De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: anydvd 5.4.1.1.

  1. #1

    Standaard anydvd 5.4.1.1.

    Omdat ik nu net een nieuwe dvdspeler heb en deze niet regiovrij is wou ik de r1 films eerst via de pc afspelen.

    Nu gebruik ik anydvd en dan stel ik 'm in op regio 1 mijn dvdspeler in de pc maar wat ik ook doe hij wil 'm niet afspelen omdat mijn dvdspeler niet regio 1 is maar regio 2.

    Heb ik mischien iets verkeerds in de instelling staan?

  2. #2

    Standaard

    Bij pc's heb je te maken met 2 regio beveiligingen.

    1. regio beveiliging van je dvd-rom speler (hardware)

    2. regio beveiliging van je afspeel programma (software)

    Anydvd beweert met alle hard en software over weg te kunnen, echter wijst de praktijk anders uit.

    Een beter optie is het om te kijken of je een nieuwe firmware kan vinden van je dvd-rom om hem op die manier regio vrij te maken.
    Kijk oa eens op www.videohelp.com

  3. #3

    Standaard

    Het blijkt nu ben ik achter gekomen dat je de dvd-rom speler maar 5 keer kunt omzetten naar r1 met bv anydvd etc.

    Nu heb ik gelezen dat er firmwares bestaan maar ik kan ze voor mijn spelers nergens vinden en ik heb d'r 2 betreft:

    Nec dvd rw 1300a 1.08
    en

    jmls xj - hd 166s ds 14

    Dus als iemand weet waar ik hier firmware voor zou kunnen vinden, zou super zijn.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S.
    Het blijkt nu ben ik achter gekomen dat je de dvd-rom speler maar 5 keer kunt omzetten naar r1 met bv anydvd etc.

    Nu heb ik gelezen dat er firmwares bestaan maar ik kan ze voor mijn spelers nergens vinden en ik heb d'r 2 betreft:

    Nec dvd rw 1300a 1.08
    staat hier

    en

    jmls xj - hd 166s

    Dus als iemand weet waar ik hier firmware voor zou kunnen vinden, zou super zijn.

  5. #5

    Standaard

    Anydvd doet bij mij zijn werk goed. Maar vermoedelijk maakt de eerste poster een fout. Hij stelt volgens zeggen elke keer handmatig via anaydvd de regioindeling op regio 1. Dat moet je dus niet doen. Je moet de regioindeling op 2 zetten, vervolgens doet anydvd bij het afspelen van de r1-dvd alsof deze regio 2 is. De dvd-rom krijgt dus het bericht dat hij een r2 dvd aan het afspelen is.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •