Pagina 18 van 277 EersteEerste ... 81415161718192021222868118 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 6924 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Net gekeken naar The Score. Een aardige film, maar zeker niet meer dan dat. Ik had deze film gratis op dit forum gewonnen en binnenkort geef ik hem hier dan ook weer gratis weg. :wink:

  2. #427

    Standaard

    The Machinist

    Goede film, aparte sfeer mede door het lichaam van Bale. Film verveelt geen moment en is spannend tot het einde

  3. #428

    Standaard

    Good Bye Lenin!: Had niet al te hoge verwachtingen bij deze film maar ik vond de film erg leuk en erg goed!
    Four-Star Trader (236)

  4. #429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Sin City.

    Ik had de film nog nooit gezien en ben overdonderd. Visueel een lust voor het oog. Heerlijke verhaallijnen, heerlijke dames en een killercast met killerprestaties (met name Rourke, Owen en Stahl)

    Ik kijk nu al uit naar deel 2 en 3!

    9.0/10 (hij komt in de buurt van mijn top 20)

    gr, Coen
    vandaag nogmaals naar sin city gekeken.
    Het blijft een fantastische film!

    9.0/10 blijft staan.

    gr, Coen
    en vandaag voor de derde keer gekeken!

    wederom geweldig, ik mompel ondertussen al zinnen mee van de film

    hij mag nu in mijn top 20, moet ik hem alleen nog ff vinden via YMDB
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #430
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Sin City.

    Ik had de film nog nooit gezien en ben overdonderd. Visueel een lust voor het oog. Heerlijke verhaallijnen, heerlijke dames en een killercast met killerprestaties (met name Rourke, Owen en Stahl)

    Ik kijk nu al uit naar deel 2 en 3!

    9.0/10 (hij komt in de buurt van mijn top 20)

    gr, Coen
    vandaag nogmaals naar sin city gekeken.
    Het blijft een fantastische film!

    9.0/10 blijft staan.

    gr, Coen
    en vandaag voor de derde keer gekeken!

    wederom geweldig, ik mompel ondertussen al zinnen mee van de film

    hij mag nu in mijn top 20, moet ik hem alleen nog ff vinden via YMDB
    Ik vind hem ook niet.Idem voor Finding Neverland
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  6. #431

    Standaard

    Sin City vrijdag gekeken.


    Hele "vette" film, behoort nu zeker in me top 10!

    En alle films in me top 20 vervelen geen moment.


    Miho is trouwens mijn favo personage :P .

    Morgen weer kijken :wink:


    9.8/10

  7. #432

    Standaard

    The Bourne Identity (Remake)

    Erg goeie thriller, had ik niet verwacht.
    Heel goed verhaal, erg mooie actiescenes (Vooral door de stad scheuren in een Mini ) en ook goed gespeeld.

    Ben benieuwd naar Deel 2.
    Superman Returns

  8. #433

    Standaard

    Taegukgi voor de 3e keer. Heeft zich toch wel in mijn top 10 gewerkt!

  9. #434

    Standaard

    vrijdagavond : The Godfather part II... hij duurt ruim drie uur, maar dat is ook echt de moeite waard
    "Grandpa, were you a hero in the war?" "No", I answered, "But I served in a company of heroes".

  10. #435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rene81
    vrijdagavond : The Godfather part II... hij duurt ruim drie uur, maar dat is ook echt de moeite waard
    Ook vanochtend afgekeken voor de zoveelste keer.Nog steeds een topfilm,maar deze moet ik duidelijk niet te vaak zien,merkte ik wel,op het einde vond ik het net wat te lang duren.

    Dit had ik bij part 1 weer niet,daar zitten de beste scenes op het einde. :P
    Maar ik zal ze weer wat langer laten liggen en ga later maar eens beginnen aan part 3,die ik veel te weinig heb gezien.

  11. #436

    Standaard

    Zaterdag Vet Hard Gezien, eindelijk eens een normale NL film, die echt leuk was, goede actie had en waarin het acteerwerk eens niet van dat overdreven opgelezen gedoe was.

  12. #437

    Standaard

    Gisteravond The Godfather Part I gezien. Goede film maar ik denk dat ik eerst de andere 2 delen moet kijken voordat ik echt kan zeggen wat ik ervan vind :wink:

  13. #438

  14. #439

    Standaard

    Ik ben bezig met Brazil van Terry Gilliam.
    Een.....aparte film wel

  15. #440

    Standaard

    Bewitched S1, Disc 1 (ongeveer 5 episodes)
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  16. #441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1der
    Ik ben bezig met Brazil van Terry Gilliam.
    Een.....aparte film wel
    2 weken geleden gezien vond de film erg goed. Hoewel er eigenlijk niet echt een duidelijke lijn in het verhaal is heb ik mijn erg goed bij deze film vermaakt. De Niro had van mijn wel een grote rol mogen hebben want hij steelt de show(zoals vrijwel altijd).

  17. #442
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Bewitched S1, Disc 1 (ongeveer 5 episodes)
    Ik heb de afgelopen dagen naar de eerste 26 afleveringen van het eerste seizoen gekeken. Het blijft absoluut één van de leukste comedy's ooit. Ook na veertig jaar blijft de serie nog altijd leuk te zien ook al is het één en ander natuurlijk wel gedateerd. Elizabeth Montgomery is natuurlijk perfect gecast als Samantha.

    Wat het inkleuren betreft, erg jammer dat dit soort dingen gebeuren. In Amerika is de keuze mogelijk tussen de originele zwartwit afleveringen of de ingekleurde versie. Hier ligt alleen de ingekleurde versie in de winkel. En hoewel de kwaliteit van de kleuruitgave erg goed is ga ik voor seizoen twee toch voor de regio 1 versie.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  18. #443

    Standaard

    Vorige week nog gezien;

    Big Daddy 6/10
    My Big Fat Greek Wedding 6,5/10
    Save The Last Dance 5,5/10
    Blow 7,5/10
    The First Wives Club 7/10

  19. #444

    Standaard

    Donnie Brasco

    Een slechte uitgave, maar toch echt een hele goeie film met twee top acteurs!

  20. #445

  21. #446

  22. #447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Vorige week nog gezien;

    Save The Last Dance 5,5/10
    Die had ik vorige week toevallig ook gezien en ik vond het een zeer matige film. Ik zou hem ook een 5,5/10 geven.

  23. #448

    Standaard

    Coffee and Cigarettes
    Serie van een aantal korte zwart-wit filmpjes over... jawel, koffie en sigaretten (en daarbij een hoop gezwets). Allerlei bekende mensen maken hun opwachting, van Bill Murray tot Steve Buscemi, van Jack & Meg White tot RZA en GZA (Wu-Tang). Ik vond vooral het stukje met Alfred Molina en Steve Coogan erg goed, en ook die met Bull Murray en RZA/GZA. Leuk alternatief werkje van Jim Jarmusch (Dead Man was ook al zoiets moois). 7,5 / 10
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  24. #449

    Standaard

    Straw Dogs
    Wiskundige Dustin Hoffman gaat samen z`n vrouw in een rustig afgelegen boerderij wonen, om daar rustig te kunnen werken en tot rust te kunnen komen. Maar dat wordt m niet door iedereen gegund...
    De film begint nogal rustig en traag, maar tegen de tijd je je begint af te vragen waarom mensen de film zo goed vinden wordt ie ook echt goed. Ik kon me wel vinden in de motivaties van Hoffman`s personage en het was dan ook best "hard" om te zien hoe de mensen van t dorp ermee omgingen. Hoe ver ze gingen om bepaalde dingen voor elkaar te krijgen. Het acteerwerk is dus echt goed, de actie die er aanwezig is lekker recht voor z`n raap. Al met al dus een film waarbij je wat geduld moet opbrengen zodat je echt "in de film kunt komen." Maar heb je geduld, dan heb je ook een dijk van een film.

    Score: ****
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Bewitched S1, Disc 1 (ongeveer 5 episodes)
    Ik heb de afgelopen dagen naar de eerste 26 afleveringen van het eerste seizoen gekeken. Het blijft absoluut één van de leukste comedy's ooit. Ook na veertig jaar blijft de serie nog altijd leuk te zien ook al is het één en ander natuurlijk wel gedateerd. Elizabeth Montgomery is natuurlijk perfect gecast als Samantha.

    Wat het inkleuren betreft, erg jammer dat dit soort dingen gebeuren. In Amerika is de keuze mogelijk tussen de originele zwartwit afleveringen of de ingekleurde versie. Hier ligt alleen de ingekleurde versie in de winkel. En hoewel de kwaliteit van de kleuruitgave erg goed is ga ik voor seizoen twee toch voor de regio 1 versie.
    Elizabeth is inderdaad goed gecast.Ik was wel even geschokt toen ik uitvond dat ze al 10 jaar niet meer leeft. De hele cast leeft al niet meer.
    Ik ken alleen maar de afleveringen in kleur, dus daar ben ik wel blij mee. Dat de serie gedateerd is nmerk je wel, maar het is maar af en toe een beetje hinderlijk. Voor de rest vermaak ik mij prima met deze boxset. Aanrader.
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

Pagina 18 van 277 EersteEerste ... 81415161718192021222868118 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •