De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Nowhere Man (was: Wie kent de titel van deze serie?)

    Zoals gevraagd ben ik op zoek naar de titel van een serie die begin 2000 te zien was op yorin dacht ik of Veronica.

    Het verhaal gaat over een beroepsfotograaf (ik dacht dat hij Tom heet) die belastende foto's had gemaakt over mishandeling door amerikaanse soldaten die wil hij niet inleveren en op de een op de andere dag valt zijn leven helemaal uit elkaar; Zijn vrouw kent hem niet meer en zijn vrienden ook niet, hij verstopt de negatieven in zijn riem en probeert van alles te doen om te achterhalen wat er gebeurd, ondertussen word er jacht op hem gemaakt door mysterieuze mensen...

    Ik keek er elke week naar en vond de serie heel erg spannend vergelijkbaar met 24

    Kent iemand de serie???
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  2. #2

    Standaard

    Dat moet Nowhere Man zijn. Is na 1 seizoen gestopt. Helaas... Ik vond het ook een erg goede serie.
    There's no business like show business!

    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jarninho
    Dat moet Nowhere Man zijn. Is na 1 seizoen gestopt. Helaas... Ik vond het ook een erg goede serie.
    Ja DAT is hem echt SUPER bedankt..weet iemand of die op dvd is te krijgen? En hoeveel seizoenen er van zijn gemaakt?
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jarninho
    Dat moet Nowhere Man zijn. Is na 1 seizoen gestopt. Helaas... Ik vond het ook een erg goede serie.
    Ja DAT is hem echt SUPER bedankt..weet iemand of die op dvd is te krijgen? En hoeveel seizoenen er van zijn gemaakt?
    Geen idee of hij op DVD is, maar volgens het bericht van Jarninho is er maar 1 seizoen van gemaakt.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jarninho
    Dat moet Nowhere Man zijn. Is na 1 seizoen gestopt. Helaas... Ik vond het ook een erg goede serie.
    Ja DAT is hem echt SUPER bedankt..weet iemand of die op dvd is te krijgen? En hoeveel seizoenen er van zijn gemaakt?
    Geen idee of hij op DVD is, maar volgens het bericht van Jarninho is er maar 1 seizoen van gemaakt.
    Het gebeurd regelmatig dat een serie van de nederlandse buis word gehaald terwijl ze in de U.S.A gewoon wel doorgaan, snapst?
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  6. #6

    Standaard

    nopes ook in amerika 1 seizoen, erg jammer ja, goede serie

  7. #7

    Standaard

    Zoekt en gij zult vinden

    Er zijn 25 episodes van gemaakt.

  8. #8

    Standaard

    Mensen mijn dank is groot! :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Na een avond zuipen en daarom maffe dingen doen is een goed geheugen niet fijn, maar in vrijwel alle andere gevallen komt het goed van pas. http://www.designpaulchampagne.com/new2.html Scroll daar tot ongeveer de helft naar beneden.

    Mensen die de giftset thread hebben gevolgd weten wie Paul Champagne is. Hij heeft ook een doos voor Nowhere Man gemaakt. Alleen de dvd's zijn nergens officieel te krijgen. Voorheen linkte Paul Champagne naar een website waarop andere liefhebbers van de serie deze (niet legaal) op dvd hadden gezet. De serie zal waarschijnlijk nooit op dvd verschijnen dus de enige mogelijkheid om hem te bemachtigen is niet legaal. Toen ik nog een link naar die site van liefhebbers kon vinden kostten de dvd's iets van 60 dollar. Erg veel vond ik zelf, dus daarom ook niet besteld. Ik hoop heel stiekem dat hij nog eens op dvd uitkomt, al zal dat nooit gebeuren...
    There's no business like show business!

    Mijn collectie

  10. #10

    Standaard

    DVD's zullen denk ik nooit uitkomen.
    Er is zoals Jarninho al zegt wel iemand die deze serie (niet legaal) op dvd heeft gezet en aanbied. Daarnaast heeft hij er zelf een mooi metalen blik bij ontworpen.

    Check NWM-group voor meer info.
    Deze thread: klik

    Kwam neer op $120 geloof ik...
    Ik heb hem uiteindelijk maar van een bt gehaald, wat overigens ook 3 weken in beslag nam en ben gister met de pilot "Absolute Zero" begonnen

  11. #11

    Standaard

    inderdaad een gave serie die qua spanning niet veel voor 24 onderdoet. als deze serie nog eens op dvd uitkomt, komt íe zeker in mijn collectie!
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  12. #12

    Standaard

    Heb in de tussentijd rond geneusd en kan hem voor 100$ bestellen, kwaliteit schijnt erg goed te zijn..maar Damn die prijs.

    Ik blijf hopen op een officiële release 8)
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Heb in de tussentijd rond geneusd en kan hem voor 100$ bestellen, kwaliteit schijnt erg goed te zijn..maar Damn die prijs.

    Ik blijf hopen op een officiële release 8)
    Die prijs heeft mij er ook van weerhouden!
    Maar die box ziet er echt wel goed uit!

    Zojuist episode 2 en 3 gekeken...
    Heb de serie een kleine 10jaar geleden op Veronica gevolgd, maar het is nu net of ik het voor het eerst zie... Zie wel wat bekende dingen, maar kan me echt niet meer voor de geest halen hoe het afliep.

    De muziek van Mark Snow doet het overigens ook erg goed!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Heb in de tussentijd rond geneusd en kan hem voor 100$ bestellen, kwaliteit schijnt erg goed te zijn..maar Damn die prijs.
    Heb je een link?

    De serie zelf kan ik me niet meer zo goed herinneren, maar het einde...
    Dat zal ik nooit vergeten, was toen ook behoorlijk jong, dus dan maakt het alleen maar meer indruk.

    Is er sowieso iemand hier op het forum die de set van Scot Hansen heeft?
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Heb in de tussentijd rond geneusd en kan hem voor 100$ bestellen, kwaliteit schijnt erg goed te zijn..maar Damn die prijs.
    Heb je een link?

    De serie zelf kan ik me niet meer zo goed herinneren, maar het einde...
    Dat zal ik nooit vergeten, was toen ook behoorlijk jong, dus dan maakt het alleen maar meer indruk.

    Is er sowieso iemand hier op het forum die de set van Scot Hansen heeft?
    Link staat paar posts hier boven in een post van mij..

    Serie kan ik me ook niet helemaal herinneren. Zie nu wel elke keer bekende stukken terug komen, zoals dat vrouwtje in episode 2 in die inrichting die hetzelfde heeft meegemaakt als Tom.
    Het einde kan ik me dus helemaal niet herinneren...
    Ben dus ook echt benieuwd hoe het afloopt.
    Was toendertijd 14-15 jaar toen ik dit voor het eerst zag.
    Is dus niet helemaal blijven hangen

  16. #16

    Standaard

    Voor alle mensen die nog niet in de R1 thread hebben gekeken. Doe dat vooral!

    Link
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •