De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Krijg mijn Onkyo niet op dolby digital

    Hoi,

    Sinds ik mijn HT aangesloten heb met een optischekabel krijg ik mijn Onkyo 600E receiver met 500 DVD speler niet op dolby digital te staan.
    DTS schakelt ie wel automatisch om maar voor Dolby Digital lukt niet.
    Kan hem wel instellen op Neo e.d. iemand een idee waar het fout gaat?
    Mazzel,

    René

  2. #2

    Standaard

    Ok, eerst maar even de volgende dingen checken:

    1) Zit de optische kabel goed in de DVD-speler en je reciever?
    2) Staat in de setup van je DVD-speler de audio-instelling op "Bitstream"?
    3) Staat de ingangsbron "DVD" op je reciever ingesteld op de optische ingang?
    4) Staat je digitale setup ("Input Setup") van je reciever op de "Auto" stand?

    Als het bovenstaande allemaal klopt, moet je reciever automatisch overschakelen naar de DTS/Dolby Digital/Prologic-II, afhankelijk van het signaal dat hij van de DVD-speler binnen krijgt.

    Dit zal wel niet maar je weet maar nooit: Je hebt toch wel getest met een DVD die een Dolby Digital track heeft :wink:
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  3. #3

    Standaard

    Probleem opgelost.
    Heb de hele tijd aan de receiver liggen instellen maar het zat in de DVD-speler. Na een set-upgedraaid te hebben deed alles het weer zoals ik het graag wou.
    Mazzel,

    René

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •