De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: R2 SE's

  1. #1

    Standaard R2 SE's

    Ik zag op dvd-home dat een paar titels die ik graag wil hebben bij vervallen of uitgesteld staan, wat denken jullie, komen die er nog aan? Heb nl. bewust die 1-disc uitgaves links laten liggen omdat ik wist dat er een SE uit zou komen!

    Het gaat om 12 monkeys, TheGame en Big Lebowski.

    Misschien dat iemand dat weet uit ervaring ofzo, ikzelf ben pas 3/4 jaar bezig met dvds verzamelen vandaar!

    Verder had ik ergens vaag iets gelezen over een Ben-Hur 4 disc SE, incl. de 1925 versie, waar of onwaar?

  2. #2

    Standaard

    Die zullen er ongetwijfeld nog wel komen. Het komt wel vaker voor dat een film eerst op een bepaalde releasedatum staat vermeld en later wordt uitgesteld. Hetzelfde gold voor Top Gun se bijvoorbeeld. Deze is vertraagd uitgekomen, dus later. Niets om je zorgen over te maken. Gewoon wat geduld hebben. :wink:

  3. #3

    Standaard

    Mooi zo, zijn ook niet de minste films!

    Maar Ben-Hur dan?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Travis Bickle
    Mooi zo, zijn ook niet de minste films!

    Maar Ben-Hur dan?
    Er is een 4-Disc van Ben-Hur aangekondigd in R1, nog niet voor andere regio's. Zie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=34556.

  5. #5

    Standaard

    De SE's komen er wel, maar hoelang het duurt is de vraag. Hoe veel tijd zat er tussen de aankondiging van Goodfellas SE en de werkelijke release datum, een paar jaar geloof ik, dus bereid je er maar op voor dat het lang kan duren

  6. #6

    Standaard

    Bijzonder fraai, nu hopen dat ie hier ook in NL uitkomt

  7. #7

    Standaard

    Paar jaar? omg in dat geval koop ik Big Lebowski wel 1-disc, die staat al veel te lang op mijn wishlist!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •