De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Filmtitel van Disney over katten en honden gezocht

    Ik ben op zoek naar de titel van een Walt Disney Film. Het is geen tekenfilm.

    Het gaat over een groep honden en volgens mij 1 kat. Hun baasje is verhuisd en ze ondernemen een grote reis terug naar hun oude huis. Die reis gaat door het bos en ze komen onder andere een beer tegen.

    Vermoedelijk is de film van eind jaren 70, begin jaren 80.

    Wie kan mij helpen?

  2. #2

    Standaard

    Was dat een witte kat?

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Gelovensmij iets met the long journey home... of iets dergelijks

    dacht eerst dat je het over de aristokatten had :P

  5. #5

    Standaard Re: Filmtitel van Disney over katten en honden gezocht

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Traveller
    Ik ben op zoek naar de titel van een Walt Disney Film. Het is geen tekenfilm.

    Het gaat over een groep honden en volgens mij 1 kat. Hun baasje is verhuisd en ze ondernemen een grote reis terug naar hun oude huis. Die reis gaat door het bos en ze komen onder andere een beer tegen.

    Vermoedelijk is de film van eind jaren 70, begin jaren 80.

    Wie kan mij helpen?
    The incredible journey, Homeward bound

  6. #6

    Standaard Re: Filmtitel van Disney over katten en honden gezocht

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Traveller
    Ik ben op zoek naar de titel van een Walt Disney Film. Het is geen tekenfilm.

    Het gaat over een groep honden en volgens mij 1 kat. Hun baasje is verhuisd en ze ondernemen een grote reis terug naar hun oude huis. Die reis gaat door het bos en ze komen onder andere een beer tegen.

    Vermoedelijk is de film van eind jaren 70, begin jaren 80.

    Wie kan mij helpen?
    The incredible journey, Homeward bound
    Dat zal 'm zijn, denk ik. Er zijn twee versies van de film. Het origineel (The Incredible Journey) komt uit 1963. In 1993 is er een remake van de film gemaakt (Homeward Bound: The Incredible Journey) en op deze film is een vervolg gemaakt in 1996 (Homeward Bound II: Lost in San Francisco).

  7. #7

    Standaard

    Er zijn volgens mij drie versies van de film: Homeward Bound: The Incredible Journey



    hele leuke film, die ik eigenlijk ook wel op dvd wil hebben
    De originele is in mijn herinnering de leukste (met die pitbull achtige hond)


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Er zijn volgens mij drie versies van de film: Homeward Bound: The Incredible Journey
    De Internet Movie Database kent er maar twee, voor zover ik heb kunnen zien.

  9. #9

    Standaard

    Ik heb de oude versie uit 1963 nog in de bios gezien(nee, ik ben niet zo oud, maar hij was gewoon op herhaling in de bios begin jaren 80)

    Er zijn inderdaad 2 versies van deel 1 en er is een deel 2.

    Maar voor het "echte Disneygevoel" moet je wel de oude versie kijken hoor :wink:

    De oude versie :

    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Er zijn volgens mij drie versies van de film: Homeward Bound: The Incredible Journey
    De Internet Movie Database kent er maar twee, voor zover ik heb kunnen zien.
    Dat dacht ik ook. Maar als je eerst zoekt op Incredible Journey, vind je er 2:

    - The Incredible Journey (1963)
    - Homeward Bound: The Incredible Journey (1993)

    En als je dan nog een keer op Homeward Bound zoekt, vind je:

    - Homeward Bound II: Lost in San Fransisco (1996)

    Wat je dus niet zou vinden door te zoeken op enkel Incredible Journey. Het is ook dan geen andere versie, maar een vervolg
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •