Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 47 van 47 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Trouwens: de uitzending van cinenova amateuristisch? ik weet t niet, heb geen cinenova hier. Maar als je t over amateuristisch hebt moet ik het toch even hebben over radio 1. Bij gebrek aan beter heb ik dat maar de hele nacht geluisterd. Er zaten 2 gasten die er de gehele tijd doorheen lullen. Zowel door de acceptance speech (waar is t respect?) en door de grappen van Chris Rock. Ze vertaalden ze zelfs!!! hoe dom denken die dat we zijn??? En daarbij hadden ze er ook nog geen verstand van: volgens hen speelde Cate Blanchett Audrey Hepburn in The Aviator , wist 1 van de 2 zich niet te herinneren dat Al Pacino in The Godfather speelde en volgens beide "commentatoren" deed Kate Winslet niet mee in Eternal Sunshine
    Als ze t niet weten waar ze t over hebben, dat ze hun niets zeggen. Echt irritant :x
    Dat is inderdaad pas amateuristisch. Dan viel het bij CineNova nog mee (hoewel...).
    het kan bij cinenova nooit zo erg zijn geweest als bij radio 1 :x

    heb ze tijdens de uitzending vannacht al een mailtje via de website gestuurd met m`n klacht hierover. Kreeg net een mailtje terug dat de uitzending door t programma "Casaluna" werd gedaan en dat ik t beste via hun site een mailtje kon sturen. De link gaven ze er bij .
    Dus heb ik dit net gemaild naar dat Casaluna:

    Hallo daar,
    afgelopen nacht heb ik geluisterd naar de Oscar uitzending die jullie deden op Radio 1.Aangezien t voor t eerst niet op de publieke omroep te zien was, was ik wel genoodzaakt te luisteren naar de radio.
    Echter waar ik (en een heleboel mensen met mij) me dusdanig aan irriteerde was t volgende: gedurende de gehele show werd er door de show heen gepraat, door de bedank woordjes van de Oscar winnaars werd heen gepraat, en (als ergste) werd de presentatie van host Chris Rock vertaald!!! DE GRAPPEN DIE HIJ MAAKT WERKEN NIET IN HET NEDERLANDS EN ZIJN GEWOON NIET GRAPPIG ALS JE ZE VERTAALD!!!!!!!!!.
    Door interviews en stukjes waarin films aan de luisteraars werden geintroduceerd uit te zenden misten we ook het uitreiken en bekendmaking van een aantal Oscars (waaronder oa. Beste Cinematography)
    Daar buiten hadden de commentatoren geen kennis van zaken, en hadden ze zich niet goed voorbereidt. Dat is toch wel het minste wat je kunt doen als je zo`n evenment verslaat, lijkt me.
    Het commentaar van beide "fimkenners" heeft voor ons de hele nacht vergald en t was gewoon niet prettig om naar te luisteren.
    Dus een tip voor volgend jaar en andere evenementen die jullie nog gaan verslaan: laat dit achterwege en geef commentaar tussen het uitreiken van de awards in!!!!

    Hopende op een reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Timo Ritzen.
    Ben benieuwd of en zo ja wat voor een reactie ik krijg...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #27

    Standaard

    IK had geen zin om naar de radio te luisteren, dan blijf ik helemaal niet wakker.
    Maar ik heb ook de neiging om naar de acteerprestaties uit het verleden te kijken; ik hoopte ook vurig dat Kate Winslet eens zou winnen, maar blijkbaar was Swank beter in MDB. Verder niet echt veel verrassingen; wel fijn dat Cate Blanchett en Morgan Freeman gewonnen hadden, maar ik begin me steeds meer te interesseren in wie wat aan had en met wie was :P Volgens mij was DiCaprio met z'n moeder en Kirsten Dunst had een fantastisch kapsel :P

  3. #28

    Standaard

    Ook ik heb gister de Awards kunnen volgen via Cinenova en ik vond het ook ontzettend amateuristisch. Natuurlijk is dit de eerste keer dat Cinenova dit uitzend, dus mogen er best foutjes worden gemaakt. Maar we ergerden ons vierkant aan die Pascalle. Ze vond alle Oscars maar terecht en had blijkbaar alle films zelf al gezien

    De uitreiking zelf vond ik ook weer minder dan vorig jaar. Alles was sneller en meer afstandelijk. Vooral het gemis van glitter en glamour verbaasde me enorm. De echt grote sterren zaten er niet bij, maar voor hen in de plaats waren er wel P. Diddy, Jay-Z en nog meer van dat rappersvolk. Het was sowiezo weer een pro-black vertoning; Chris Rock is zwaar gezakt als presentator. Dat neem ik hem niet kwalijk, want hij moest ook maar het beste maken met de korte tijd die hij kreeg. Volgend jaar gewoon weer Billy Chrystal of Whoopy

    Jammer voor Scorsese, maar bijzonder mooi voor Clint. Dat somt het wel zo'n beetje op 8)
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Ook ik heb gister de Awards kunnen volgen via Cinenova en ik vond het ook ontzettend amateuristisch. Natuurlijk is dit de eerste keer dat Cinenova dit uitzend, dus mogen er best foutjes worden gemaakt. Maar we ergerden ons vierkant aan die Pascalle. Ze vond alle Oscars maar terecht en had blijkbaar alle films zelf al gezien
    Het was niet de eerste keer dat CineNova de Oscars uitzond. Vorig jaar deden ze dat ook al, toen met alleen René Mioch. Nu was het voornamelijk Pascalle met hier en daar wat commentaar van René Mioch.

    Pascalle had zich duidelijk niet goed voorbereid. Ze wist nauwelijks wat interessants te melden en was niet kritisch. Op sommige momenten zat ik echt te denken: waar blijft het belspelletje, want voor dat soort programma's is ze uitermate geschikt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    De uitreiking zelf vond ik ook weer minder dan vorig jaar. Alles was sneller en meer afstandelijk.
    Het was inderdaad sneller en meer afstandelijker. Het was trouwens de snelste en kortste uitreiking sinds het ontstaan van de Oscars. En Billy Chrystal vond ik beter dan Chris Rock.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Ook ik heb gister de Awards kunnen volgen via Cinenova en ik vond het ook ontzettend amateuristisch. Natuurlijk is dit de eerste keer dat Cinenova dit uitzend, dus mogen er best foutjes worden gemaakt. Maar we ergerden ons vierkant aan die Pascalle. Ze vond alle Oscars maar terecht en had blijkbaar alle films zelf al gezien
    Het was niet de eerste keer dat CineNova de Oscars uitzond. Vorig jaar deden ze dat ook al, toen met alleen René Mioch. Nu was het voornamelijk Pascalle met hier en daar wat commentaar van René Mioch.

    Pascalle had zich duidelijk niet goed voorbereid. Ze wist nauwelijks wat interessants te melden en was niet kritisch. Op sommige momenten zat ik echt te denken: waar blijft het belspelletje, want voor dat soort programma's is ze uitermate geschikt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    De uitreiking zelf vond ik ook weer minder dan vorig jaar. Alles was sneller en meer afstandelijk.
    Het was inderdaad sneller en meer afstandelijker. Het was trouwens de snelste en kortste uitreiking sinds het ontstaan van de Oscars. En Billy Chrystal vond ik beter dan Chris Rock.
    Was Rene toen ook net zoveel in beeld als gister, of meer? En heb je een idee van 'waarom' alles zo snel ging, of waarom de big stars geen moeite hadden gedaan om te komen? Eerst dacht ik dat het gedeeltelijk te maken had met terreurdreiging, maar dat zou wel heel gek zijn
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Was Rene toen ook net zoveel in beeld als gister, of meer? En heb je een idee van 'waarom' alles zo snel ging, of waarom de big stars geen moeite hadden gedaan om te komen? Eerst dacht ik dat het gedeeltelijk te maken had met terreurdreiging, maar dat zou wel heel gek zijn
    René presenteerde vorig jaar alleen, dus hij was meer in beeld.

    Waarom alles zo snel ging weet ik niet precies, maar het zal me niets verbazen dat dit met geld te maken heeft, want hoe langer zo'n uitreiking duurt, hoe duurder het is.

    Waarom er geen big stars aanwezig waren weet ik niet, maar ik denk niet dat dit te maken had met terreurdreiging.

  7. #32

    Standaard

    Dus zelfs voor Nederlanders die konden kijken,is het verpest.Ach,ik probeer in ieder geval de samenvatting van sbs 6 te kijken.Zetmoon postte duidelijk een naieve reactie.Het zou wel leuk zijn voor de regisseurs als ze zomaar een oscar voor beste regie konden verwachten,omdat ze de vorige keer niet wonnen.
    En voor Eastwood is het natuurlijk mooi,dat hij de grootste prijzen heeft gewonnen,die man had de laatste tijd al niet meer oscar materiaal gemaakt.

    Verder moet ik nog veel van die films kijken,maar dat wordt vast op dvd.

  8. #33

    Standaard

    Leuk dat Charlie Kaufman heeft gewonnen voor origineel screenplay. Jammer dat Kate Winslet niet heeft gewonnen voor beste actrice. Verder boeit het me niet zo want ik heb nog maar weinig van de genomineerde films gezien.

  9. #34

    Standaard

    Oh Leo was niet met z'n moeder... sorry Gisele...

  10. #35

    Standaard

    Zal ze leuk vinden
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  11. #36

    Standaard

    Is er nog iemand die de show geheel heeft opgenomen (liefst op dvd) :wink:

  12. #37

    Standaard

    wacht nog "steeds" op een goede torrent
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #38

    Standaard

    Canadese zwerver ,,wint" Oscar voor beste korte animatiefilm.

    De Canadese zwerver Ryan Larkin heeft een Oscar gewonnen. Tenminste, zo voelde het toen hij zondag in een bar in Montreal op tv zag dat de film ,,Ryan", die is gebaseerd op zijn leven, de Oscar won voor beste korte animatiefilm.

    ,,Ik hoorde het, maar ik kon het niet geloven", zei de 61-jarige Larkin tegen zijn vrienden, die hem omhelsden en een goudkleurige, plastic tiara op zijn hoofd zetten. In het rumoer gingen de woorden van Chris Landreth, de echte winnaar van de Oscar, verloren. Landreth zei in zijn dankwoord dat hij had gewonnen vanwege de goedheid en bescheidenheid van Larkin. ,,Ryan Larkin, ik draag deze Oscar op aan jou."

    Larkin maakte in de jaren '60 en '70 grensverleggende animatiefilms. Voor de film Walking werd hij in 1968 genomineerd voor een Oscar in de categorie beste korte animatiefilm. Alcohol, cocaïne en een creatieve blokkade maakten dat Larkin tegenwoordig een bedelaar is en in een tehuis voor daklozen in Montreal woont.

    Bron: nieuws.nl

  14. #39

    Standaard

    Was life op CineNova te zien.....maar ik moest werken Volgend jaar blijf ik er voor thuis,maar als ik zo de reacties hoor,was het niet zo'n goed verslag....

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    wacht nog "steeds" op een goede torrent
    kun je het misschien laten weten als je er één gevonden hebt?

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    wacht nog "steeds" op een goede torrent
    kun je het misschien laten weten als je er één gevonden hebt?
    is goed maar tot nu toe heb ik nog niet veel succes gehad
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #42

    Standaard

    Ik kreeg vandaag een antwoord op m`n mailtje dat ik naar Radio 1 had gestuurd waarin ik m`n beklacht deed over de uitzending. Het antwoord was dat ze ervoor hadden gekozen om commentaar te geven en te vertalen omdat er ook genoeg mensen zijn die niet goed Engels verstaan en die t ook willen volgen.
    Opzich kan ik dat nog wel begrijpen, maar dat ze dan tussen t uitreiken van de awards in en dat ze dan goed commentaar geven
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #43

    Standaard

    Jammer genoeg niet gezien de Oscars maar ik lees dat t tegenviel dit jaar. Jamie Foxx heeft natuurlijk verdient gewonnen maar toch hoopte ik voor Johnny Depp, de man heeft t verdient met een carriere als de zijne, maar zijn tijd zal nog wel komen. Voor beste actrice hoopte ik Kate Winslet (Eternal Sunshine had sowieso te weinig nominaties, schande!), maar heb Million Dollar Baby nog niet gezien, dus weet niet of Swank het verdiende te winnen. De grootste schande was uiteraard weer Scorsese die niet won. Zit die man toch niet te pesten en geef hem zn Oscar. als ik hem was zou ik de volgende keer niet meer komen opdagen, ze gunnen em blijkbaar toch niet de Oscar. Spider-Man 2 heeft terecht gewonnen want het waren gewoon de sterkste effecten van het jaar IMO, maar I, Robot had ook wel mogen winnen. Score voor Finding Neverland, script van Eternal Sunshine en The Incredibles voor beste animatiefilm waren ook alleen terecht.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    [...]
    De grootste schande was uiteraard weer Scorsese die niet won. Zit die man toch niet te pesten en geef hem zn Oscar. als ik hem was zou ik de volgende keer niet meer komen opdagen, ze gunnen em blijkbaar toch niet de Oscar.
    [...]
    Leuk dat jij dit kan beoordelen terwijl je Million Dollar Baby niet gezien hebt?

    Persoonlijk heb ik alle nominaties gezien, en ik vind de overwinning van M$B volledig terecht.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Prekip
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    [...]
    De grootste schande was uiteraard weer Scorsese die niet won. Zit die man toch niet te pesten en geef hem zn Oscar. als ik hem was zou ik de volgende keer niet meer komen opdagen, ze gunnen em blijkbaar toch niet de Oscar.
    [...]
    Leuk dat jij dit kan beoordelen terwijl je Million Dollar Baby niet gezien hebt?

    Persoonlijk heb ik alle nominaties gezien, en ik vind de overwinning van M$B volledig terecht.
    Whehehe Ik dus niet.

    M$B is een topfilm, maar qua regie, ik kan er echt niks aan doen, waren in mijn ogen films als Mystic River, Unforgiven, Bird en the Bridges of Madison County toch wel stukker beter.
    Scorsese had hem dik verdiend, meer dan Eastwood imho...............maar hij had hem eigenlijk al voor Raging Bull, Goodfellas en Taxi Driver moeten krijgen !!!!!
    Ik begin inderdaad bijna te geloven dat iemand in de Academy iets persoonlijks tegen hem heeft.....
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Prekip
    Persoonlijk heb ik alle nominaties gezien, en ik vind de overwinning van M$B volledig terecht.
    Whehehe Ik dus niet.

    M$B is een topfilm, maar qua regie, ik kan er echt niks aan doen, waren in mijn ogen films als Mystic River, Unforgiven, Bird en the Bridges of Madison County toch wel stukker beter. Scorsese had hem dik verdiend, meer dan Eastwood imho...............
    Het plot van M$B is vrij simpel, en ik denk dat het in de handen van een andere regisseur niet zo'n goede film was geworden. Dankzij Clint heeft deze film de ziel die the Aviator naar mijn mening toch een beetje mist. Verder lijkt Clint ook het beste in zijn acteurs naar boven te halen. Ik heb Hilary Swank nog niet eerder zo goed zien acteren (ook een terechte Oscar dus imho).

    maar hij had hem eigenlijk al voor Raging Bull, Goodfellas en Taxi Driver moeten krijgen !!!!!
    Mee eens. Dat Dances With Wolves won van Goodfellas was nog enigszins begrijpelijk (niet dat ik het er mee eens ben), maar dat Ordinary People won van Raging Bull is mij een groot raadsel, net als de Oscar voor Rocky ten koste van Taxi Driver.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Prekip
    Het plot van M$B is vrij simpel, en ik denk dat het in de handen van een andere regisseur niet zo'n goede film was geworden.
    Daar ben ik het volledig mee eens, Clint is wel een man die het beste uit z'n acteurs weet te halen, vooral als het verhaal zo simpel lijkt op het eerste gezicht. De oscar voor Hillary Swank vond ik mede daardoor wel verdient. Juist door de ogenschijnlijke simpelheid weet hij iedereen de juiste diepte te geven.
    Maar ik blijf erbij dat hij als regisseur betere films heeft gemaakt.
    En Scorsese is toch eigenlijk de man die groot is geworden met acteursfilms. Dat hij nu een big-budget biopic die imho zéér geslaagd is en die dan ook nog eens een wagonlading oscarnominaties krijgt aflevert, en dan nóg geen oscar mee naar huis mag nemen ruikt een beetje naar simpelweg niet willen geven. Oke, het klinkt een beetje paranoia, maar zo komt het bijna wel op me over.
    you came on your own,
    and that's how you will leave

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •