Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 68 van 68 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pocket
    Citaat Oorspronkelijk gepost door carsalmon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pocket
    Ofschoon een handelaar wettelijk niet kan worden verplicht om iets wat defect is om te ruilen voor een nieuwe is het wel gewoonterecht geworden.
    Een handelaar dient binnen redelijke termijn er zorg voor te dragen dat een door hem geleverd product doet waar het voor bestemd is heet dat formeel in de wet.

    Maar als je dat ding vorige week hebt gekocht (ga ik van uit) en het werkt meteen bij thuiskomst niet kun je een beroep doen op de redelijkheid en billikheid van de situatie. M.a.w. je hebt een kapot apparaat meegekregen, ook even wijzen op de ontbrekende schroeven (wellicht niet helemaal nieuw?) Op grond hiervan mag je van de handelaar redelijkerwijs verwachten dat hij je een wél werkend apparaat meegeeft en ook een nieuw.

    Maar je kunt het niet éisen krachtens enige wettelijke bepaling.
    Thanks, ook was de doos al geopend Ik had me nog voorgenomen een geopende doos niet te accepteren, maar ze waren al 2 uur t elaat met bezorgen. Dus was wel blij dat mn goede TV er eindelijk was......
    Duidelijk dus een gebruikte of een demo. Ik heb ooit meegemaakt dat een VCR werd gebracht waar de reparatiebon van de eerste koper nog inzat. Waren ze vergeten uit de doos te halen.

    Kan trouwens nooit kwaad ze te laten weten dat je op dit forum advies hebt gevraagd......................hihi! Doet soms wonderen!
    Maar ja, hoe kan ik zien dat het een demo is, kon geen stof of beschadigingen ontdekken.......
    Kan denk ik niks hard maken

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pocket
    Citaat Oorspronkelijk gepost door carsalmon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pocket
    Even een tip.

    Ik begrijp dat je een plasma TV hebt en in Den Haag en omgeving woont. Ik neem aan dat dat e.o. in ieder geval niet staat voor Evangelische Omroep.

    In Den Haag e.o. kun je gratis digitale TV krijgen van Casema. Hoef je alleen maar een kast je te kopen (kan je de Panasonic aanraden) Dat kastje vervangt dan de tuner van je TV.
    Een aantal voordelen en 1 nadeel.

    1. Veel en veel mooier beeld zeker op een plasma moet je dat gewoon hebben.
    2. Veel en veel beter geluid, op de Panasonic zit een optische digitale aansluiting die je zo op de AV-recieiver kunt aansluiten.

    Nadeel: je gebruikt de tuner van de Panasonic dan als TV tuner wat betekent dat je de AB van de panasonic gebruikt om van kanaal te wisselen.

    Voor het overige kan ik je zeggen dat ik het al vanaf vorig jaar december heb en het ene nadeel niet opweegt tegen alle voordelen.

    Om het kastje van Panasonic uit het zicht te hebben kun je een soort verlengde afstandsbediening nemen. Een klein kastje met een infrarood oog dat niet opvalt met een tweetal dunne snoertjes eraan, aan het uit einde een soort plakstripje wat je op het IR-oog van het Panasonickastje kunt plakken. Het kleine IR oogje zet je ergens tussen de apparatuur en de panasonic kan je geheel uit het zicht plaatsen. Werkt top!
    Ik heb gisteren reeds digitale televisie aangeschaft. Is het ook mogelijk om voor de Samsung een verlengde afstandsbediening aan te schaffen?

    Hee. Die Samsung heeft toch ook een analoge en digitale uitgang? Als je die nu eens aansluit op je reciever, dan weet je toch helemaal zeker dat het aan de TV ligt??
    Uhm, kan je uitleggen wat ik waar moet aansluiten?

    Scart van de Samnung naar de TV?

  3. #53

    Standaard

    Nee, gewoon van de rood witte tulpstekkertjes naar de ingangen op de receiver.
    Sorry, late reactie, zat ff TV te kijken!

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door carsalmon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pocket
    Citaat Oorspronkelijk gepost door carsalmon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pocket
    Ofschoon een handelaar wettelijk niet kan worden verplicht om iets wat defect is om te ruilen voor een nieuwe is het wel gewoonterecht geworden.
    Een handelaar dient binnen redelijke termijn er zorg voor te dragen dat een door hem geleverd product doet waar het voor bestemd is heet dat formeel in de wet.

    Maar als je dat ding vorige week hebt gekocht (ga ik van uit) en het werkt meteen bij thuiskomst niet kun je een beroep doen op de redelijkheid en billikheid van de situatie. M.a.w. je hebt een kapot apparaat meegekregen, ook even wijzen op de ontbrekende schroeven (wellicht niet helemaal nieuw?) Op grond hiervan mag je van de handelaar redelijkerwijs verwachten dat hij je een wél werkend apparaat meegeeft en ook een nieuw.

    Maar je kunt het niet éisen krachtens enige wettelijke bepaling.
    Thanks, ook was de doos al geopend Ik had me nog voorgenomen een geopende doos niet te accepteren, maar ze waren al 2 uur t elaat met bezorgen. Dus was wel blij dat mn goede TV er eindelijk was......
    Duidelijk dus een gebruikte of een demo. Ik heb ooit meegemaakt dat een VCR werd gebracht waar de reparatiebon van de eerste koper nog inzat. Waren ze vergeten uit de doos te halen.

    Kan trouwens nooit kwaad ze te laten weten dat je op dit forum advies hebt gevraagd......................hihi! Doet soms wonderen!
    Maar ja, hoe kan ik zien dat het een demo is, kon geen stof of beschadigingen ontdekken.......
    Kan denk ik niks hard maken
    Open doos=niet nieuw!! Simpel maar wel waar. Ze horen de afgesloten doos bij jou in de kamer los te snijden en uit te pakken. Ik had ze linea recta terug gestuurd. Ik accpeteer geen open dozen, sorry en ik betaal pas als ik tevreden ben. En als ze daar niet mee accoord gaan? Dan ga ik toch naar een ander. In deze economische barre tijden heb je het als klant écht voor het zeggen. Gebruik van maken dus!

  5. #55

    Standaard

    Vandaag contact gehad met de filiaalhouder van Its. Hij garandeert mij (hoe?) dat het een nieuwe TV is geweest. Van demo modellen worden de dozen vernietigd. Wanneer je een demo koopt, krijg je volgens hem nooit de doos erbij.
    De reden van het open zijn, was volgens hem, dat iemand toch een bevestigingsschroef mistte, en dus maar uit deze doos werd gehaald. Hoe lullig dit volgens hem ook is.....

    Kan daar weinig tegen inbrengen denk ik?

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door carsalmon
    Vandaag contact gehad met de filiaalhouder van Its. Hij garandeert mij (hoe?) dat het een nieuwe TV is geweest. Van demo modellen worden de dozen vernietigd. Wanneer je een demo koopt, krijg je volgens hem nooit de doos erbij.
    De reden van het open zijn, was volgens hem, dat iemand toch een bevestigingsschroef mistte, en dus maar uit deze doos werd gehaald. Hoe lullig dit volgens hem ook is.....

    Kan daar weinig tegen inbrengen denk ik?
    wat zei je daarna dan?
    ik vind het niet netjes dat ze iets afgeven dat niet compleet is, dat zou ik zeker zeggen.
    laat ze eerst maar eens die schroef zo snel mogelijk brengen (zeker niet zelf gaan halen)

    en je audio-uitgangen doen het nog steeds niet, wat heb je daarover afgesproken, carsalmon?

  7. #57

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door carsalmon
    Vandaag contact gehad met de filiaalhouder van Its. Hij garandeert mij (hoe?) dat het een nieuwe TV is geweest. Van demo modellen worden de dozen vernietigd. Wanneer je een demo koopt, krijg je volgens hem nooit de doos erbij.
    De reden van het open zijn, was volgens hem, dat iemand toch een bevestigingsschroef mistte, en dus maar uit deze doos werd gehaald. Hoe lullig dit volgens hem ook is.....

    Kan daar weinig tegen inbrengen denk ik?
    wat zei je daarna dan?
    ik vind het niet netjes dat ze iets afgeven dat niet compleet is, dat zou ik zeker zeggen.
    laat ze eerst maar eens die schroef zo snel mogelijk brengen (zeker niet zelf gaan halen)

    en je audio-uitgangen doen het nog steeds niet, wat heb je daarover afgesproken, carsalmon?
    Ik heb hem net via mn Samsung aangesloten. Nu komt er wel geluid uit alle boxen, alleen hoor je, wanneer er niet geproken wordt, een irritante ruis door......

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pocket
    Krijg je nu een nieuwe?
    nee, dat zit er volgens mij niet in.....tenzij de audio uitgangen echt kapot zouden zijn

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door carsalmon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pocket
    Krijg je nu een nieuwe?
    nee, dat zit er volgens mij niet in.....tenzij de audio uitgangen echt kapot zouden zijn
    Heb je niet iemand met een beetje verstand van zaken die je kan helpen?
    Vind dit toch wel sneu zo.

  11. #61

    Standaard

    Ik ben eerlijk gezegd al blij dat de boxen het doen! Misschien in de nabije toekomst goed systeem kopen, dan hoor ik het geruis hopelijk ook niet meer

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door carsalmon
    Ik ben eerlijk gezegd al blij dat de boxen het doen! Misschien in de nabije toekomst goed systeem kopen, dan hoor ik het geruis hopelijk ook niet meer
    Kom nou zeg, op de oude TV was er toch ook geen ruis?
    En doen die uitgangen van je TV het nu wel of niet?

  13. #63

    Standaard

    Ze doen het MET ruis. Waar die ruis vandaan komt is mij ook een raadsel.....

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door carsalmon
    Ze doen het MET ruis. Waar die ruis vandaan komt is mij ook een raadsel.....
    Kom even terug op MSN s.v.p?

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door carsalmon
    Ze doen het MET ruis. Waar die ruis vandaan komt is mij ook een raadsel.....
    Ik neem aan dat je ook hiermee NIET accoord gaat, blijf het raar vinden dat het geluid met je oude tv het wel goed deed en nu met je nieuwe niet.
    Het kan dan volgens mij niet anders dan aan de tv liggen.

    Het enige wat ik wel eens heb gelezen is als je het volume van de tv hoger zet je wel geluid via je receiver krijgt, staat het volume uit van de tv hoor je ook niets door de receiver.
    Dit was ook bij een Philips Plasma tv, ze hebben dus het volume gedeelte van de tv ook op dezelfde uitgang staan waar het geluid naar de receiver gaat.

  16. #66

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door carsalmon
    Ze doen het MET ruis. Waar die ruis vandaan komt is mij ook een raadsel.....
    KLAGEN!
    Je hebt dat ding nog maar net, dit is onacceptabel!

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door carsalmon
    Ze doen het MET ruis. Waar die ruis vandaan komt is mij ook een raadsel.....
    Ik neem aan dat je ook hiermee NIET accoord gaat, blijf het raar vinden dat het geluid met je oude tv het wel goed deed en nu met je nieuwe niet.
    Het kan dan volgens mij niet anders dan aan de tv liggen.

    Het enige wat ik wel eens heb gelezen is als je het volume van de tv hoger zet je wel geluid via je receiver krijgt, staat het volume uit van de tv hoor je ook niets door de receiver.
    Dit was ook bij een Philips Plasma tv, ze hebben dus het volume gedeelte van de tv ook op dezelfde uitgang staan waar het geluid naar de receiver gaat.
    Sander, dank je voor de tip! Als ik het geluid van mn TV hoger zet, dan verdwijnt de ruis. Zet ik het geluid van mn TV geheel uit, en van mn HCS hoger, dan hoor ik wel ruis!

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •