Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 88 van 88 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Volgens mij nemen jullie deze film veeeeel te serieus

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MikeV
    Volgens mij nemen jullie deze film veeeeel te serieus
    Is dat mogelijk dan ? Ik iig niet en toch kon ie me weinig boeien :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  3. #78

    Standaard

    Vond het wel een onderhoudende avonturenfilm en heb lekker zitten genieten van de actie en de beelden met een lekkere sound erbij. Snap alleen niet zo goed dat Sean Connery wel aan deze film meewerkt maar the Matrix en Lord of the Rings afzegd zoals bij de extra's vermeld want die films snapte hij niet...beetje dom Sir Connery.

  4. #79

    Standaard

    Telepatisch Paul? Zit toevallig naar de extra's te kijken (zijn er heel wat).

  5. #80

    Standaard

    Leuke verstand op nul film. Iets te CG. Ga m wel kopen, zkr nu ie goedkoop is.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MikeV
    Telepatisch Paul? Zit toevallig naar de extra's te kijken (zijn er heel wat).
    Heb nog niet alle extra's gekeken, maar dat stuk over Connery viel me wel op.

  7. #82

    Standaard

    Tegenvallende film met soms megaslechte computeranimaties (duikboot onderwater). Gewoon een keer huren!
    No one understands the demons world

  8. #83

    Standaard

    dit is echt zo n film met computer FX overload..heb em na 30 minuten uitgezet. bagger!!!
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  9. #84

    Standaard Why?

    Dit is toch wel `1 van de meest belabberde CG stukken die werden vertoont.

    Leuk gedaan maar klopt totaal niet met de "mensen die door het decor heen huppellen"

    [spoiler:d23f921337]Bijvoorbeeld als de Natilus vol stroomt, je ziet een shot waar het water met vollekracht naar binne komt zeilen. En de bemanning rent al huppelend dwars door het decor heen en gaan niet op hun smoelleke.[/spoiler:d23f921337]

    of

    [spoiler:d23f921337]Als de Natilus boven het water komt na alle aanrandinge met het water. Met zo'n lomp groot ding moet je verwachte dat er een Tsunami komt, maar nee, een golfje van 2 meter kan de klus klaren :S[/spoiler:d23f921337]

    En dat zijn nog maar een paar dingetjes van dit belabberde filmpke.

    Personage's:

    Ik mis alle diepgang die met zulk soort persoon zouden moeten hebben in zo'n film. je kon net zogoed iemand van "Fantastic four "neer zette om het zelfde resultaat te krijgen.

    Sean Connery heeft niet goed gedaan met deze film. Eveneens als Fox. :S

  10. #85
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Bekijk je de film niet met een té serieuze blik ?

    Opzich heb je gelijk met die punten die je opnoem maar tja, wat verwacht je anders bij films van dit soort.

  11. #86

    Standaard

    leuk!
    ga ik dan zeker en vast aanschaffen!!!
    death is just the beginning
    dvd's te koop!!voor lijst mail me!

  12. #87

    Standaard

    Toffe film die zeer mooi gemaakt is. Ik heb hem al 2x gezien en zal hem nog wel een paar keer in de speler douwen.

    Ik ben wel een genre-liefhebber by the way.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  13. #88

    Standaard

    Ondanks de wat mindere special effects, vooral de explosies en het vuur, is dit toch wel een goede film.
    het verhaal zit goed en ook de vertolkingen zijn prima.
    Ik heb wel plezier beleefd aan deze prent die eigenlijk een superheldenfilm is.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •