Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 85 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biebs
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Waarom zouden ze anders in godsnaam een nieuwe box gaan uitbrengen

    Er is al een seizoen 1-10 box uitgegeven en om die nu te gaan vervangen door precies eenzelfde box alleen anders uitziend lijkt me lichtelijk vreemd.

    Verder kost het echt niet zoveel hoor. Amerika heeft alles al, het is alleen omzetten naar PAL.
    Ik hoop dat je gelijk hebt maar 'k heb er nietveel vertrouwen in. Er zijn al twee boxen met alle 10 seizoenen uitgekomen in de Uk :

    Deze :



    en deze :



    Beide hadden de oude disks, zonder extra's en zonder extra lange episodes. Volgens mij doen ze er nu gewoon terug een nieuw verpakking rond. De afzonderlijke seizoenen liggen bij ons nu ook in een nieuwe en dunnere verpakking in de winkels en het gaat ook om identiek dezelfde inhoud.

    Dus volgens mij : oude kost in een nieuw jasje. Maar ik hoop natuurlijk het tegendeel.

    En waarom zouden ze dat doen? Gewoon goeie marketing, af en toe iets 'nieuws' op de markt gooien hernieuwt de aandacht en betekent dus ook meer verkoop. Begin november, mooi op tijd voor veel 'Friends-boxen' onder de kerstboom.
    Sorry hoor, maar die eerste box die je toont is alleen in Nl uitgekomen, niet in Engeland. Kan hem iig nergens vinden.
    Verder mag jij me dan eens nog een ander voorbeeld geven van het opnieuw uitbrengen van een uitgave alleen met andere cover/verpakking zonder dat er verder ook maar iets veranderd aan de uitgave zelf.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Sorry hoor, maar die eerste box die je toont is alleen in Nl uitgekomen, niet in Engeland. Kan hem iig nergens vinden.
    Verder mag jij me dan eens nog een ander voorbeeld geven van het opnieuw uitbrengen van een uitgave alleen met andere cover/verpakking zonder dat er verder ook maar iets veranderd aan de uitgave zelf.
    Volgens mij is de eerste box wél in Engeland verkocht enkel de tweede niet in Nederland. 't Gaat wel om de versie van de Central Perk box waar er plaats overgelaten werd voor seizoenen die nog moesten verschijnen.

    'k Zie niet goed in wat dit met andere series te maken heeft. Het enige 'Feit' in deze discussie is dat het nog nérgens bevestigd is dat het om een nieuwe release gaat (mét meer extra's en langere episodes). Zolang dat niet is bevestigd ga ik er vanuit dat het enkel om een nieuwe verpakking gaat. Jouw standpunt is het meest optimistische, het mijne voorlopig het meest realistische.

    Tijd zal raad brengen. Maar als je gelijk hebt zal ik de eerste zijn om zo'n nieuwe box te bestellen.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biebs
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Sorry hoor, maar die eerste box die je toont is alleen in Nl uitgekomen, niet in Engeland. Kan hem iig nergens vinden.
    Verder mag jij me dan eens nog een ander voorbeeld geven van het opnieuw uitbrengen van een uitgave alleen met andere cover/verpakking zonder dat er verder ook maar iets veranderd aan de uitgave zelf.
    Volgens mij is de eerste box wél in Engeland verkocht enkel de tweede niet in Nederland. 't Gaat wel om de versie van de Central Perk box waar er plaats overgelaten werd voor seizoenen die nog moesten verschijnen.

    'k Zie niet goed in wat dit met andere series te maken heeft. Het enige 'Feit' in deze discussie is dat het nog nérgens bevestigd is dat het om een nieuwe release gaat (mét meer extra's en langere episodes). Zolang dat niet is bevestigd ga ik er vanuit dat het enkel om een nieuwe verpakking gaat. Jouw standpunt is het meest optimistische, het mijne voorlopig het meest realistische.

    Tijd zal raad brengen. Maar als je gelijk hebt zal ik de eerste zijn om zo'n nieuwe box te bestellen.
    Ik vind jouw standpunt helemaal niet realistisch. Het is naar mijn idee een beetje raar standpunt te denken dat deze box dus voor de derde (?) keer met precies dezelde inhoud wordt gereleased. Zou echt helemaal nergens op slaan.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Ik vind jouw standpunt helemaal niet realistisch. Het is naar mijn idee een beetje raar standpunt te denken dat deze box dus voor de derde (?) keer met precies dezelde inhoud wordt gereleased. Zou echt helemaal nergens op slaan.
    In een wereld genaamd 'commercie' slaat het wel degelijk ergens op. Maar ik heb m'n standpunt ondertussen wel duidelijk gemaakt, meer heb ik hier niet aan toe te voegen :wink: .

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biebs
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Ik vind jouw standpunt helemaal niet realistisch. Het is naar mijn idee een beetje raar standpunt te denken dat deze box dus voor de derde (?) keer met precies dezelde inhoud wordt gereleased. Zou echt helemaal nergens op slaan.
    In een wereld genaamd 'commercie' slaat het wel degelijk ergens op. Maar ik heb m'n standpunt ondertussen wel duidelijk gemaakt, meer heb ik hier niet aan toe te voegen :wink: .
    Ik nog wel

    In deze wereld genaamd commercie wordt er idd veel gedaan om geld te verdienen, maar is een heruitgave van precies dezelfde inhoud nog nooit 3 keer gedaan (laat staan 2), dus zie ik geen enkele rede te denken dat dat nu wel zou gebeuren.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biebs
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Ik vind jouw standpunt helemaal niet realistisch. Het is naar mijn idee een beetje raar standpunt te denken dat deze box dus voor de derde (?) keer met precies dezelde inhoud wordt gereleased. Zou echt helemaal nergens op slaan.
    In een wereld genaamd 'commercie' slaat het wel degelijk ergens op. Maar ik heb m'n standpunt ondertussen wel duidelijk gemaakt, meer heb ik hier niet aan toe te voegen :wink: .
    Of toch :
    No technical details or supplemental features have been announced, but it's a safe bet that each season is the same as the individual releases.
    bron : dvdanswers
    Het hele bericht

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biebs
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biebs
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Ik vind jouw standpunt helemaal niet realistisch. Het is naar mijn idee een beetje raar standpunt te denken dat deze box dus voor de derde (?) keer met precies dezelde inhoud wordt gereleased. Zou echt helemaal nergens op slaan.
    In een wereld genaamd 'commercie' slaat het wel degelijk ergens op. Maar ik heb m'n standpunt ondertussen wel duidelijk gemaakt, meer heb ik hier niet aan toe te voegen :wink: .
    Of toch :
    No technical details or supplemental features have been announced, but it's a safe bet that each season is the same as the individual releases.
    bron : dvdanswers
    Het hele bericht
    Ik vind dat dus echt nergens op slaan. Waarom is dat safe te zeggen. Waarom in godsnaam nog een box uitbrengen als de inhoud werkelijk precies hetzelfde is?!?!?!?!!?!?!!?
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  8. #33

    Standaard

    Het is waarschijnlijk gewoon een papieren re-release. Dat zie je wel vaker met titels die nog gewoon verkrijgbaar zijn maar dan opnieuw op releaselijstjen verschijnen.

  9. #34

    Standaard

    De nieuwe R2 box van Friends met ALLE 10 de seizoenen.
    Is PRECIES hetzelfde als de Central Perk box,
    maar ipv Snappers nu met de Digi-packs erin.

    Niets meer, niets minder.

    Ikzelf heb vorig jaar de Central Perk box gekocht
    en ga dit jaar toch echt voor de VEEL BETERE R1 box!!

    En daar laat ik het bij!


    Friends in Nederland:
    Losse snappers, 3 per seizoen.
    Seizoenbox [3 snappers]
    Central Perk
    Digi-heruitgaves.
    Digi Box met alle 10 seizoen.

    In totaal is dit dus pas de TWEEDE keer dat er een box uitkomt in NL met alle seizoenen erin.
    **** me gently with a chainsaw.

  10. #35

    Standaard

    omg *kwijl* die box is mooi man!!!
    Trust no one...

  11. #36

    Standaard

    Jah, ben blij dat we nu eindelijk van de snappers af zijn.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  12. #37

    Standaard

    weet iemand of deze box NL subs heeft?

    trouwens, de Central Perk box heeft 30 dvd's,

    die andere zwarte box (die 1e) heeft 35 dvd's,


    dus er is verschil :S
    de 2e zwarte box is hetzelfde als de 1e zwarte box qua inhoud,
    alleen een ander jasje eromheen, of hoe moet ik dat zien


    zelf heb ik de Central Perk box,
    maar wel de 1e release van die zwarte box gaan aanschaffen,
    maar nu zie ik die andere zwarte box... damn!!!
    Trust no one...

  13. #38

    Standaard

    ik snap er geen moer meer van .. zoveel releases
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    ik snap er geen moer meer van .. zoveel releases
    heb ik ook wel een beetje last van ja.
    heb nu de central perk box, maar zit er toch over te denken om hem te vervangen voor de nieuwe r1 box. kwaliteit schijnt een stuk beter te zijn + langere afleveringen + meer extra's

  15. #40

    Standaard

    sta ik met 2 friendsboxen dalijk ..
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  16. #41

    Standaard

    Zag op amazon.de dat Duitsland ook een nieuwe box krijgt:



    Jammer dat ie in het Duits is, maar vind em er erg netjes verorgd uit zien! (Voorlopige prijs is €165)
    10 Seasons op 41 DVDs
    Release: 21 November

  17. #42

    Standaard

    idd jammer
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  18. #43
    Selcal
    Guest

    Standaard

    Ik zit er ook over te denken een Friends box te kopen, maar nu ik dit lees wil ik vooral die R1 box hebben met langere episodes en extra's.

    Maar ben nu wel flink in de war. Welke box is nu de R1? En iemand die weet waar ik hem kan kopen?

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Selcal
    Ik zit er ook over te denken een Friends box te kopen, maar nu ik dit lees wil ik vooral die R1 box hebben met langere episodes en extra's.

    Maar ben nu wel flink in de war. Welke box is nu de R1? En iemand die weet waar ik hem kan kopen?
    Das de amerikaanse box, R1 = Amerika. Gewoon bij een Amerikaanse webshop bestellen dus
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  20. #45

    Standaard

    Ik krijg morgen de nieuwe R2NL box!
    Eindelijk!!!

    Voor 135 bij het Kruidvat! (handig zo'n moeder die daar werkt...) :P

  21. #46

    Standaard

    Dat is ckers een mooie prijs.
    Ik zoek alles van Stanley Kubrick..!! Misschien iemand wat te ruil of te koop?
    PM is welkom

  22. #47

    Standaard

    Friends superbox besteld bij dvd zone 2 voor 159,=... niet verkeerd volgens mij !!!!
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door art-core
    Ik krijg morgen de nieuwe R2NL box!
    Eindelijk!!!

    Voor 135 bij het Kruidvat! (handig zo'n moeder die daar werkt...) :P
    Zie ook hier:




    Voor de meeste mensen zal die dus 149.00 zijn

  24. #49

    Standaard

    voor 149,- komt ie heel snel in de kast te staan
    Ik zoek alles van Stanley Kubrick..!! Misschien iemand wat te ruil of te koop?
    PM is welkom

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jibbe Stuijts
    Friends superbox besteld bij dvd zone 2 voor 159,=... niet verkeerd volgens mij !!!!
    bij t kruidvat is ie dus € 149,-
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •