De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Zelfstartende DVD maken?

    Ik probeer met Nero6 een DVD te maken die zelfstartend is.

    Via de optie automatization kan je 'auto play' aanzetten. Wanneer ik vervolgens de DVD afspeel op de TV dan werkt dit echter niet naar behoren. Zou goed een Nero bug kunnen zijn.

    Nu is mijn vraag of er (andere) manieren zijn om met een minimaal menu of zelfs zonder menu een zelfstartende DVD te maken?

    ALs ik een miniDV bandje voor een hoop geld op DVD laat zetten door een bedrijfje bij in de buurt krijg ik 'em altijd zelfstartend terug. Moet dus kunnen, maar hoe? Een ander authoring programma misschien?
    assumption is the mother of all fuck-ups

  2. #2

    Standaard Re: Zelfstartende DVD maken?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rolandp
    Ik probeer met Nero6 een DVD te maken die zelfstartend is.

    Via de optie automatization kan je 'auto play' aanzetten. Wanneer ik vervolgens de DVD afspeel op de TV dan werkt dit echter niet naar behoren. Zou goed een Nero bug kunnen zijn.

    Nu is mijn vraag of er (andere) manieren zijn om met een minimaal menu of zelfs zonder menu een zelfstartende DVD te maken?

    ALs ik een miniDV bandje voor een hoop geld op DVD laat zetten door een bedrijfje bij in de buurt krijg ik 'em altijd zelfstartend terug. Moet dus kunnen, maar hoe? Een ander authoring programma misschien?
    Wat wil je op die dvd zetten?

    zelfgemaakte film of wat anders? als je in nero de vob files in de video ts map zet en gaat branden start de dvd speler automatisch je film op hoor!

    Daar heb je geen optie "autoplay" voor nodig.

    Probeer eens de laatste updates van nero binnen te halen. Dit wil ook nog wel eens problemen verhelpen. :wink:

  3. #3

    Standaard

    Heb geupdate en zie nu een optie om ook zonder menu te branden. Probleem opgelost Thanx
    assumption is the mother of all fuck-ups

  4. #4

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •