De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard (Stephen King's) Rose Red

    Free Record Shop: € 19,99

    Wel een minpuntje: deze titel is veel te lang veel te duur geweest. De kartonnen hoesjes hebben dus weer veel te lang in het rek gelegen en daar kunnen ze niet zo goed tegen...
    Iemand enig idee wat ie bij de MediaMarkt kost? Lang leve die harde plastic covers
    "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad."

  2. #2

    Standaard

    Toevallig net vandaag gehaald voor €18 (€20 - 10%)

    Bij de MM Zwolle kost hij trouwens €29,99

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BreezeR
    Bij de MM Zwolle kost hij trouwens €29,99
    Geen MediaMarkt zonder Free Record Shop binnen de 30 km, lijkt mij :wink: Tijd om de laagste prijs garantie weer eens aan te roepen en daar een onbeschadigd exemplaar mee te nemen (bij FRS geen enkele zonder krassen, scheuren, vlekken kunnen vinden tot nu toe)
    "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad."

  4. #4

    Standaard

    Het exemplaar dat ik gekocht heb bij de frs is echt helemaal onbeschadigd, geen krasjes/deukjes, helemaal niets....

  5. #5

    Standaard

    Mazzel gehad denk ik, of ik heb gewoon pech gehad. Ben bij 4 FRS's geweest hier in Utrecht, 1 keer hadden ze 'm niet en 3 keer was de hoes echt om te huilen... Misschien verbeeld ik het me, maar het lijkt wel alsof het alleen de FRS is die altijd de volledige voorraad in de rekken zet in plaats van 1 of 2 "kijkexemplaren" met als gevolg dat ze allemaal aan gort gaan... Maar da's meer een discussie voor een andere thread
    "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad."

  6. #6

    Standaard

    Die hoes van mij zat ook gewoon nog in het plastic...

  7. #7

    Standaard

    € 12.99 bij the holywood factory in capelle a/d ijssel

    zit ook in een 3 voor 30 euro actie bij hun
    keira knightley fan 4-ever

  8. #8

    Standaard

    Bij de Kruidvat verkrijgbaar voor 7,98.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #9

    Standaard

    MM Utrecht €8,99
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •