Pagina 35 van 95 EersteEerste ... 253132333435363738394585 ... LaatsteLaatste
De resultaten 851 tot 875 van 2354 worden weergegeven.
  1. #851

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bous
    Check de volgende link voor nog een groot aantal foto's uit RotS.

    http://www.tpu.fi/~t4jlaaks/ep3/

    LET OP: deze pagina bevat spoilers!!!
    SCHITTEREND
    Jake La Motta

  2. #852

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Pryde
    Citaat Oorspronkelijk gepost door bous
    Check de volgende link voor nog een groot aantal foto's uit RotS.

    http://www.tpu.fi/~t4jlaaks/ep3/

    LET OP: deze pagina bevat spoilers!!!
    SCHITTEREND
    Cool he, het ziet er echt wel gaaf uit!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  3. #853

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Pryde
    Citaat Oorspronkelijk gepost door bous
    Check de volgende link voor nog een groot aantal foto's uit RotS.

    http://www.tpu.fi/~t4jlaaks/ep3/

    LET OP: deze pagina bevat spoilers!!!
    SCHITTEREND
    Cool he, het ziet er echt wel gaaf uit!
    Ziet er zeker cool uit ja!
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  4. #854
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard


    Ziet er zeker cool uit ja!
    Dat beloofd inderdaad veel goeds dacht ik zo. :P

  5. #855

    Standaard

    verwachte er al heel veel van maar volgens mij wordt hij nog beter dan ik kon vermoeden

    nog maar even
    welkom..... vlieg waar ik wijs

  6. #856

    Standaard

    Toch als Star Wars fan is zo'n soort topic verschrikkelijk, het is zooooo verleidelijk om dit topic lekker door te lezen/ plaatjes kijken en om op alle links te klikken.
    Maar als ik dat doe kan ik achteraf mezelf wel van de trap gooien....

    Brrrr alsof er een knopje op de muur zit met "do not push the button" :P

  7. #857

    Standaard

    tsja .. ik ben ook wel heel erg benieuwd hoor, en ik weet ckr dat het zowiezo de beste uit de nieuwe trilogie wordt .. maar volgens mij hebben sommigen hier echt te hoge verwachtingen. Niet dat ik jullie enthousiasme de grond in probeer te beuken (ik zit zelf ook half af te tellen ) maar we zijn al zo vaak teleurgesteld in sequels/prequels de laatste tijd .. dat ik er niet nu al van uit ga dat het een topper gaat worden.. Die luchtgevechten zien er ongelooflijk kick uit, het is het sluitstuk van één van de grootste filmseries ooit .. maar Ep. I en II waren veel minder dan de vorige delen en sommigen lopen ze echt de grond in te boren terwijl ze laaiend enthousiast zijn over Ep.III; hoezo zou Lucas nu opeens weer de spirit terug hebben? ..
    Zoals ik al zei, ik ben ook erg benieuwd en vind het er geweldig uitzien, maar sommigen hier denken haast dat ESB niet eens in de schaduw zal kunnen staan van RotS :P ..

  8. #858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fokky
    Toch als Star Wars fan is zo'n soort topic verschrikkelijk, het is zooooo verleidelijk om dit topic lekker door te lezen/ plaatjes kijken en om op alle links te klikken.
    Maar als ik dat doe kan ik achteraf mezelf wel van de trap gooien....

    Brrrr alsof er een knopje op de muur zit met "do not push the button" :P
    1 van de weinige momenten dat ik mijzelf gezegend voel met een slecht geheugen. Tijdens de film zal ik misschien eens denken van " oh ja" , maar na een mand of twee ben ik alles wat hier staat wel weer vergeten
    (zo ben ik al een half jaar bezig de clue van matchstick men te vergeten omdat iemand die aan mij verrade, en nu ik er zo over nadenk zou ik het eigenlijk ook niet meer weten. Mooi )
    To lazy to be an evil genius

  9. #859
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    tsja .. ik ben ook wel heel erg benieuwd hoor, en ik weet ckr dat het zowiezo de beste uit de nieuwe trilogie wordt .. maar volgens mij hebben sommigen hier echt te hoge verwachtingen. Niet dat ik jullie enthousiasme de grond in probeer te beuken (ik zit zelf ook half af te tellen ) maar we zijn al zo vaak teleurgesteld in sequels/prequels de laatste tijd .. dat ik er niet nu al van uit ga dat het een topper gaat worden.. Die luchtgevechten zien er ongelooflijk kick uit, het is het sluitstuk van één van de grootste filmseries ooit .. maar Ep. I en II waren veel minder dan de vorige delen en sommigen lopen ze echt de grond in te boren terwijl ze laaiend enthousiast zijn over Ep.III; hoezo zou Lucas nu opeens weer de spirit terug hebben? ..
    Zoals ik al zei, ik ben ook erg benieuwd en vind het er geweldig uitzien, maar sommigen hier denken haast dat ESB niet eens in de schaduw zal kunnen staan van RotS :P ..
    Helemaal mee eens! Ik verwacht echt niet dat episode 3 ook maar in buurt komt van de kwaliteit van de originele trilogie maar dit is wel het "hoofdstuk" waarop ik al sinds episode 1 op wacht. De geboorte van Vader en het uitvagen van bijna alle Jedi..... daar moet toch wel een fenomenaal slotstuk van te maken zijn.
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  10. #860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Sondagh
    (off topic)
    Zijn er eigenlijk in Nederland digitale bioscopen zodat ik 'm in perfect beeld kan zien?
    Als je hem echt wilt zien/beleven dan moet je echt naar de Line-Up in Vlissingen.
    Tja het is niet digitaal, maar wel THX gecertificeerd en het wordt een waar star wars feest. Waar ook nog eens geld wordt ingezameld voor het goede doel.
    Samen met een paar honderd fans de film zien, wat wil je nog meer de sfeer is echt uniek.

    Neem eens een kijkje op www.swline.nl Als je episode III wilt beleven moet je daar zijn!

  11. #861

    Standaard

    Misschien een domme vraag, maar wanneer verschijnt de trailer precies?

  12. #862

    Standaard

    Antwoord op de vraag hierboven:

    The much anticipated full release trailer for Star Wars: Episode III Revenge of the Sith is on its way. Consisting of over two minutes of new footage from the movie, the full trailer will soon appear on television, on starwars.com and in theaters.
    First, on Thursday, March 10th at 9 p.m., be sure to tune in to FOX to catch an all new episode of "The O.C." During the broadcast, FOX will air the Episode III trailer.
    The trailer will debut online for members of starwars.com Hyperspace after the broadcast (around 9:00 p.m. Pacific time). Lucas Online is pleased to have partnered with AOL and Moviefone.com to provide starwars.com readers with fast and reliable access to Episode III video content. Subscribers to AOL will be able to see the trailer at this time as well.
    To see the Episode III trailer on the big screen, head out to movie theaters starting March 11th, with the debut of the new animated comedy, Robots. Featuring the voices of Ewan McGregor, Halle Berry, Greg Kinnear, Mel Brooks and Robin Williams, Robots is an animated family film from the people who brought you Ice Age, the film that debuted the Episode II trailer in theaters.
    Regular visitors to starwars.com will be able to see the trailer online starting on March 14th. A large size version of the trailer will soon be made available only to Hyperspace members after that date.

  13. #863

    Standaard

    Tijdens de superbowl is er een HDTV trailer uitgezonden. Niemand zou zo lief willen zijn die op zijn PC te hebben of daar een torrentje van te hebben? Ben wel ERG benieuwd!!!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  14. #864

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Tijdens de superbowl is er een HDTV trailer uitgezonden. Niemand zou zo lief willen zijn die op zijn PC te hebben of daar een torrentje van te hebben? Ben wel ERG benieuwd!!!
    Ehhh, lees de post erboven nog een goed

  15. #865

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Tijdens de superbowl is er een HDTV trailer uitgezonden. Niemand zou zo lief willen zijn die op zijn PC te hebben of daar een torrentje van te hebben? Ben wel ERG benieuwd!!!
    Ehhh, lees de post erboven nog een goed
    Hmmm ik bedoelde de teaser sorry! beetje verwarrend zo. Anyway, iemand die weet waar ik die HD versie kan vinden?
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  16. #866

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    tsja .. ik ben ook wel heel erg benieuwd hoor, en ik weet ckr dat het zowiezo de beste uit de nieuwe trilogie wordt .. maar volgens mij hebben sommigen hier echt te hoge verwachtingen. Niet dat ik jullie enthousiasme de grond in probeer te beuken (ik zit zelf ook half af te tellen ) maar we zijn al zo vaak teleurgesteld in sequels/prequels de laatste tijd .. dat ik er niet nu al van uit ga dat het een topper gaat worden.. Die luchtgevechten zien er ongelooflijk kick uit, het is het sluitstuk van één van de grootste filmseries ooit .. maar Ep. I en II waren veel minder dan de vorige delen en sommigen lopen ze echt de grond in te boren terwijl ze laaiend enthousiast zijn over Ep.III; hoezo zou Lucas nu opeens weer de spirit terug hebben? ..
    Zoals ik al zei, ik ben ook erg benieuwd en vind het er geweldig uitzien, maar sommigen hier denken haast dat ESB niet eens in de schaduw zal kunnen staan van RotS :P ..
    Helemaal mee eens! Ik verwacht echt niet dat episode 3 ook maar in buurt komt van de kwaliteit van de originele trilogie maar dit is wel het "hoofdstuk" waarop ik al sinds episode 1 op wacht. De geboorte van Vader en het uitvagen van bijna alle Jedi..... daar moet toch wel een fenomenaal slotstuk van te maken zijn.
    Ik weet het niet... ik denk dat deel III iedereen weleens kan verrassen... misschien dat er onderliggende verhaaltjes naar voren komen, zodat we bepaalde scenes in de delen IV, V en VI met een iets ander oog kunnen bekijken...
    Jake La Motta

  17. #867

  18. #868

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart de Rechter
    Episode III Trailer Promo Spot
    http://www.comingsoon.net/films.php?id=4777
    Het is maar heel kort ... maar het gedeelte dát je ziet ,.. dat ziet er lekker uit !!!!!! :P

  19. #869

    Standaard

    Holy shit!! CHEWIE!!!

    Mooi man, een trailer voor een trailer...

  20. #870

    Standaard

    argggg... de kwelling... wish it was 19th of may...

  21. #871

    Standaard

    Damn, en dan nog twee maanden wachten.......
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  22. #872

    Standaard

    ziet er kick uit
    en kort :P

    *Hankster zet maar de Phantom Menace Soundtrack op*

  23. #873

    Standaard

    En zoef! Dat ging snel, maar wat je ziet, ziet er sjiek uit!

  24. #874

    Standaard

    wow mooi lang
    Impressive MOST Impressive!

  25. #875

    Standaard

    Beetje gehyped, zo'n preview voor een preview, maar vooruit dan maar. Bring it on.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    *Hankster zet maar de Phantom Menace Soundtrack op*
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

Pagina 35 van 95 EersteEerste ... 253132333435363738394585 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •