...

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJ75
    Let op of de pakjes door Selektvracht worden geleverd of door TPG. Naar mijn mening is Selektvracht veel trager.
    Ik had 2 boxen besteld die beide op 30-10 zijn verzonden.

    Eentje binnen op 4-11, de ander op 7-11.

    Het lijkt erop dat Selektvracht de pakjes bezorgd wanneer ze genoeg hebben verzameld voor een wijk / regio.

    De ene keer snel, de andere keer erg traag (maar wel vaak op de zondag).
    Die van mij was 29-10 verzonden maar nog steeds niets binnen

  6. #31

    Standaard

    Heb me dvd binnen, heeft 12 dagen geduurd. Hopelijk gaat het voortaan sneller.

  7. #32

    Standaard

    Ben benieuwd, heb net bericht gehad dat m`n 2 bestellingen gisteren zijn verzonden. Eens kijken hoe lang t duurt deze keer...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Heb me dvd binnen, heeft 12 dagen geduurd. Hopelijk gaat het voortaan sneller.
    2 weken is bij mij niet uitzonderlijk.
    Het grootste probleem vindt ik dat tegenwordig de pakjes van Play bij ons weer door selectvracht wordt bezorgd.
    Meestal is dat een lokale huisvrouw die dat als bijbaanje doet..., en ik heb het laatst zelfs meegemaakt dat haar kinderen een dvd kwamen bezorgen.

  9. #34

    Standaard

    Ruim 200 bestellingen gedaan bi Play. ALLES binnen 7 (werk)dagen binnegekregen, op 1 uitzondering na, waarbij het dan ook meteen 7 weken heeft geduurd. In de tussentijd had play wel een replacement gestuurd. Compliment dus voor Play.

  10. #35

    Standaard

    Heb jaren lang probleemloos dvd's ontvangen van Play.com maar laatst heb ik weken zitten wachten op Fifa06. Deze heb ik gerefund omdat ik niet langer kon wachten. Nu zit ik weer op 1 te wachten die 'Posted on 04/11/2005' is. Ben bang dat deze ook niet aankomt. Ik hoop dat een andere die 'Posted on 19/11/2005' is wel gewoon aankomt.

    Weet Play ook dat er opeens veel problemen rond levering zijn?.
    "There will be no dawn for men."

  11. #36

    Standaard

    Vandaag heb ik "Titanic 4-disc" die 3 November was verstuurd eindelijk binnen gekregen.
    Ruim twee en een halve week dus.

    Het varieerd bij mij echt tussen de 6 dagen en 3 weken.

  12. #37

    Standaard

    Ik heb mijn replacements van wat op 11 en 12 september oorspronkelijk was verstuurd ook niet ontvangen. Ik wacht nu ruim twee maanden op deze dvd's terwijl andere titels tussendoor wel zijn aangekomen. Talk about major pech hebben

    EDIT: and for some odd reason kan ik niet meer een replacement orderen? Er zit geen rood knopje bij En ik ben zeker blind want ik kan nergens een mail adres vinden...

  13. #38

  14. #39

    Standaard

    ik wacht al 14 dgn op een bestelling, kan morgen het als vermist opgeven. Beetje jammer, maar ja je weet nooit wie de schuldige is.
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  15. #40

    Standaard

    14 dagen is toch niet zo lang? Play is meestal een dag of 10 toch?

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    14 dagen is toch niet zo lang? Play is meestal een dag of 10 toch?
    nee bij mij tussen de 5 en maximaal 7 dagen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #42

    Standaard

    Dan is dat duidelijk verbeterd. Gisteren is mijn box van Sherlock Holmes verstuurd. Hopen dat ie dan volgende week binnen is. Duurste aankoop sinds tijden...

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Deze: Customer services: privacy@play.com
    thnx, ff proberen

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Deze: Customer services: privacy@play.com
    thnx, ff proberen
    Dat moet trouwens info@play.com zijn, Customer Service Department. Staat in verzendbevetigingsmailtje...

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrenkieB
    Heb jaren lang probleemloos dvd's ontvangen van Play.com maar laatst heb ik weken zitten wachten op Fifa06. Deze heb ik gerefund omdat ik niet langer kon wachten. Nu zit ik weer op 1 te wachten die 'Posted on 04/11/2005' is. Ben bang dat deze ook niet aankomt. Ik hoop dat een andere die 'Posted on 19/11/2005' is wel gewoon aankomt.

    Weet Play ook dat er opeens veel problemen rond levering zijn?.
    Ik heb er nu een van binnen. 4 Nov besteld, 26 Nov binnen...
    "There will be no dawn for men."

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid
    Dat moet trouwens info@play.com zijn, Customer Service Department. Staat in verzendbevetigingsmailtje...
    Mailtje terug gehad met het verzoek te bellen. Heb ik gedaan, waar ik door een vriendelijke medewerker beleefd te woord ben gestaan (echt, daar kunnen veel nederlandse winkels wat van leren, maar dat terzijde).

    Ze boden aan de pakjes opnieuw (dus voor de 3e keer inmiddels) op te sturen, eventueel naar een ander adres. Toch maar weer hierheen laten sturen, hopelijk gaat het nu goed...

  22. #47

    Standaard

    Ik ben helemaal blij. Afgelopen donderdag heb ik de Complete Collection van Sherlock Holmes besteld (16 DVD @ 84,99 GBP). Is gelukkig gisteren al binnen gekomen!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •