De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Is dvdpacific weer veilig?

    Ben een tijdje weggeweest. En ik wilde wat bestellen bij dvdpacific.

    Nu wilde ik vragen of iemand na de creditcardfraude weer wat besteld heeft.
    En hij/zij nog steeds vaste klant is.
    There can be only one !!!! (Highlander)

  2. #2
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    kort en krachtig antwoord. Ja! pacific is veilig

  3. #3

    Standaard

    Mee eens. Nooit meer problemen gehad. Erg goede en zeer goedkope site.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Tof dat jullie zo snel reageerden. Ik heb inmiddels wat besteld.
    There can be only one !!!! (Highlander)

  6. #6

    Standaard

    Het is al wel zeker een maandje of 7 geleden dat er problemen waren. Je bent dus zeker wel een heel tijdje weggeweest

    Tis mijn vaste shop voor R1 aankopen
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  7. #7

    Standaard

    Ik zou graag de 'Friends box' bestellen bij dvdpacific, alle 10 seizoenen. Is het risico dan niet vrij groot dat er toch douanekosten bijkomen? 't Betreft verzending naar België.
    En weet iemand hoe de verpakkingen van dvdpacific zijn? Zijn die stevig? Zo'n box moet natuurlijk wel in goeie staat tot hier geraken.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biebs
    Ik zou graag de 'Friends box' bestellen bij dvdpacific, alle 10 seizoenen. Is het risico dan niet vrij groot dat er toch douanekosten bijkomen? 't Betreft verzending naar België.
    En weet iemand hoe de verpakkingen van dvdpacific zijn? Zijn die stevig? Zo'n box moet natuurlijk wel in goeie staat tot hier geraken.
    Ik heb nog nooit last gehad van de douane met pacific, alleen als ik het via courier heb laten verzenden. Anders nooit, zelfs al had ik dik 100 euro aan dvds in het doosje zitten.

    Wat betreft verpakking vind ik ze te vergelijken met amazon. Ze stoppen de lege ruimte vol met papier/karton achtig spul. Niet geweldig, maar doet zijn dienst. Als alles niet kan schuiven/bewegen is er vaak weinig aan de hand.

    Heb alleen problemen gehad bij de Art of Buster Keaton Box, die was licht gescheurd en daar heb ik dan ook gewoon een nieuwe voor gehad.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  9. #9

    Standaard

    Weet iemand hoeveel je ongeveer kwijt bent aan verzendkosten als je een enkele dvd wilt laten overkomen van de VS?

    Gr R

  10. #10

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •