De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1
    Dane
    Guest

    Standaard De beste "shoot-outs" ooit

    Wat vind je de beste gunfights in films?

    Natuurlijk de lobby scene in the matrix
    De bar scene in Deperado

    Welke nog meer?

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Ik hou het ook op The Wild Bunch. Al zijn ook wel een paar aardige schietfestijnen te bewonderen in The Killer, Heat, A Better Tommorow, enz.

  4. #4

    Standaard

    Absoluut de eind shooting van Once Upon A Time in the west meesterlijk lijkt me het goede woord ervoor.
    Met veel macht gefilmd en de opzwepende muziek,de climax en de ontknoping maken dit tot 1 van de mooiste eind shootings ooit.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kaptein Pikaard
    Absoluut de eind shooting van Once Upon A Time in the west meesterlijk lijkt me het goede woord ervoor.
    Met veel macht gefilmd en de opzwepende muziek,de climax en de ontknoping maken dit tot 1 van de mooiste eind shootings ooit.
    Ben ik met je eens. Wat ik ook een goede shooting vind is van My Name Is Nobody. De scene waar Henry Fonda het moet opnemen tegen een hele bende cowboys. Hij heeft dan als tip van Terence
    Hill gekregen om op de sterren te letten (of zoiets). De zadeltassen van de cowboys hebben een metalen ster op de tas. Dit weerkaats door de zon en Henry weet dan dat hij op de tassen moet schieten. De tassen bevatten explosieven en zo schakelt hij iedereen uit.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  6. #6

    Standaard

    Easy,

    lobby scene in the Matrix
    Life is lame, get over it.

  7. #7

    Standaard

    geez.....de allerbeste shoot-outs ontbreken hier....
    -Alle shoot-outs in Hard Boiled....
    - De shoot-out in A better Tomorrow waar Chow Yun fat afrekent met het neefje van een gangstah baas in een klein motelletje...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long
    geez.....de allerbeste shoot-outs ontbreken hier....
    -Alle shoot-outs in Hard Boiled....
    - De shoot-out in A better Tomorrow waar Chow Yun fat afrekent met het neefje van een gangstah baas in een klein motelletje...
    Net eentje over het hoofd gezien Yi-Long: ik heb wel degelijk A Better Tomorrow in mijn post vermeld. (Samen met The Killer)

  9. #9

    Standaard

    Bankoverval in Heat.....

    Dit wordt de eerste dvd die ik ga kijken als ik mijn nieuwe Sony MDR-DS5100 hoofdtelefoon thuiskrijg

  10. #10

    Standaard

    de eenzijdige shout out op Sonny in Godfather 1 is ook indrukwekkend.

    De beste vind ik die uit Once upon a time in the West

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    de eenzijdige shout out op Sonny in Godfather 1 is ook indrukwekkend.
    Ik heb sindskort die box van the godfather. Heb 1 en 2 al gezien maar 3 nog niet.

    Die shoot out op Sonny was wel vet maar een beetje euh eenzijdig .

    Eigenlijk zijn er helemaal geen echte relaxe shoot outs in G 1 en 2.
    Life is lame, get over it.

  12. #12

    Standaard

    klopt, maar het zijn dan ook geen sensatiefilms

  13. #13

    Standaard

    De eerste shoot out die echt indruk op me maakte was het einde van Bonnie & Clyde.

  14. #14

    Standaard

    Hmmm die bar scene uit Desperado is inderdaad wel erg cool

    Persoonlijk vond ik de scene uit Reservoir dogs dat ze vlak na de overval verspreid raken en zich een weg langs de politie moeten schieten erg gaaf.

    En laatst de film Mean Guns op tv gezien. Dat was van begin tot eind 1 grote shootout en geweldsuitbarstingen
    "Eat right, exercise, die anyway....."
    (Bumpersticker from The X-Files, Season 7, Episode "Fight Club")

    Mijn verzameling glimmende schijfjes

  15. #15

    Standaard

    meeste shoot outs van john woo (killer, face off, hard boiled, hard target...)

    nog andere slow mo HK violence als in extreme crisis, last blood, purple storm...

  16. #16

    Standaard

    Ik herrinner me net:

    Als Blade in Blade 2 uit het raap spring aan het begin van de film en als die neer komt gelijk schiet en dat je die kogel dan volgd, dat ziet er erg relax uit.
    Maar het is maar 1 shot en ook eenzijdig dus niet echt een shoot out
    Life is lame, get over it.

  17. #17

    Standaard

    Kan me nog wat scenes herinneren van Last Man Standing...
    StarTrader

  18. #18

    Standaard

    " Rio Bravo "

    De held, geholpen door een oude manke man, een dronkaard en een groentje.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  19. #19

    Standaard

    Ik ga toch voor de lobby scene in The Matrix.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  20. #20

    Standaard

    De shootouts in de Boondaock saints zijn ook heel tof om te zien, vooral die ene als ze uit het plafond komen en op hun kop hangen! Super!



    Ook Three Kings, als ze op de binnenplaats staan en iedere kogel die afgevuurd wordt gevolgd word tot ie bij het slachtoffer komt, ook leuk!

    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  21. #21

    Standaard

    Ik vergat de shootout van the good the bad and the ugly en die van for a few dollars more helemaal vooral de laatste is mooi als eastwood en van cleef schieten om elkaar te testen!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •