De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wie heeft er verstand van DVD lab Pro?

    Hallo,
    Ik ben bezig met DVD lab Pro maar ik ben er nog niet echt bekend mee.
    Zou iemand me met het volgende kunnen helpen?
    Ik wil een paar vragen maken die je met ja nee kunt beandwoorden.
    De achtergrond is steeds hetzelfde maar krijgt steeds een plaatje met een vraag. Je hebt steeds een bepaalde tijd om de vraag te beantwoorden en dan moet hij naar de volgende vraag gaan. En hij moet onthouden of hij goed of fout was.
    Je kan wel voor elke mogelijkheid een scherm maken maar het moet ook makkelijker kunnen.
    Met vriendelijke groet,
    Erik

  2. #2

    Standaard

    Ik heb dat programma ook maar nog niet naar gekeken dus als je nog hulp nodig hebt dan zal ik je zeker van dienst zijn
    Fredo, you're my older brother... and I love you...but don't ever take sides, with anyone, against the family again. Ever.

  3. #3
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  4. #4

    Standaard

    Dit is volgens mij alleen te doen door voor elke mogelijkheid een scherm te maken. Tenminste, zo doen professionele DVD-makers als Disney hun spelletjes ook.

    Maar als je de officiële versie van DVD-lab PRO hebt kun je wellicht in de bijgeleverde elektronische help-handleiding wel wat vinden.

    En hou, zoals Ronald zegt, ook even de komende tijd onze site in de gaten, want deel 3 van het authoring-artikel wordt grotendeels gewijd aan DVD-lab PRO en ik ben nog bezig met een recensie van dit pakket.

  5. #5

    Standaard

    Hallo!
    Ik had even een ander vraagje over DVD-Lab: klopt het dat de preview (rechts onderin) de video playback in slow-motion laat zien, of klopt er dan iets niet met mijn codecs??? Ik kan het maar nergens vinden
    Alvast bedankt als iemand mij hierop zou kunnen antwoorden!


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Noukeltje
    Hallo!
    Ik had even een ander vraagje over DVD-Lab: klopt het dat de preview (rechts onderin) de video playback in slow-motion laat zien, of klopt er dan iets niet met mijn codecs??? Ik kan het maar nergens vinden
    Alvast bedankt als iemand mij hierop zou kunnen antwoorden!

    De video preview is meer voor chapter-plaats doeleinden bedoeld enzo. Verwacht dus geen full motion preview zoals je die krijgt nadat de DVD volledig klaar is.

  7. #7

    Standaard

    Aaaaahhhhh dank je wel! Ik wist niet zeker of de preview full motion moest zijn of niet, ik had wel een vermoeden dat het zo de bedoeling zou kunnen zijn in verband met chapters maken, maar ik kan dus ophouden met codecs zoeken en er duizend andere formaten van maken? :P Hardstikke bedankt voor de snelle reactie!!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Noukeltje
    Aaaaahhhhh dank je wel! Ik wist niet zeker of de preview full motion moest zijn of niet, ik had wel een vermoeden dat het zo de bedoeling zou kunnen zijn in verband met chapters maken, maar ik kan dus ophouden met codecs zoeken en er duizend andere formaten van maken? :P Hardstikke bedankt voor de snelle reactie!!
    Ja, die preview zal misschien sneller lopen als je ooit een snellere PC koopt, maar echt realtime zal hij nooit worden denk ik.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •