De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard PC of console ,welke prefereer jij?

    Wat heb je liever of waar speel je liever op pc of toch een console.

    Ik liever een console ondanks de voordelen van de PC kan ik de magie van nintendo niet los laten.

  2. #2

    Standaard

    PC voor e-mail & Internet
    Pc voor unreal tournament

    en de ps2 voor alle andere spellen

  3. #3
    Dane
    Guest

    Standaard

    Ik speel nooit echt over internet, maar doorgaands heb ik liever een console, ik speel liever op mn kamer voor de tv dan in de bureastoel voor een pc, voor de graphics hoef je het ook niet te doen, zeker in de komende generatie spellen voor ps2, X-Box en Gamecube, en ik vind de spellen voor consoles vaak ook leuker dan spellen op de pc, en goede spellen voor de pc worden ook nog wel eens gepoort naar consoles.

    En straks kun je ook over internet spelen op consoles en dan is de pc (bijna) helemaal overbodig

  4. #4

    Standaard

    Console heeft al jaren mijn voorkeur. Vooral qua relaxtheid van spelen en de "no nonsense" speelbaarheid van de spellen.

    PC-games hebben weer andere sterke punten, maar console games hebben toch mijn hart gestolen.

  5. #5

    Standaard

    dat ben ik niet met je eens elwood de pc is zelfs al in staat om de tv en de andere hifi installaties te vervangen.

    en die online mogelijk heden vande consoles schiet ook niet echt op getuige de ps 2!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Console heeft al jaren mijn voorkeur. Vooral qua relaxtheid van spelen en de "no nonsense" speelbaarheid van de spellen.

    PC-games hebben weer andere sterke punten, maar console games hebben toch mijn hart gestolen.
    Helemaal met je eens, Nathan.

    Alhoewel dat bij mij ook veel te maken heeft met het feit dat ik nog steeds geen ADSL heb, en dus nooit online games op de PC speel....hiermee heb ik in mijn opinie meteen het sterke punt van PC-gaming opgenoemd.
    "Time for power draw near."

  7. #7
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kaptein Pikaard
    dat ben ik niet met je eens elwood de pc is zelfs al in staat om de tv en de andere hifi installaties te vervangen.

    en die online mogelijk heden vande consoles schiet ook niet echt op getuige de ps 2!
    Ik had het natuurlijk ook alleen over spellen aangezien je aan het begin van deze thread vraagt "waar speel je liever op pc of console". Daarbij was ik ook een beetje sarcastisch, vandaar de achter de zin en het woordje bijna tussen haakjes, dus ik weet niet waar je het niet mee eens bent, maar ik ben het zelf ook niet eens met het feit dat een pc overbodig is natuurlijk.
    De internet mogelijkheden laten inderdaad wel op zich wachten maar dit is misschien wel beter, als het mogelijk wordt om met een console over internet te spelen kunnen ze maar beter net zo lang wachten tot ze alles goed voor elkaar hebben.
    Verder ben ik het helemaal eens met nathan "qua relaxtheid"

  8. #8

    Standaard

    zonder twijfel pc, geef mij maar keybord en muis in plaats van zo een joypad. Het enige spel dat uit is op console dat ik mis op pc is Halo.

  9. #9

    Standaard

    Met 2,3 of 4 personen zijn de consoles leuker.
    In je eentje is de PC beter.

  10. #10

    Standaard

    Hmmm...hangt gewoon van de spellen af.....het ene (soort) spel speelt lekkerder op de pc, zoals Commando's of een FPS, en andere games spelen gewoon weer lekkerder en relaxter op en console...
    Op een console heb je in ieder geval geen gezeik met instellingen etc of evt. crashes, alhoewel ik nu ik XP heb, byna geen crashes meer heb gehad
    Ik speel trouwens nooit echt spellen op de PC via Inet, denk dat lag me zal frusteren

  11. #11

    Standaard

    Ik game al 5 jaar online, echt zwaar cool

    Nu zit ik te wachten op XBOX LIVE dat gaat volgens mij ook zwaar rulen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •