De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Geduld is een mooie zaak, of toch niet?

    De situatie:

    Eind augustus bied ik wat merchandise TK/TR aan. De communicatie op zich verloopt vlot en alles lijkt dan ook snel in kannen en kruiken te komen.

    Aangezien ik voor alle deals te maken heb met Three-Star Traders verwacht ik dan ook geen problemen. De eerste deal is zowat binnen de week geregeld: merchandise verzonden, dvd in ruil ontvangen.

    Ook voor de tweede deal zorg ik ervoor dat het pakket de volgende dag buiten is en ik krijg van de tegenpartij te horen dat het pakket normaal ook de volgende dag verzonden wordt. Een paar dagen later krijg ik de melding dat de persoon nog geen tijd heeft gevonden...dat kan ik best aannemen dus ik zie er nog geen graten in. Een week later krijg ik bericht dat mijn merchandise goed ontvangen is, maar dat er iets misgegaan is bij de post en dat de persoon de dvd retour heeft teruggekregen. De persoon belooft me uit te zoeken wat er is misgegaan. Twee weken later wederom een bericht: de persoon excuseert zich voor de lange wachttijd en meldt me dat er een klacht is ingediend bij de post. En dan maken we een sprong in de tijd: een maand later bericht dat de zaak met de post die week uitgeklaard zou raken en dat de dvd de week daarop zou worden verzonden. Twee weken later bericht: ik stuur 'm deze week op! Nu zijn we ondertussen alweer 3 weken later: ik vraag status en krijg een bericht terug dat de box nog steeds niet opgestuurd is. De persoon vraagt om nog een dag geduld te hebben.

    Vandaag de dag (bijna 3 maand na datum): merchandise kwijt, geen dvd in de plaats...

    Ik heb over verschillende jaren heen prima transacties gehad via dit forum en moet tot m'n grote spijt melden dat dit de eerste keer is dat me zoiets overkomt bij het traden over forums. Sinds de hogere verzendkost van België naar Nederland, staat het traden op een laag pitje en dit voorval bevestigt helaas mijn idee om er helemaal mee te stoppen. Zo zie je maar dat traderstatus niet zaligmakend is.

    Ik sta dan ook op het punt m'n eerste min uit te delen en dat vind ik best wel jammer. Je doet je uiterste best om pakketten netjes te verpakken, tijdig te verzenden en dan krijg je dit als tegenprestatie...wat mij betreft een totaal gebrek aan respect.

    Gr,
    Joris

  2. #2

    Standaard

    Update:

    Hij zou nu toch onderweg moeten zijn...hopelijk eind goed, al goed.

  3. #3

    Standaard

    Als je idd geen min uitdeelt kan een straderstatus zaligmakend zijn ja. Het plus/min gegeven laat zien hoe iemand zijn vorige transacties heeft afgerondt. Als ook jij geen min uitdeelt weet eenvolgende persoon niet beter...


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •