De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard HELP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Gisteren heeft Norton bij mij een Trojan virus gevonden en verwijderd.
    Daarna het hele systeem gescannend met Norton en met 2 online virusscanners. En niks meer gevonden.
    Alles ziet er normaal uit. Behalve als ik mijn internet verbinding wil starten en hij maakt verbinding, dan zet hij mijn Windows XP firewall uit. Schakel ik de firewall weer in dan kan ik niet meer op internet.

    HELP!!!!!

    Windows XP SP2
    ADSL Planet internet, ethernet modem.

    Mvg,

    Jamie

  2. #2

    Standaard

    Heb je je virusdefinities upgedate. Hoorde van de week iets over een nieuw virus dat zich via MSN verspreidde. Ook een soort trojan. http://www.versatel.nl/content/0,243...692903,00.html
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Heb je je virusdefinities upgedate. Hoorde van de week iets over een nieuw virus dat zich via MSN verspreidde. Ook een soort trojan. http://www.versatel.nl/content/0,243...692903,00.html
    Ja, virusdefinities worden dagelijks geupdate. En ik heb hem niet via msn binnengekregen.

  4. #4

    Standaard

    Het is wel vreemd. Norton verwijderd bij mij ook weleens een virus maar daarna kan ik gewoon zonder problemen verder werken. Misschien moet je ad-aware er even over heen halen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Het is wel vreemd. Norton verwijderd bij mij ook weleens een virus maar daarna kan ik gewoon zonder problemen verder werken. Misschien moet je ad-aware er even over heen halen.
    Ook al gedaan en spybot ook, alles verwijderd.

    Misschien gaat het gewoon om een instelling of zo. De rest werkt prima, niets is traag of zo. Alleen dus mijn probleem in de eerste post

  6. #6

    Standaard

    Neem een andere firewall dan. ZoneAlarm bijvoorbeeld. Beter dan die windows crap

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Neem een andere firewall dan. ZoneAlarm bijvoorbeeld. Beter dan die windows crap
    INderdaad.. die firewall die bij SP2 zit ingebouwd is echt helemaal niets waard. Ik zou een goede installeren en die van windows SP2 uitschakelen.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AxeldeM.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Neem een andere firewall dan. ZoneAlarm bijvoorbeeld. Beter dan die windows crap
    INderdaad.. die firewall die bij SP2 zit ingebouwd is echt helemaal niets waard. Ik zou een goede installeren en die van windows SP2 uitschakelen.
    Als ik het niet meer gefixt krijg, ga ik dat proberen.

  9. #9

    Standaard

    Heb je Norton 2005, want die schakelt de firewall van XP ook uit. Vanwege eventuele conflicten met elkaar.
    What ?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Heb je Norton 2005, want die schakelt de firewall van XP ook uit. Vanwege eventuele conflicten met elkaar.
    Nee, 2003

  11. #11

    Standaard

    iig 1 firewall draaien en je trusted zone opgeven voor je ip-range.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  12. #12

    Standaard

    Microsoft antispyware er door halen.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •