Pagina 10 van 22 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 541 worden weergegeven.

Discussie: Sin City

  1. #226

    Standaard

    Hmm, hij deed het opzich wel goed. Je moet namelijk acteren met je houding, niet met iets anders.

    Nu zo'n 2 uur terug (time flies) en ik heb genoten. Vertelstemmen is inderdaad eventjes wennen, maar het is wel een hele goede film! Absolute aanrader.

    En de trailer van Batman Begins op groot scherm deed me ook denken aan een bezoekje...
    Grt. Deweb

  2. #227

    Standaard

    amazing! net terug van de film.. dit is een must see and must have (on dvd).

    weet iemand waar ik de strips kan bestellen (in NL)?

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door denizg
    amazing! net terug van de film.. dit is een must see and must have (on dvd).

    weet iemand waar ik de strips kan bestellen (in NL)?
    Hebben ze voor zover ik weet momenteel alleen in het Amerikaans. Onder o.a. te bestellen op Bol.com (heeft echter niet alle boeken).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  4. #229

    Standaard

    hm thanks, zal ff kijken maar ik bedoelde dus waar ik ze kon bestellen in nederland zelf. ik heb ze liefst ook in et engels

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door denizg
    hm thanks, zal ff kijken maar ik bedoelde dus waar ik ze kon bestellen in nederland zelf. ik heb ze liefst ook in et engels
    Aha, op die manier. Bol.com en Atomik.nl zijn er 2 die ze kunnen leveren voor aardige prijzen.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  6. #231

    Standaard

    En deel 2 komt ook.

    Bron Comicboukresources

    SIN CITY 2

    Sci Fi Wire caught director Robert Rodriguez at a press junket for another film, and the Texan talked about when he'd be getting back to black and white. "Let's see, 'Sin City 2' we'll be starting to shoot that in January, which means our preproduction will start in February," Rodriguez said. "We will shoot 'A Dame to Kill For' next, and maybe something else. And I don't have the cast set, not yet."
    Het enige waar ik bij de film niet blij mee was, was om het logo van RCV te zien. Noem me een eikel maar de kans op een fantastische dvd wordt daarmee een beetje minder.

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Schaik
    En deel 2 komt ook.

    Bron Comicboukresources

    SIN CITY 2

    Sci Fi Wire caught director Robert Rodriguez at a press junket for another film, and the Texan talked about when he'd be getting back to black and white. "Let's see, 'Sin City 2' we'll be starting to shoot that in January, which means our preproduction will start in February," Rodriguez said. "We will shoot 'A Dame to Kill For' next, and maybe something else. And I don't have the cast set, not yet."
    Het enige waar ik bij de film niet blij mee was, was om het logo van RCV te zien. Noem me een eikel maar de kans op een fantastische dvd wordt daarmee een beetje minder.
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=34778
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  8. #233

  9. #234
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    somewhere in the darkness of Belgium

    Standaard Sin City

    Fantastische film!

    Mickey Rourke steelt de show! Rutger Hauer! Powers Boothe! That Yellow Bastard! Benicio Del fucking Toro! Elijah's kille blik! Rosario Dawson! Bullets, broads and bullets! Jessica Alba! Goldie! Bruce "he's back!" Willis! Clive Owen! "The all or nothing days! They're back!"

    Zeer goed. Ik heb twee kleine nitpicks maar niets dat ik bij de volgende "viewings" (in de bioscoop en op dvd) niet door de vingers kan zien.

    Drexl
    "We've got everything here from a diddle-eyed Joe to damned if I know!" Drexl (Gary Oldman) in 'True Romance'

    "What's my name? Fuck you, that's my name!" Alec Baldwin in 'Glengarry Glen Ross'

  10. #235

    Standaard

    Als alles goed gaat zaterdag 22:30 eindelijk zien.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  11. #236

    Standaard

    Heb hem gisteren dan ook in de bios gezien maar wat een enorm gave film zeg! ga zelf bijna nooit naar de bioscoop maar hier heb ik absoluut geen spijt van!! heel gaaf hoe die 3 verhalen toch naast elkaar verteld worden en echt ik vind Wood wel sterk spelen, als hij zo door gaat is hij snel van z'n Frodo effect af!

    [spoiler:3ee9765dc9]En bij 1 moment lag de zaal toch wel even dubbel nadat dat hulpje die pijl door z'n buik heen geschoten krijgt, die reactie van hem! heel gaaf [/spoiler:3ee9765dc9]
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  12. #237

    Standaard

    Net voor het eerst gezien en wat een film! De stijl is geweldig, de verhalen zijn super en de personages zijn fantastisch. De acteurs/actrices maakten ook al mijn verwachtingen waar (Jessica Alba ) De film verveelde me echt geen moment, alles was prachtig afgewerkt. Een echte topfilm die ik waarschijnlijk nog een keer in de bios ga bekijken!

    9- / 10

  13. #238

    Standaard

    De film komt zeker in mn collectie, en is qua stijl een plaatje.....maar het verhaal stelt imo weinig meer voor dan geweld...geweld...geweld...

    Typisch geval van 'Style over Substance'.

    Slecht trouwens dat de film in de promo-campagne wordt neergezet als Pulp Fiction 2.....Pulp was dan wel visueel minder sterk, maar had inhoudelijk meer te bieden.

    8/10

  14. #239

    Standaard

    Ik vond anders dat deze film ook behoorlijk wat te bieden op zijn eigen manier . Het laatste deel (en het einde) gaven de film net dat extra stukje diepgang dat het nodig had.

    Maar het gewoon een goede film, alles behalve standaard en je kan je er gewoon niet op instellen. Je kunt er niets bij verwachten.

    Briljant, één van de grootste verassingen van dit jaar!

    Grt. Deweb

  15. #240

    Standaard

    Hm, ik ben weer de enige die wat te zeiken heeft zeker?
    Vond die stijl niet zo strak als ik hoopte, de contrasten waren minder scherp als ik verwachtte en het geweld was bij vlagen wel heel erg over the top. Dat zat gewoon mijn kijkplezier in de weg. Verder zijn de verhalen erg dun. Kan niet zeggen dat ik ergens door van mn stoel geblazen ben. Veel eindexamenfilms hebben een "stijl" die soortgelijk is. Camera was niet echt hoogstaand, weinig vette trucjes gezien afgezien van die autoshots en stadsgezichten. Het geheel bekoorde me wel, maar uiteraard voldeed het niet geheel aan de verwachtingen. Datgebeurt vaker. Verders is Sin City en regelrechte film-noir. De inwoners zijn lang niet allemaal zo slecht als ik gehoopt had. Dat stukje met die parole-officer in de cel was wel erg naar moet ik zeggen...

    Maar ik was eerst overtuigd van een directe dvdaanschaf, maar nu niet meer. Ik wacht nu op de nieuwe Mark Pellington, Electric God.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Slecht trouwens dat de film in de promo-campagne wordt neergezet als Pulp Fiction 2
    Dat snap ik nou ook niet. Niet eens dezelfde regisseur, behalve één scene dan. Typische promotiestunt.

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Hm, ik ben weer de enige die wat te zeiken heeft zeker?
    Vond die stijl niet zo strak als ik hoopte, de contrasten waren minder scherp als ik verwachtte en het geweld was bij vlagen wel heel erg over the top. Dat zat gewoon mijn kijkplezier in de weg. Verder zijn de verhalen erg dun. Kan niet zeggen dat ik ergens door van mn stoel geblazen ben. Veel eindexamenfilms hebben een "stijl" die soortgelijk is. Camera was niet echt hoogstaand, weinig vette trucjes gezien afgezien van die autoshots en stadsgezichten. Het geheel bekoorde me wel, maar uiteraard voldeed het niet geheel aan de verwachtingen. Datgebeurt vaker. Verders is Sin City en regelrechte film-noir. De inwoners zijn lang niet allemaal zo slecht als ik gehoopt had. Dat stukje met die parole-officer in de cel was wel erg naar moet ik zeggen...

    Maar ik was eerst overtuigd van een directe dvdaanschaf, maar nu niet meer. Ik wacht nu op de nieuwe Mark Pellington, Electric God.
    Ik mag jou niet..........
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  18. #243

    Standaard

    net gezien, in een woord geweldig, qua klergebruik, acteerprestaties, sfeer,alles.

    [spoiler:02de38d096]alleen snap ik niet wat die t-rexen in dat 'park'deden met die scenes met clive owen[/spoiler:02de38d096]

    ik geef em een 9!!

  19. #244

    Standaard

    Dat park moest een teerput voorstellen.In LA heb je die ook, de La Brea Tar Pits. In dat teer zijn veel overblijfselen gevonden van dino's en in LA staan er ook van die modellen in.
    Nou lijkt de rest van de stad niet echt op LA, dus waarschijnlijk vonden ze het wel cool om dat te gebruiken.
    Heb ze trouwens gezien die La Brea Tar Pits en ik moet zeggen, erg indrukwekkend.

  20. #245

    Standaard

    Ik vond het een zeer gave film !!

    Wel opvallend dat er veel 'mannelijk' leed in voorkomt

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    De film komt zeker in mn collectie, en is qua stijl een plaatje.....maar het verhaal stelt imo weinig meer voor dan geweld...geweld...geweld...

    Typisch geval van 'Style over Substance'.
    Zo zijn de comics nu eenmaal
    Wat verwacht je anders ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    De film komt zeker in mn collectie, en is qua stijl een plaatje.....maar het verhaal stelt imo weinig meer voor dan geweld...geweld...geweld...

    Typisch geval van 'Style over Substance'.

    Slecht trouwens dat de film in de promo-campagne wordt neergezet als Pulp Fiction 2.....Pulp was dan wel visueel minder sterk, maar had inhoudelijk meer te bieden.

    8/10
    dan ben jij zeker van tijd tot tijd in slaap gevallen
    ging over eer, wraak en het doen van het goede, en als jij dat typeert als alleen maar geweld...tja
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    De film komt zeker in mn collectie, en is qua stijl een plaatje.....maar het verhaal stelt imo weinig meer voor dan geweld...geweld...geweld...

    Typisch geval van 'Style over Substance'.
    Zo zijn de comics nu eenmaal
    Wat verwacht je anders ?

    gaat dieper dan geweld, het geweld is een leuke extra, maar zoals ik al zei, gaat ook over eer, doen van het goede, je moet wat dieper kijken dan het oppervlak.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  24. #249

    Standaard

    Ik ben gisteren naar Sin City geweest en moet eerlijk bekennen dat de film mij een beetje tegenviel.

    Ik vond hem nog wel goed, maar had wat meer verwacht na alle positieve geluiden vanuit pers en forum.

    Niettemin één van de betere films van 2005 tot nu toe, maar zeker niet de beste voor mij.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    De film komt zeker in mn collectie, en is qua stijl een plaatje.....maar het verhaal stelt imo weinig meer voor dan geweld...geweld...geweld...

    Typisch geval van 'Style over Substance'.
    Zo zijn de comics nu eenmaal
    Wat verwacht je anders ?

    gaat dieper dan geweld, het geweld is een leuke extra, maar zoals ik al zei, gaat ook over eer, doen van het goede, je moet wat dieper kijken dan het oppervlak.
    Dat zeker. Maar het zijn nu eenmaal niet de allerdiepste verhalen die er zijn, laten we eerlijk zijn (zo zijn comics ook vaak niet bedoeld).
    Liefde en gerechtigheid; dat zijn o.a. de onderwerpen die inderdaad wel vrij belangrijk zijn in deze verhalen. Maar je kunt ze helaas niet superdiep noemen. Echter zit er wel meer achter de film (verhalen ?) dan geweld inderdaad.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

Pagina 10 van 22 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •