De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De pyramat - Home cinema in je kussen!

    Door een collega heb ik gehoord van de pyramat:

    http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=13176

    Kennen jullie deze, wat zijn jullie ervaringen ermee en zouden jullie het kopen?

    Ik ben in elk geval uitermate positief over deze mat, die als enig nadeel heeft dat er maar één persoon van kan genieten (maar ach, ik kijk toch meestal in mijn eentje film en dan het liefst liggend). Zouden jullie een dergelijk apparaat aanraden (want ik heb er dus geen, maar wil er wel een kopen om bijv. op mijn bed neer te leggen).

    Grt. Deweb

  2. #2

    Standaard Re: De pyramat - Home cinema in je kussen!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    Door een collega heb ik gehoord van de pyramat:

    http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=13176

    Kennen jullie deze, wat zijn jullie ervaringen ermee en zouden jullie het kopen?

    Ik ben in elk geval uitermate positief over deze mat, die als enig nadeel heeft dat er maar één persoon van kan genieten (maar ach, ik kijk toch meestal in mijn eentje film en dan het liefst liggend). Zouden jullie een dergelijk apparaat aanraden (want ik heb er dus geen, maar wil er wel een kopen om bijv. op mijn bed neer te leggen).

    Grt. Deweb
    Volgens het verhaaltje goed voor games, films en muziek. Dan hoef ik de rest al niet meer te lezen. Leuk voor games: akkoord. Voor films heeeel misschien als je akkoord gaat met zo'n beetje geen eisen aan de geluidskwaliteit. En voor muziek? Prachtig, volkomen logisch. Een mooi concert luisteren op je trillende mat.

    Misschien iets voor de powerbuy
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    Volgens mijn collega is de kwaliteit van het geluid echt super, rond jouw en dat kussen zou gewoon een complete mini-wereld ontstaan waarin je het bioscoopgevoel exra zou kunnen benaderen (in de bioscoop heb je ook van die trillingen).

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    Volgens mijn collega is de kwaliteit van het geluid echt super, rond jouw en dat kussen zou gewoon een complete mini-wereld ontstaan waarin je het bioscoopgevoel exra zou kunnen benaderen (in de bioscoop heb je ook van die trillingen).
    Die mat kan geen DD weergeven en voor die prijs super geluid lijkt me erg relatief.... :wink:

    Ook lijkt het me niet fijn kijken als je er op ligt en het geluid komt van achter terwijl de tv voor je staat.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #5

    Standaard

    ook trillingen in je broek?

  6. #6

    Standaard

    Hey dat ding ken ik.
    Ligt boven bij mijn zoontje op zijn kamer op de grond.

    Leuk ding voor de playstation.

    je kan hem ook met een soort van afstandsbediening hrder en zachter zetten.

    Er zitten trouwens ook een soort basshakers in(rumble stand op de afstandsbediening).
    Ik zeg al een leuk ding,maar meer ook niet.

    Heb er volgens mij 160 euro voor betaald..

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  7. #7

    Standaard

    eigenlijk dus gewoon een amerikaans honeymoonbed in eenpersoonuitvoering en met geluid

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    eigenlijk dus gewoon een amerikaans honeymoonbed in eenpersoonuitvoering en met geluid
    Waar ben jij op huwelijksreis geweest?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #9
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: De pyramat - Home cinema in je kussen!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb

    Kennen jullie deze, wat zijn jullie ervaringen ermee en zouden jullie het kopen?
    Ik kan deze dingen niet en heb er dus gelukkig ook geen ervaring mee.
    Tevens zal ik er ook nooit een kopen omdat ik het nut er niet van inzie en als ik er één krijg/win zal ik hem direct weg geven.

    Met andere woorden, ik vind het helaas niets.

  10. #10

    Standaard

    Als je hem krijgt/wint..geef hem dan aan mij :wink: .

    Voor echte HC fans is dit natuurlijk niets, maar voor gamers en mensen die vaak alleen film kijken lijkt me dit ideaal. al lijkt dit me echt heel gaaf als je meerdere matten naast elkaar legt waardoor iedereen heel ontspannen ligt.

    De nieuwste versie ziet er trouwens ook wel gaaf uit, maar is me iets te groot.

    Grt. Deweb

  11. #11

    Standaard

    voor degene die het wel wat lijkt deze mat heb ik er een nieuw in doos thuisliggen voor een redelijk bod mag je hem hebben
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •