Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 249 worden weergegeven.
  1. #76

  2. #77

    Standaard

    mooi, moet ik gewoon wachten tot ik wat van jou hoor, of een pm met gegevens sturen en dan geld overmaken ?
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Klaas Kuperus
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Al iets van de verkoper gehoord? :wink:
    Heb vandaag weer gemaild. Zal niet lang meer duren.

    Gerben: ik zet je erbij!
    Fijn!

  4. #79

    Standaard

    Ik wil er nog eentje bij bestellen, vinden jullie dit goed en betaal ik dan 2 keer verzendkosten of veranderd daar iets in?

    Grt. Deweb

  5. #80

    Standaard

    Nee, je betaalt 1 keer verzendkosten, stuur ze samen op. Ze zijn trouwens zaterdag binnengekomen, en de eerste partij komt morgen bij de eersten aan!

  6. #81

    Standaard

    Mooi zo

    Ik gok dat ik er bij zit aangezien ik meteen betaald had het en het eigenlijk ook mijn idee was

    Goed werk trouwens Klaas

  7. #82

    Standaard

    Dan zul je er inderdaad bijzitten! Vandaag gaan er een paar weg, en de rest in de loop van de week.

    Update: Ik zet achter elke naam welke weg zijn, en klaar voor verzending staan.

  8. #83

    Standaard

    Cor van Steenhoven-KLAAR VOOR VERZENDING

    Dit ben ik

    En het is steenoven trouwens

  9. #84

    Standaard

    Betekent: KLAAR VOOR VERZENDING, dat die vandaag nog weg gaan?..

  10. #85

    Standaard

    Nee, niet vandaag, dan staat er VERZONDEN. Deze week nog. Vanavond ga ik een aantal inpakken, en morgen versturen. En dan morgen de rest.

  11. #86

    Standaard

    ik wacht geduldig tot mijn bal ook binnen is

  12. #87

    Standaard

    Klaas, als de 2e zending ook binnen is laat dan ff via PM weten als je wilt dat we betalen ok??
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #88

    Standaard

    Ben benieuwd, die van mij staat als enige op VERZONDEN

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Klaas, als de 2e zending ook binnen is laat dan ff via PM weten als je wilt dat we betalen ok??
    Ja, gaat helemaal goed komen! Van de eerste rij hebben een aantal hem nog niet via www.toysinaction.nl besteld en betaalt trouwens...

  15. #90

    Standaard

    Hey Klaas, ik heb die Fight CLub soap ook allang betaald hoor. :wink:
    Heb 'm alleen samen met de Wilson bal besteld.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  16. #91

  17. #92

    Standaard

    Die van Barry en Robert net weggestuurd. Bleek dat ze wel nét te dik voor de brievenpost zijn, dus pakketpost. Dus nog eens 5,50 kosten voor moi. Is helaas niet anders, maar de prijs gaat vanaf nu wel omhoog.

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Klaas Kuperus
    Die van Barry en Robert net weggestuurd. Bleek dat ze wel nét te dik voor de brievenpost zijn, dus pakketpost. Dus nog eens 5,50 kosten voor moi. Is helaas niet anders, maar de prijs gaat vanaf nu wel omhoog.
    hoe hoog worden dan de totaal kosten?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #94

    Standaard

    Zet de prijs nu op 16.00 EUR. Dan kan het net uit namelijk. Ik kreeg ook nog eens 43 EUR inklaringskosten voor m'n kiezen.

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Klaas Kuperus
    Zet de prijs nu op 16.00 EUR. Dan kan het net uit namelijk. Ik kreeg ook nog eens 43 EUR inklaringskosten voor m'n kiezen.
    dan wordt t wel erg veel voor een stukje zeep
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #96

    Standaard

    De mensen die hem al besteld hadden, zullen hem uiteraard voor de oorspronkelijke prijs krijgen. Het gaat alleen om mensen die nu nog willen hebben. Ik had beter moeten oppassen op dit soort dingen, dus neem dat verlies.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Klaas Kuperus
    Zet de prijs nu op 16.00 EUR. Dan kan het net uit namelijk. Ik kreeg ook nog eens 43 EUR inklaringskosten voor m'n kiezen.
    Dat betekent dus dat de verzender er een waarde op heeft laten zetten. Je kan misschien met hem overleggen om dat volgende keer niet te doen. Schiet namelijk niemand iets mee op.

    Dat van die pakketpost is jammer, maar kan niet zeggen dat het volledig onverwacht is. Is toch een dik stuk zeep, en de TPG zijn zeikerds.


    [zeikmode] Hoe kan het eigenlijk dat er al zoveel pakketen in "klaar voor verzending" staan, maar niet vandaag mee zijn gegaan naar het postkantoor. Als ik het goed begrijp zijn er maar 2 verstuurt toch? :wink: [/zeikmode]

    Zo, genoeg gezeken: Top dat je dit geregelt hebt!!

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Klaas Kuperus
    De mensen die hem al besteld hadden, zullen hem uiteraard voor de oorspronkelijke prijs krijgen. Het gaat alleen om mensen die nu nog willen hebben. Ik had beter moeten oppassen op dit soort dingen, dus neem dat verlies.
    Ik heb zojuist nog even 2 Euri extra naar je gePayPalt.
    Als iedereen Klaas nou ff een beetje helpt. Hij heeft wel de sores.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeeVeeDee
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Klaas Kuperus
    De mensen die hem al besteld hadden, zullen hem uiteraard voor de oorspronkelijke prijs krijgen. Het gaat alleen om mensen die nu nog willen hebben. Ik had beter moeten oppassen op dit soort dingen, dus neem dat verlies.
    Ik heb zojuist nog even 2 Euri extra naar je gePayPalt.
    Als iedereen Klaas nou ff een beetje helpt. Hij heeft wel de sores.
    Is eigenlijk wel een strak plan. Geef nog even je paypal email adres, en ik doe hetzelfde...

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Is eigenlijk wel een strak plan. Geef nog even je paypal email adres, en ik doe hetzelfde...
    Stuur het naar info@toysinaction.nl en het gaat goed komen

Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •