De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Aankondiging downtime - plaatsing nieuwe server

    Aankondiging downtime - plaatsing nieuwe server



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Big brother is reading

    Is het trouwens zo dat die berichten die aan de criteria voldoen daadwerkelijk worden verwijderd of worden ze apart gezet?

    Anders krijg je dadelijk wellicht van die welles nietes verhalen.

  3. #3

    Standaard

    Succes met de upgrade

  4. #4

    Standaard

    Sterkte morgen, hoop dat het wil vlotten :wink:
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Ongelooflijk welke dingen tegenwoordig allemaal geprogrammeerd kunnen worden. Veel succes met de nieuwe toepassing.

  7. #7

    Standaard

    Goh, wat voor datum was het morgen ook alweer?? :wink:

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon van Stijn
    Goh, wat voor datum was het morgen ook alweer?? :wink:
    Ben inderdaad benieuwd wat voor grap ze dit jaar gaan uithalen morgen! :wink:

    In ieder geval succes met de upgrade!
    Four-Star Trader (236)

  9. #9

    Standaard

    Leuke grap, als hij niet zo duimendik onhaalbaar was
    Mijn DVD's

    Anoniem door het leven

  10. #10

    Standaard

    @Piet Marcus en Leon: Hebben jullie mijn verzoek om termen als "ff" en "w8" en andere SMS-taal te filteren en/of te vervangen ook ingebouwd?

  11. #11

    Standaard

    Volgens mij is dit gewoon de 1 april grap ,wat doet die cd rom speler eigenlijk daarin
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Volgens mij is dit gewoon de 1 april grap ,wat doet die cd rom speler eigenlijk daarin
    Als je goed kijkt, is die cd-rom speler niet eens aangesloten. :wink:

  13. #13

    Standaard

    Uhhh.... Kan iemand mij misschien uitleggen waarom mijn berichtje van gister op dit artikel verwijderd is?

    Ik zei dat ik het een beetje zinloos vond, en dat het vandaag 1 april is (of zoiets...)
    Proost!

  14. #14

    Standaard

    orginele 1 april grap... je zou het bijna niet merken
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon van Stijn
    Goh, wat voor datum was het morgen ook alweer?? :wink:
    Door de geweldige inzet van onze programmeurs Piet Marcus en Leon zijn we zo gekomen tot een matrix waarbij nieuwe posts automatisch worden gescand op relevantie, taalgebruik en eventuele provocerende inhoud. De gebruikte technieken zijn vergelijkbaar met die van moderne anti-spam software.

  16. #16

    Standaard

    1 april geen twijfel mogelijk. Maar de grap van HW.I was eht meesterlijk vandaag!!!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  17. #17

    Standaard

    Deze was wel erg makkelijk .... wel leuk dat hij OFFIE heet .... hoe is het eigenlijk met Offie?

  18. #18

    Standaard

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=33492
    *HWI Debug* - Thread scanned by offie.hwigroup.com, ok! #A8F3D2
    Hoezo opzichtig in beeld gebracht
    Maar wel erg mooi verzonnen

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Volgens mij is dit gewoon de 1 april grap ,wat doet die cd rom speler eigenlijk daarin
    Als je goed kijkt, is die cd-rom speler niet eens aangesloten. :wink:
    Hij zou best aangesloten kunnen zijn, er verdwijnen rood/geel/zwarte strookabels net achter de speler en er gaat een IDE kabel (zwart met grijze rand, normaal grijs met rode rand) naar toe...
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  20. #20

    Standaard

    Uiteraard was dit de 1 aprilgrap van dit jaar. Geen echt heftige, maar we hoeven niet élk jaar iedereen tegen ons in het harnas te jagen.

    Wat betreft de server op de foto: Het is weldegelijk een echte server, enwel onze nieuwe mailserver die over enkele weken geplaatst zal worden. De DVD-ROM drive is uiteraard tijdelijk en wordt alleen gebruikt voor installatie van software.
    Eric van Ballegoie

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Uiteraard was dit de 1 aprilgrap van dit jaar. Geen echt heftige, maar we hoeven niet élk jaar iedereen tegen ons in het harnas te jagen.

    Wat betreft de server op de foto: Het is weldegelijk een echte server, enwel onze nieuwe mailserver die over enkele weken geplaatst zal worden. De DVD-ROM drive is uiteraard tijdelijk en wordt alleen gebruikt voor installatie van software.
    idd erg rustig. Die van HW.I was echt om je te bescheuren, ik neem aan dat je die ook nog wel het meegekregen echt mooi! Sommige gingen helemaal door het lint "Ik bel jou toch ook niet om te zeggen dat je moeder dood is" was echt smullen!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •