De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Een aantal vraagjes ?

    eye mensen ik had ene apar vraagjes over een paar series en ik hoop dat jullie me helpen kunnen.

    Die animatie serie van star wars zijn die wat en welke zijn er van en komt er ooit ene box van ofzo ?
    Hoevel series zijn er van the simpsons en van futurama en zijn de nederlandse uitvoeringen wat ?
    En als laatste welke serie is er leuker om te kopen Samllville of lois and clark ?

  2. #2

    Standaard

    1. Er zijn drie verschillende animatieseries van starwars uit: Droids, Ewoks en Clone Wars. De meningen lopen uiteen over de eerste twee maar vrijwel iedereen is dik tevreden over de veel recentere Clone Wars. Weinig kans op een box gezien het geringe aantal episodes (die ieder maar een paar minuten duren). Wel komt er nog een volume twee met de resterende episodes.

  3. #3

    Standaard

    2. Simpsons: Momenteel loopt het zeventiende seizoen in Amerika, waarschijnlijk komt seizoen zes in augustus uit in Amerika in nederland is vijf nog niet zolang uit. Volgens mij verschillen deze uitgaven niet tot nauwelijks van de andere regio's.

  4. #4

    Standaard

    3. Futurama: alle seizoenen van Futurama zijn samengevoegd in vier volume dvdboxen. De Nederlandse uitgaven verschillen nauwelijks van de andere regio's.

    Laatste vraag voor iemand anders.

  5. #5

    Standaard

    smallville: over de jeugd van Superman,erg verslavend!

    lois and clark: vind ik iets minder.

    maar zou toch voor smallville gaan,zeer mooie special effects,verslavend,enz... (en hij is ook in r2NL uit).

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •