De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1
    hennie7863
    Guest

    Standaard The Lord of the Rings: Special Extended DVD Edition 12 Disc

    Hi iedereen,

    ik heb de DVD box besteld van

    "The Lord of the Rings: The Motion Picture Trilogy: Special Extended DVD Edition (12 Discs)"

    Nou kwam ik er later achter dat ie alleen engels ondertiteld is volgens Play.com. Zou dit kloppen of kan ik er vanuit gaan of er ook nederlandse ondertiteling bij zou zitten?

    Hennie

  2. #2

    Standaard Re: The Lord of the Rings: Special Extended DVD Edition 12 D

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hennie7863
    Hi iedereen,

    ik heb de DVD box besteld van

    "The Lord of the Rings: The Motion Picture Trilogy: Special Extended DVD Edition (12 Discs)"

    Nou kwam ik er later achter dat ie alleen engels ondertiteld is volgens Play.com. Zou dit kloppen of kan ik er vanuit gaan of er ook nederlandse ondertiteling bij zou zitten?

    Hennie
    Zit zeker geen NL. ondertiteling op

  3. #3

    Standaard Re: The Lord of the Rings: Special Extended DVD Edition 12 D

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hennie7863
    Hi iedereen,

    ik heb de DVD box besteld van

    "The Lord of the Rings: The Motion Picture Trilogy: Special Extended DVD Edition (12 Discs)"

    Nou kwam ik er later achter dat ie alleen engels ondertiteld is volgens Play.com. Zou dit kloppen of kan ik er vanuit gaan of er ook nederlandse ondertiteling bij zou zitten?

    Hennie
    Zit zeker geen NL. ondertiteling op
    PFFFF, wie gives a f***. De box kost via play maar €65. Dat is 22 euro per stuk . Heb zelf oook getwijfeld, maar wou toch de Ned. Versie omdat het schijnt dat sommige dingen neit op de UK DVD's staan vanwege de BFFC.


    tada : http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=29850

  4. #4

    Standaard

    Ik baal een beetje dat ie hier in Nederland nog steeds zo duur is Iemand kwam bij Pricewatch wel met de tip om 'm via DVDZone2 te kopen, maar dan heb je DTS in de Franse taal en daar zit ik niet op te wachten DTS is juist waarom ik voor deze speciale editie kies. Bij Play is ie inderdaad goedkoper te krijgen, maar dan mis ik toch wel de NL ondertiteling.
    Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

  5. #5

    Standaard Re: The Lord of the Rings: Special Extended DVD Edition 12 D

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hennie7863
    Hi iedereen,

    ik heb de DVD box besteld van

    "The Lord of the Rings: The Motion Picture Trilogy: Special Extended DVD Edition (12 Discs)"

    Nou kwam ik er later achter dat ie alleen engels ondertiteld is volgens Play.com. Zou dit kloppen of kan ik er vanuit gaan of er ook nederlandse ondertiteling bij zou zitten?

    Hennie
    Zit zeker geen NL. ondertiteling op
    PFFFF, wie gives a f***. De box kost via play maar €65. Dat is 22 euro per stuk . Heb zelf oook getwijfeld, maar wou toch de Ned. Versie omdat het schijnt dat sommige dingen neit op de UK DVD's staan vanwege de BFFC.


    tada : http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=29850
    Welke dingen missen er dan op de UK uitgave?

  6. #6

    Standaard

    kan je gauw even checken op dvdcompare.com

    op deel 2 mis je bv de MTV speech van Gollum, mr vr de rest is er weinig verschil

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qianlong
    kan je gauw even checken op dvdcompare.com

    op deel 2 mis je bv de MTV speech van Gollum, mr vr de rest is er weinig verschil
    FOTR heeft ook nog die spoof van MTV, met Jack Black en Sarah Michelle Gellar.

  8. #8

    Standaard

    Nog ff offtopic: die site dvdcompare.com werkt niet.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaymz
    Nog ff offtopic: die site dvdcompare.com werkt niet.
    tis dvdcompare.net
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •