De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard ondertiteling gezeur

    Ik kan maar niet begrijpen waarom sommige forummers het belangrijk vinden te melden dat ze geen ondertiteling nodig hebben.

    Elke dag is er wel weer iemand die een volslagen ONNODIGE opmerking maakt van 'ik heb geen ondertiteling nodig', 'het is voor mijn vriendin', 'mijn moeder wil meekijken', 'de hond van de buren snapt het anders niet'.

    Ik vind het allemaal zo kinderachtig stoer klinken.

  2. #2

    Standaard

    en, dus?? point being??
    sorry, maar vind niet dat je daar speciaal een topic voor hoeft te openen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #3

    Standaard

    Point: is of deze opmerkingen net als andere onnodige opmerkingen verdwijderd kunnen worden....


    PS Een nieuw topic leek me beter dan in elk topic apart te reageren.

  4. #4

    Standaard

    Je hebt mensen die zeuren over ondertiteling, maar ook mensen die zeuren over mensen die zeuren over ondertiteling......

    Dan heb je ook nog een groep mensen die graag onnodig een nieuw draadje starten om mensen af te zeiken omdat wat zij doen in hun ogen niet klopt en dat graag even willen vermelden. Dit soort mensen moet eerst naar zichzelf kijken en nadenken of hun gezeik wel zin heeft en of er iemand op zit te wachten.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  5. #5

    Standaard

    Ik vind dat hij wel een punt heeft

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Je hebt mensen die zeuren over ondertiteling, maar ook mensen die zeuren over mensen die zeuren over ondertiteling......

    Dan heb je ook nog een groep mensen die graag onnodig een nieuw draadje starten om mensen af te zeiken omdat wat zij doen in hun ogen niet klopt en dat graag even willen vermelden. Dit soort mensen moet eerst naar zichzelf kijken en nadenken of hun gezeik wel zin heeft en of er iemand op zit te wachten.
    In de bijna vijf jaar tijd heb ik niet zoveel topics geopend.

    Elke keer als iemand vraagt of er ondertiteling bij een dvd zit, is er wel iemand die moet zeggen dat HIJ die niet nodig heeft, en dan krijg je soms weer zo'n opmerking dat het nodig is voor de vriendin. Als dat nou af en toe gebeurt zou ik het niet zo erg vinden, maar het gebeurt te vaak.

    Volgens mij zijn vrouwen beter in talen dan mannen, maar toch hebben de forum-lui altijd wel een vriendin die wel ondertiteling nodig heeft. :wink:

    Het is inderdaad misschien gezeur van mij (zo heet het topic ook), maar het is ook een oprechte irritatie en ik wilde die kwijt. En dat ben ik nu. Dus voor mij heeft dit topic zin (gehad). Doe ermee wat je wil, verwijder, verplaats, wat dan ook.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •