De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: cdjapan.co.jp

  1. #1

    Standaard cdjapan.co.jp

    Iemand hier ervaring mee?
    Zou namelijk Aliens ultimate Edition willen bestellen, maar weet niet of de site wat betrouwbaar is.

    Alvast bedankt. :wink:
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  2. #2

    Standaard

    Bestel er regelmatig CDs, en ben bijzonder tevreden over CDJapan. Uitstekend verpakt, goede service, degelijke prijzen, goed assortiment. Weet echter niet of je last met de douane krijgt bij grotere pakketten, misschien dat iemand anders daar meer van weet. Verder echter een en al hulde voor CDJapan!

  3. #3

    Standaard

    Geweldige zaak. Alleen maar goede ervaringen mee. Alleen vind ik de prijzen wat aan de hoge kant, maar ze leveren snel en goed. En dat is waar het om gaat natuurlijk. Nog geen problemen gehad met douane, ze doen niet aan liegen, maar voorlopig hebben ze nog niks van mij onderschept.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  4. #4

    Standaard

    Ik heb alleen een cd-s bij ze besteld uit de jaren '80,en hoewel het voor mij erg lang duurde (5 weken) zijn ze inderdaad eerlijk tot het ongemakkelijk gaat voelen en erg correct en beleefd.

  5. #5

    Standaard

    Weet er iemand dat wanneer je bij deze winkel iets besteld bij een preorder, dus een bestelling plaatst waarvan het produkt nog moet uitkomen, of ze al direct van je CC afhouden, of pas bij de verzending?

  6. #6

    Standaard

    heb er 1 keer iets besteld (The Day After Tomorrow Ultimate Edition). Met de snelste manier van verzenden was ie in 4 dagen binnen, geen douane kosten . Daarna overigens niets meer besteld vanwege de redelijk hoge prijzen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •