De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard CSI: Vele nieuwe DVD's

    In September komen in Amerika weer vele nieuwe CSI afleveringen;
    CSI, Seizoen 6, CSI: Miami, Seizoen 4 en CSI: NY, Seizoen 2.
    Er komen ook vele nieuwe boxen aan!


    23 Augustus, CSI, 4.13 - 4.23 (NL)


    8 November, CSI, 5.1 - 5.23 (USA)


    10 Oktober, CSI 5.23 (UK)


    18 Oktober, CSI: Miami 2.1 - 2.12 (NL)


    24 Oktober, CSI: NY 1.1 - 1.12 (UK)

    Ik ga ze allemaal kopen als ze in Nederland uitkomen behalve de losse DVD van Grave Danger, die zie ik wel in de box. Die aflevering moet trouwens wel erg spannend zijn. Rede: [spoiler:f39f99b8ee]Nick wordt namelijk ontvoerd[/spoiler:f39f99b8ee]

    En deze kwam ik nog tegen:

    23 Augustus, CSI 1.1 - 1.23 (NL)

  2. #2

    Standaard

    De QT afl. wordt apart uitgegeven?? Oke..
    Tja het is toch een tarantino hè, die krijgen speciale behandelingen natuurlijk!

  3. #3

    Standaard

    Wauw,dat word weer genieten!

  4. #4

    Standaard

    Nou meteen dan maar even het nieuws voor de CSI releases is Nederland van de Indies site:


    Eerste CSI: New York release verwacht in december

    Naar verwachting zal Indies Home Entertainment op 1 december de eerste box van de serie CSI: New York op de markt brengen. Deze spannende serie zal na Crime Scene Investigation de derde serie uit deze reeks zijn die op DVD wordt uitgebracht. Deze tweede spin-off van CSI: Crime Scene Investigation is wekelijks te zien op Yorin en trekt gemiddeld bijna een miljoen kijkers per aflevering. Zoals u gewend bent van de CSI boxen zal ook deze serie in een luxe verpakking op de markt verschijnen.


    Indies brengt Tarantino op de markt

    Op 22 november zal Indies Home Entertainment een luxe box op de markt brengen met de twee, door Quentin Tarantino geregisseerde, afleveringen van CSI: Crime Scene Investigation. Dit was de superspannende ruim anderhalf uur durende finale van het vijfde seizoen. De release zal gepaard gaan met een grote marketing-campagne, waaronder een preview – event in een grote bioscoop, tv-spots op RTL 4,5, en 7 en diverse advertenties en prijsvragen in andere media.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  5. #5

    Standaard

    Overigens ook leuk om te weten:

    QT nominated for CSI at Emmy Awards

    Quentin Tarantino has been nominated for the Emmy Award, an award for TV, for his direction of the CSI Episode "Grave Danger" which ran on CBS. Tarantino is nominated in the category Outstanding Directing For A Drama Series and competes with 6 other directors in that category. check www.emmys.org for more info on nominees.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  6. #6

    Standaard

    Ik denk dat ik Grave Danger dan wel ga kopen omdat het denk ik nog een poos duurt voordat de 2e box van seizoen 5 uitkomt.

  7. #7

    Standaard

    Zit de QT aflevering dan NIET in de box van seizoen 5?
    Het zal zeker wel weer een collector's item worden als ik het niet koop als het uitkomt

  8. #8

    Standaard

    Ik denk/hoop het wel. Hij hoort toch gewoon bij Seizoen 5.

  9. #9

    Standaard

    Sorry voor de kick, maar k kwam deze toevallig tegen:
    http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...KEL00201000099

    Inderdaad, de veelbelovende QT-directed-last-episode. Mooie voorkant (voor de luxe editie?). Of is dat Bol.com-artwork?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dborhem
    Zit de QT aflevering dan NIET in de box van seizoen 5?
    Het zal zeker wel weer een collector's item worden als ik het niet koop als het uitkomt
    Zou het dus echt niet relaxed vinden als die afleveringen niet gewoon in de seizoen boxen terecht komen. Maar ik heb al zn vermoeden dat die QT aflevering dus lekker apart gekocht moet gaan worden.
    Four-Star Trader (236)

  11. #11

    Standaard

    Ik snap het toevoegen van CSI miami ook even niet.
    Ik bedoel,die IS toch al uitgebracht,als gewoon aflevering 1?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dborhem
    Ik snap het toevoegen van CSI miami ook even niet.
    Ik bedoel,die IS toch al uitgebracht,als gewoon aflevering 1?

    Is niet Miami, maar NY! Die staat denk ik niet op de box.
    Ik denk ook dat ze die episode van Q eerst willen verkopen en dan later ook uitbrengen in S5.
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  13. #13

    Standaard

    Klopt,mijn fout.
    Maar DIE is weer uitgebracht op de 'speciale uitgave exclusief bij FRS',dus ook dubbel.
    Waarom nou niet gewoon volgooien met extra's,Quentin verkoopt toch altijd goed.
    Ik weet nu nog steeds niet wat ik nu moet kopen.

  14. #14

    Standaard

    Mja, is dat niet als de laatste aflevering van Friends die apart verkrijgbaar is/was? Ze doen hun best maar.. geduld is een schone zaak

  15. #15

    Standaard

    Het grote plaatje van de box van de finale van S5.



    http://217.148.171.144/ProductImages...6634_front.jpg

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •