De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sony pascal sa-ve 835ED

    Heeft al iemand deze speakerset beluisterd? Indien ja hoe klinkt het? Ik was nml van plan de sa-ve 705 aan te schaffen maar deze schijnt de opvolger te zijn.
    b.v.d.

    Ron

  2. #2

    Standaard

    NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!

    De Pascal Serie van Sony is de enige set ooit die -3 sterren kreeg van de +5 die een apparaat of set kon krijgen (What Hifi) .

    Ik heb de set al beluisterd bij Sony tijdens de dealer show, en er is niets echt verbeterd ten opzichte van de oude pascal serie.

    Voor dat geld kan je veel betere kopen, mischien een beetje bijleggen, maar dan krijg je een betere geluidskwaliteit, en daar gaat het tenslotte om.

  3. #3

    Standaard

    Heb je dan een advies over welk systeem voor ditzelfde geld wel goed is?

  4. #4

    Standaard

    Toevallig was ik op visite bij 'mensen' die ook zo'n pascal set hadden staan. Geen surround, maar gewoon ouderwets 2 speakertjes en een subje. Het geluid? Nou, in eerste instantie dacht ik dat ze die speakers verstopt hadden onder een tafel of zo. Het klonk in ieder geval alsof het uit een kist kwam. Dat bleek niet zo te zijn, ze stonden in de vensterbank ongehinderd hun vreselijke dompe geluid de kamer in te blazen.

    Eerlijk is eerlijk, het was de eerste en de laatste keer dat ik die speakers gehoord heb, maar ik zou ze nooit of te nimmer kopen! Zelfs Bose melkpakjes klinken nog beter!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron Gielgens
    Heb je dan een advies over welk systeem voor ditzelfde geld wel goed is?
    Een goed advies is best lastig, het beste is dat je in bladen kijkt als Home Entertainmant en What Hifi, deze geven eerlijke meningen over wat ze getest hebben, en er is zo veel op de markt tegenwoordig dat je niet meer weet wat je moet kiezen.

    Je moet gewoon eens kijken bij winkels als Raf in Amsterdam of Correct in Rotterdam, woon je niet in de buurt van beide dan een soort gelijke winkels, geen It's geen Radio Modern of Megapool, dit soort winkels verkopen alleen habibabi spul.

    MediaMarkt is ook wel aardig om te gaan kijken, maar om eerst een lichtje op te steken kijk eerst even in bovenstaande tijdschriften, geen nederlandse bladen, want die schrijven alleen wat ze voorgeschoteld krijgen van de Importeur/Fabrikant

    Succes.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron Gielgens
    Heb je dan een advies over welk systeem voor ditzelfde geld wel goed is?
    Wat kost die set dan? Of wat is je budget?

  7. #7

    Standaard

    Thuis heb ik de set van KEF, de KHT 2005

    Omdat we thuis een kleine huiskamer hebben was een sub/sat set wel noodzaak. Ik heb ook erst de Sony's gehoord, ach wel aardig. Maar daarna de KEF's, wow, wat een verschil. Veel gedetaileerder en rustiger. Niet van dat sissende hoog en een bonkende bas. De set heeft ons toen fl. 2900,- gekost, da's meer dan de set van Sony, maar zoveel beter. En ze zien er ook nog eens geweldig uit.

  8. #8

    Standaard

    Hele mooie set, nog goed getest ook.

  9. #9

    Standaard

    Herjan--> de set kost rond de 1000 euro wat ongeveer uitkomt op mijn budget.

    Inderdaad een mooie set maar ver boven mijn budget vrees ik. Ik zal nog maar eens verder kijken in ieder geval bedankt voor de reacties

  10. #10

    Standaard Tevreden over SONY SA-VE705

    Ik heb zo'n twee jaar geleden de SONY SA-VE705 gekocht en ben daar nog steeds zeer tevreden over. Maar smaken verschillen nu eenmaal, want wat ik mooi, vol en zuiver vind klinken, vindt iemand misschien helemaal niks. Ik heb in ieder geval nog steeds geen spijt van mijn aanschaf, en daar gaat het uiteindelijk om.

    Ik wilde destijds voor een redelijke prijs (minder dan € 600), compacte speakers hebben die boven gemiddeld klinken. En ik vond de SA-VE705 ver boven gemiddeld klinken...



    http://www.techtronics.com/files/gen...-sa-ve705.html

  11. #11

    Standaard Sony Pascal

    Ik heb ook de Sony Pascal VE-705, en ben er tevreden over.

    Het ligt er ook aan of je ze voornamelijk voor film of muziek wilt gebruiken.

    Deze set vind ik wat minder geschikt voor muziek, maar hij klinkt perfekt (voor mij) bij films. Maar dat is natuurlijk allemaal persoonlijke smaak. je moet vooral zelf luisteren.

    Ook vind ik ze er heel mooi uitzien, maar dat is niet het belangrijkste! (wel voor mijn vrouw natuurlijk )

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chino
    Thuis heb ik de set van KEF, de KHT 2005
    Heb ik ook, geweldig.
    Zeker bij U-571.
    Regards,
    Arjan.

  13. #13

    Standaard

    Ik ben ook de trotse bezitter van de KEF's.

    Helaas heb ik mijn versterker DENON 2802 nog niet binnen, ik verwacht hem vandaag, maar ben tot nu toe zeer tevreden.

    Kijk eens op www.mediacheckpoint.de daar kun je ze kopen voor 855 euro.

    groetjes
    There's always a bigger fish

    Mijn DVD's

  14. #14

    Standaard

    Nou ik heb nu wel wat reviews gelezen over deze KEF speakers.
    Ik ben er zo goed van overtuigd dat ik voor deze ga en zal ze bestellen bij mediacheckpoint want daar zijn ze nog het goedkoopst.

    Bij stassen in Roermond kosten deze 1100 Euro en bij mediacheckpoint 814 Euro excl de bezorgkosten maar dan nog.

    Idereen bedankt voor de reacties, dit heeft mijn keuze vereenvoudigt.

    Ron

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •