Pagina 88 van 139 EersteEerste ... 387884858687888990919298138 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.176 tot 2.200 van 3472 worden weergegeven.
  1. #2176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Gewoon een keepcase in een slipcase.
    die van mij is een digipack!

    volgens mij is de UK uitgave een digipack
    maar die heeft wel NL subs
    maar ze hadden het over de R2NL uitgave

  2. #2177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Cool, is dat eerste book nog ergens te koop
    hier nog wel gewoon schijnbaar
    http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...v=glance&s=dvd

  3. #2178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frietbakker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Cool, is dat eerste book nog ergens te koop
    hier nog wel gewoon schijnbaar
    http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...v=glance&s=dvd
    nee toch niet, amazon.com heeft veel van die limited dvd's die overal OOP zijn die je daar nog gewoon kunt bestellen (kijk maar naar de two-lane blacktop tin voor $15 :wink: ).
    duw je em daar in je mandje dan leveren ze em toch nooit
    beetje wazig daar...
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  4. #2179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Gewoon een keepcase in een slipcase.
    die van mij is een digipack!

    volgens mij is de UK uitgave een digipack
    maar die heeft wel NL subs
    maar ze hadden het over de R2NL uitgave
    ik moest het weten want bij cdwow kost de engelse (in digipack dus) maar 6,99euro
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  5. #2180

    Standaard

    zozo, dat is een hele nette prijs!

  6. #2181
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    cdwow prijzen he!

  7. #2182

    Standaard

    [quote="mokka"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frietbakker
    nee toch niet, amazon.com heeft veel van die limited dvd's die overal OOP zijn die je daar nog gewoon kunt bestellen (kijk maar naar de two-lane blacktop tin voor $15 :wink: ).
    duw je em daar in je mandje dan leveren ze em toch nooit
    beetje wazig daar...
    Hmm en als ze je een email gestuurd hebben met de melding dat ie shipped is...? Gaan ze daar nog op terug komen dan denk je?

  8. #2183

    Standaard

    [quote="Frietbakker"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frietbakker
    nee toch niet, amazon.com heeft veel van die limited dvd's die overal OOP zijn die je daar nog gewoon kunt bestellen (kijk maar naar de two-lane blacktop tin voor $15 :wink: ).
    duw je em daar in je mandje dan leveren ze em toch nooit
    beetje wazig daar...
    Hmm en als ze je een email gestuurd hebben met de melding dat ie shipped is...? Gaan ze daar nog op terug komen dan denk je?
    Ik heb deze versie van Evil Dead Book of the Dead twee maanden geleden bij amazon.com besteld en gewoon binnen gekregen. Er leuk uitgave hoor. Ik ga ook wel voor Evil Dead 2: Book of the Dead 2

  9. #2184

    Standaard

    Iemand al de nieuwe 2disc uitgave van Dune al weten te bemachtigen. Heb op dvdtherapy forum een mooie uitgave gevonde, echter kost 110 euro...
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  10. #2185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Iemand al de nieuwe 2disc uitgave van Dune al weten te bemachtigen. Heb op dvdtherapy forum een mooie uitgave gevonde, echter kost 110 euro...
    Euhm. Over welke uitgave heb je hier nu net? Ik heb ondertussen hier al 3 versies van (waaronder 2 gelimiteerde), maar ik ben altijd geinteresseerd in andere uitgaves...

  11. #2186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LordLeto
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Iemand al de nieuwe 2disc uitgave van Dune al weten te bemachtigen. Heb op dvdtherapy forum een mooie uitgave gevonde, echter kost 110 euro...
    Euhm. Over welke uitgave heb je hier nu net? Ik heb ondertussen hier al 3 versies van (waaronder 2 gelimiteerde), maar ik ben altijd geinteresseerd in andere uitgaves...


    Ben nog op zoek naar een goede uitvoering met zowel de TV uitvoerning 180 minuten) als de bioscoop uitvoering (137 minuten)

    Natuurlijk is Dune zelf niet de topfilm wat het had kunnen zijn, maar voor fan van de games (zoals ik) is het natuurlijk goed vermaak.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  12. #2187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door LordLeto
    Euhm. Over welke uitgave heb je hier nu net? Ik heb ondertussen hier al 3 versies van (waaronder 2 gelimiteerde), maar ik ben altijd geinteresseerd in andere uitgaves...
    Die heb ik dus hier in mijn kast staan. Ik heb hem wel ergens goedkoop op de kop kunnen tikken. De worm en de doos vallen een beetje tegen als je dat beter doet voelen

    Die uitgave is ook te krijgen zonder dat beeldje en die is heel wat goedkoper te krijgen, oa op Ebay. Dit is de zogenaamde 'Paradise' editie als ik me niet vergis...

  13. #2188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    ik moest het weten want bij cdwow kost de engelse (in digipack dus) maar 6,99euro
    Is dat nog wel steeds zo? The Good, The Bad and the Ugly, en de andere uit dollar trilogie, zijn het ook niet meer...

  14. #2189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    ik moest het weten want bij cdwow kost de engelse (in digipack dus) maar 6,99euro
    Is dat nog wel steeds zo? The Good, The Bad and the Ugly, en de andere uit dollar trilogie, zijn het ook niet meer...
    ja nog steeds :wink:
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  15. #2190

    Standaard

    weet iemand toevallig ook of er een mooie set van "Saw" aan zit te komen?
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  16. #2191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    ja nog steeds :wink:
    Op goed geluk dan maar... :wink:

  17. #2192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thmeky
    Wat is eigenlijk de mooiste uitgave van 2046? (afgezien van die Taiwanese, die is me wat te duur :wink: ).

    Ik dacht eraan om de Koreaanse 3 disc Le te kopen, of zal ik voor een andere gaan?

    Van In the Mood for love heb ik de Koreaanse Le tin al besteld. Is er hiervan nog een andere uitgave die de moeite waard is?
    heb afgelopen donderdag de R2NL tin gekocht bij de MediaMarkt Heerlen voor € 17,99. Heb er net ook maar ff foto`s van gemaakt:







    Geen giftset, maar ik vind m wel mooi! goed dat A-Film de laatste veel van dit soort mooie releases uitbrengen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #2193

    Standaard

    ik ben gister naar Sin City geweest! Wat een top film. Iemand al enig idee of hier een vette set van gaat uitkomen?

  19. #2194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    ik ben gister naar Sin City geweest! Wat een top film. Iemand al enig idee of hier een vette set van gaat uitkomen?
    Weet niks van een set, en op dit moment is alleen de bare bones release officieel, maar er komt wel wat meer aan:

    Filmmaker Robert Rodriguez discussed some of his plans for the Sin City DVD release with Home Media Retailing and what he has in mind should result in another surge of interest in Frank Miller's Sin City graphic novels when the film is released on DVD later this year. In addition to the regular cut of the film Rodriguez is planning to include the three separate stories on a second disk in separate cut versions of about 45 minutes each in length. Rodriguez noted: "We shot the full stories of the books, so (on the DVD) you can watch The Big Fat Kill from beginning to end. Then switch over and watch That Yellow Bastard. It'll have all the material back in, so it'll be like the experience of picking up the book, and you read it from beginning to end...Mickey Rourke doesn't go visit his mom (in the movie version) like he did in the book, and get his gun and things like that, but we shot all that. It's all great stuff. It just wasn't necessary for the feature." The fact that viewers will be able to view the three Miller graphic novels (The Hard Goodbye is the other) in linear fashion should only enhance interest in the books. In addition to all the extra footage Rodriguez plans to include behind-the-scenes footage of co-director Quentin Tarantino actually giving the actors direction, plus a "20-Minute Film School" segment showing how he and Frank Miller brought the pages of the Sin City books to the screen, and a "10-Minute Cooking School" segment on how to make Sin City Breakfast Tacos, guaranteed to be a life-changing experience. Meanwhile Sin City has earned over $60 million at the domestic box office and has now passed Hellboy, though it is in no danger of overtaking Pulp Fiction, which at $107 million remains the box office champion of the genre.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  20. #2195

    Standaard

    Net de LE van The Notebook toch maar besteld bij dvdfromkorea 8)

    Ben benieuwd
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #2196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Net de LE van The Notebook toch maar besteld bij dvdfromkorea 8)

    Ben benieuwd
    mooi hoor
    en genummerd ook 8)

  22. #2197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Misschien is het een domme vraag, maar ik ben te lui en moe om de hele thread te gaan lezen. Dus bij deze:
    Is/Komt er een box van Sky Captain uit?
    Ik heb zo ontzettend genoten van deze film, daar moet gewoon een mooie giftset van gemaakt worden.
    Iemand?
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  23. #2198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Misschien is het een domme vraag, maar ik ben te lui en moe om de hele thread te gaan lezen. Dus bij deze:
    Is/Komt er een box van Sky Captain uit?
    Ik heb zo ontzettend genoten van deze film, daar moet gewoon een mooie giftset van gemaakt worden.
    Iemand?
    Zover ik weet is er geen bijzondere uitgave van deze film uit

  24. #2199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xienator
    Zover ik weet is er geen bijzondere uitgave van deze film uit
    Super bijzonder is ie niet, maar DIT is toch wel de mooiste uitgave die er op dit moment is.

  25. #2200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Net de LE van The Notebook toch maar besteld bij dvdfromkorea 8)

    Ben benieuwd
    mooi hoor
    en genummerd ook 8)
    oeh, sweet 8)
    I love numbered stuff
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 88 van 139 EersteEerste ... 387884858687888990919298138 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •