Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 28 worden weergegeven.

Discussie: Sopranos seizoen 7

  1. #1

    Standaard Sopranos seizoen 7

    http://www.nytimes.com/2005/08/11/ar...-sopranos.html

    in Januari starten ze dus met een nieuw seizoen.

    Als het verkeerd staat of topic bestond al, sorry bij deze!

  2. #2

    Standaard

    Dit is heel goed nieuws. 6 seizoenen vond ikzelf wat kort. Nu nog hopen dat ze ook nog doorgaan met Carnivale.

  3. #3

    Standaard

    Januari 2007 he . En het zijn maar 8 afleveringen extra, maarja, elke aflevering extra is mooi meegenomen

  4. #4

    Standaard

    Zeer goed nieuws, gaat alleen weer een hoop geld kosten :P Ze zullen er wel 2 dvd boxen van maken.

  5. #5

    Standaard

    Goed nieuws! Bedankt voor het berichtje.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Psycho313_nl
    Dit is heel goed nieuws. 6 seizoenen vond ikzelf wat kort. Nu nog hopen dat ze ook nog doorgaan met Carnivale.
    Ik hoop hetzelfde voor 'Six Feet Under'. Ze houden het maar bij vijf seizoenen. Een zesde erbij zou perfect zijn, want de titel luidt 'SIX feet under' :wink:
    I'm Bad Angel But Good Devil

  7. #7

    Standaard

    Nice! 8)
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  8. #8

    Standaard

    Goed nieuws! Ga binnenkort maar eens beginnen aan Season 5... 8)
    Four-Star Trader (236)

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pindarots
    Januari 2007 he . En het zijn maar 8 afleveringen extra, maarja, elke aflevering extra is mooi meegenomen
    Ja 8 afleveringen bovenop de 12 standaard afleveringen toch?
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordé den Tenter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pindarots
    Januari 2007 he . En het zijn maar 8 afleveringen extra, maarja, elke aflevering extra is mooi meegenomen
    Ja 8 afleveringen bovenop de 12 standaard afleveringen toch?
    Ja, dus nog 20 nieuwe aflevering (na seizoen 5). Seizoen 6 speelt zich 2 jaar na seizoen 5 af.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordé den Tenter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pindarots
    Januari 2007 he . En het zijn maar 8 afleveringen extra, maarja, elke aflevering extra is mooi meegenomen
    Ja 8 afleveringen bovenop de 12 standaard afleveringen toch?
    Ja, dus nog 20 nieuwe aflevering (na seizoen 5). Seizoen 6 speelt zich 2 jaar na seizoen 5 af.
    Mooi heb seizoen 5 nou al een klein half jaartje in bezit, en kan eigenlijk niet wachten op seizoen 6.
    Maar jah het moet toch maar hé.
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  12. #12

    Standaard

    Ik denk niet dat er een seizoen 7 komt, aangezien seizoen 6 twintig afleveringen gaat krijgen..!!
    Ik zoek alles van Stanley Kubrick..!! Misschien iemand wat te ruil of te koop?
    PM is welkom

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xbarryx
    Ik denk niet dat er een seizoen 7 komt, aangezien seizoen 6 twintig afleveringen gaat krijgen..!!
    Seizoen 6: 13 afleveringen
    Seizoen 7 (6.2): 7 afleveringen

    Ze splitsen het op zodat de mensen nóg een jaar moeten wachten op die laatste 7 afleveringen ..

  14. #14

    Standaard

    En seizoen 6 is ook nog niet gemaakt ofwat?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gi1337
    En seizoen 6 is ook nog niet gemaakt ofwat?
    Ze zijn druk bezig.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gi1337
    En seizoen 6 is ook nog niet gemaakt ofwat?
    Ze zijn druk bezig.
    Yup, in maart begint ie. Jammer dat ik ben vergeten om wat vragen te stellen over seizoen 6 aan Dominic Chianese die ik vorig maand in New York heb gezien

    Anyway, hier een paar episode titels van sz 6:

    "Members Only"
    "Join The Club"
    "Live Free Or Die"
    "Luxury Lounge"
    You can't take a picture of this...it's already gone...

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door xbarryx
    Ik denk niet dat er een seizoen 7 komt, aangezien seizoen 6 twintig afleveringen gaat krijgen..!!
    Seizoen 6: 13 afleveringen
    Seizoen 7 (6.2): 7 afleveringen

    Ze splitsen het op zodat de mensen nóg een jaar moeten wachten op die laatste 7 afleveringen ..

    Ik heb gelezen dat er geen seizoen 7 komt...Maar dat seizoen 6 twintig afleveringen krijgt inplaats van 13.
    Ik zoek alles van Stanley Kubrick..!! Misschien iemand wat te ruil of te koop?
    PM is welkom

  18. #18

    Standaard

    Defining a 'season'
    Friday, August 12, 2005

    BY ALAN SEPINWALL
    Star-Ledger Staff

    Like a certain Danish prince whose story he's no doubt read, David Chase is a man who can't make up his mind -- and because of that, people keep dying.

    First he wanted "The Sopranos" to end after 13 episodes. Then he insisted he would do five seasons, no more. Then he briefly considered doing a movie version. Then he consented to doing a sixth season, again swearing this was it, the end, finis, no more.

    The sixth season may still be the end, but only if you're being technical, since HBO has just announced that, in addition to the 12 episodes that will begin airing next March, the sixth season will contain eight "bonus episodes" set to premiere in January '07.

    Cue Silvio Dante for his Michael Corleone impression. ("Every time I think I'm out ...")

    Rumors had been flying about Chase committing to more episodes for months. Production on the sixth season began in late April, and from the start, the cast and crew all refused to accept the party line that this would be the end.

    "I think I'll believe it when I'm told it, when we're on the set and they say, 'That's it. Don't come back,'" writer/producer Terence Winter said on the set in early May.

    Winter added that the writing staff was five scripts into the season at that point, and "probably by the time we get up to episode eight or nine, there's going to be a fork in the road where David's going to need to make a decision."

    HBO sent out a press release yesterday about the additional episodes, but no one in either their camp or Chase's was willing to talk beyond that. Considering that silence, there are two interesting things to read into that release.

    First is that these two groups of episodes are being referred to as part of the same "season." This is a semantics game often practiced in cable. USA, for instance, will air eight episodes of "Monk," wait a couple of months, then air eight more as part of the same batch. And the final "season" of "Sex and the City" featured a dozen episodes in the summer and eight more the following January.

    But in most cases, only two or three months will separate the halves, while these two groups of "Sopranos" episodes will air about six months apart. The insistence on calling the January '07 shows "bonus episodes" instead of a seventh season may be to allow Chase to insist he was telling the truth all along about not wanting to go past six seasons.

    More importantly, the press release no longer refers to the sixth season as the final one. This could also be a word game, and an HBO source guessed these additional eight episodes would absolutely, definitely, almost assuredly be it for "The Sopranos."

    But maybe HBO and Chase have given up on the use of the word "final" because they know that after all these reversals and extensions, the only way anyone will believe that Chase and company are finally done is when they see Tony Soprano dead or in jail -- and maybe not even then.

    --Alan Sepinwall
    Ik zoek alles van Stanley Kubrick..!! Misschien iemand wat te ruil of te koop?
    PM is welkom

  19. #19

    Standaard

    Ik heb echter begrepen dat seizoen 6 12 afleveringen krijgt, en rond de kerst uitkomt op dvd. En seizoen 7 afsluit met 8 afleveringen. In eerste instantie wilden ze sowieso maar 10 afleveringen doen voor seizoen 6. Alleen David Chase had nog dingen in zijn hoofd voor een extra seizoen. Daarom wordt er vaak gepraat over 20 afleveringen voor seizoen 6. Maar hij splitst ze dus op in twee seizoenen. Maar mocht iemand anders het weer anders hebben begrepen, dan hoor ik het graag.
    Nieuwste aanwinst: Serpico LE, Rome (Wooden Box), Foyle's War Seizoen 1&2

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xbarryx
    Defining a 'season'
    Friday, August 12, 2005

    The sixth season may still be the end, but only if you're being technical, since HBO has just announced that, in addition to the 12 episodes that will begin airing next March, the sixth season will contain eight "bonus episodes" set to premiere in January '07.
    Het staat ook in Barry zijn stukje..
    Nieuwste aanwinst: Serpico LE, Rome (Wooden Box), Foyle's War Seizoen 1&2

  21. #21

    Standaard

    Ik heb echter begrepen dat seizoen 6 12 afleveringen krijgt, en rond de kerst uitkomt op dvd
    Nog zo lang wachten maar vraagje. Is dat aleen voor Nederland of ook voor Belgie de release?

    Alvast bedankt :wink:

  22. #22

    Standaard

    Ik ben op dit moment seizoen 6 aan het bekijken in HD.. Thank you HBO . Het is echt even wennen in het begin, heel dromerig... maar meer zal ik niet verklappen!

  23. #23

    Standaard

    Las in een interview met één van de makers van de videogame gebasseerd op The Sopranos het volgende:

    In one sun-bleached corner, Docherty held an Xbox 360 controller in his hands and played through a brief demonstration of "The Sopranos: Road to Respect." The 360 version isn't slated for release until early 2007. The PlayStation 2 version launches in November, ideally close to the DVD release of the most recent season of the show, according to Docherty. And while the PS2 version is deeper into development, THQ wanted to show off the better graphics of the 360 build.

  24. #24

    Standaard

    was seizoen 6 nie het laaste seizoen ??

  25. #25

    Standaard

    En gingen ze niet afsluiten met een film?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •