Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415
De resultaten 351 tot 365 van 365 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    D: EE of SEE (giftset)
    12 disc Trilogy box
    :wink:
    hehe
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #352

    Standaard Re: INVENTARISATIE: Bekraste LOTR ROTK (S) EE ...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    Vertel hier kort:
    A: heb je krassen of niet ?
    B: Krassen ... waar gekocht ?
    C: Pre-order of gewoon in de winkel
    D: EE of SEE (giftset)
    E: Deed de winkelier moeilijk om te ruilen ?
    A: Niet
    B: nvt
    C: winkel, Media Markt Utrecht
    D: EE
    E: nvt

  3. #353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderT
    Heel snel even een beetje offtopic en in reactie op een eerdere vraag:

    http://www.elpros.si/CDCheck/(gratis) om de leesbaarheid van je/de dvd's te controleren.

    Zo heb ik gevonden dat een klein krasje toch ervoor kan zorgen dat het de leesbaarheid kan aantasten als het maar precies op de verkeerde plek zit
    dit werkt volgens mij niet echt, heb het geprobeerd maar hij geeft aan dat hij problemen heb met lezen van dvd's omdat deze beveiligd zijn/is ( kopierbeveilingsfout - het lezen is mislukt)
    Bij mij doet hij het wel. Is het disc-label misschien ook anders dan de 1e druk?

    LOTR_RETURN_OF_THE_KING_SEE_D1
    LOTR_RETURN_OF_THE_KING_SEE_D2
    LOTR_RETURN_OF_THE_KING_SEE_D3
    en
    LOTR_RETURN_OF_THE_KING_SEE_D4


  4. #354

    Standaard

    A: Ja, diversen, en vingervlekken
    B: FRS
    C: Via internet besteld
    D: EE
    E: Ja, heel erg moeilijk. Hij vond het al raar dat ik het wilde controleren, had van het hele probleem nog niet gehoord. Wilde ook niet ruilen want hij had geen zin om al die andere dvds te gaan controleren. Kreeg mijn geld terug in ieder geval terug. Verkoper was in ieder geval niet erg klantvriendelijk. Hij vond volgens mij gewoon dat ik niet zo moet zeuren want andere kopers waren er ook nooit mee terug geweest (mooie redenering ).
    StarTrader +41 BronzeTrader +15 DVDcollectie
    - what we do in life echoes in eternity -

  5. #355

    Standaard

    Toen ik deze film kocht heb ik ook alle discs gechekt naar aanleiding van dit forum.
    Ik had ook verscheidene lichte krasjes, mar toen ik de film in zijn geheel heb zitten kijken en had nergens last van...
    Misschien had ik geluk , of het zit bij de extra's ,maar dan hoor je mij niet klagen :wink:
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  6. #356

    Standaard

    Ik ga morgen proberen te ruilen bij de frs in Den Bosch, hopen dat ze niet moeilijk doen, is wel vrij laat, heb hem 10 december gekocht (giftset).
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  7. #357

    Standaard

    sterk bekraste disc opgestuurd naar rodisc. netjes binnen een week nieuwe schijf terug. compliment. :wink:

  8. #358

    Standaard

    Vanmiddag geruild, geen probleem. opdruk van de discs is inderdaad een tint lichter.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  9. #359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Ik ga morgen proberen te ruilen bij de frs in Den Bosch, hopen dat ze niet moeilijk doen, is wel vrij laat, heb hem 10 december gekocht (giftset).
    Wie koopt er nou bij FRS Den Bosch als je vlak bij de beste FRS van Nederland hebt, die in Oss. Prima personeel, prima behandeling, etcetera, etcetera. FRS Den Bosch of FRS Oss da's een wereld van verschil.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  10. #360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Ik ga morgen proberen te ruilen bij de frs in Den Bosch, hopen dat ze niet moeilijk doen, is wel vrij laat, heb hem 10 december gekocht (giftset).
    Wie koopt er nou bij FRS Den Bosch als je vlak bij de beste FRS van Nederland hebt, die in Oss. Prima personeel, prima behandeling, etcetera, etcetera. FRS Den Bosch of FRS Oss da's een wereld van verschil.
    Omdat ik in Den Bosch op school zit en er dus vaak kom. Als ik eindelijk uit ben heb ik geen zin om helemaal om te fietsen, en idd, die in Oss is wel beter, maar ik koop eigelijk het meest in de Van Leest in den bosch.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  11. #361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Ik ga morgen proberen te ruilen bij de frs in Den Bosch, hopen dat ze niet moeilijk doen, is wel vrij laat, heb hem 10 december gekocht (giftset).
    Wie koopt er nou bij FRS Den Bosch als je vlak bij de beste FRS van Nederland hebt, die in Oss. Prima personeel, prima behandeling, etcetera, etcetera. FRS Den Bosch of FRS Oss da's een wereld van verschil.
    Omdat ik in Den Bosch op school zit en er dus vaak kom. Als ik eindelijk uit ben heb ik geen zin om helemaal om te fietsen, en idd, die in Oss is wel beter, maar ik koop eigelijk het meest in de Van Leest in den bosch.
    Tja nou, van Leest is ook gewoon FRS hoor. :x
    Ik vind het in Den Bosch echt zo van die winkels, uit de bak pakken, afrekenen en wegwezen In Oss ku je dingen vragen, een DVd even voor jou laten wegleggen, een geseald exemplaar vragen, en dat soort dingen. En vooral gemotiveerd personeel met verstand van muziek en film. In Den Bosch staat zo'n prutserke die liever staat te klooien achter een spelcomputer dan jou te helpen. Nee echt, FRS en van Leest Den Bosch zijn niet meer dan kassa's om af te rekenen.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  12. #362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Ik ga morgen proberen te ruilen bij de frs in Den Bosch, hopen dat ze niet moeilijk doen, is wel vrij laat, heb hem 10 december gekocht (giftset).
    Wie koopt er nou bij FRS Den Bosch als je vlak bij de beste FRS van Nederland hebt, die in Oss. Prima personeel, prima behandeling, etcetera, etcetera. FRS Den Bosch of FRS Oss da's een wereld van verschil.
    Omdat ik in Den Bosch op school zit en er dus vaak kom. Als ik eindelijk uit ben heb ik geen zin om helemaal om te fietsen,
    Ondankbaar ventje, heb ik speciaal een miljoenen kostend fietspad van Heesch recht naar de binnenstad van Oss voor jou laten aanleggen.... :wink:
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  13. #363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Ik ga morgen proberen te ruilen bij de frs in Den Bosch, hopen dat ze niet moeilijk doen, is wel vrij laat, heb hem 10 december gekocht (giftset).
    Wie koopt er nou bij FRS Den Bosch als je vlak bij de beste FRS van Nederland hebt, die in Oss. Prima personeel, prima behandeling, etcetera, etcetera. FRS Den Bosch of FRS Oss da's een wereld van verschil.
    Omdat ik in Den Bosch op school zit en er dus vaak kom. Als ik eindelijk uit ben heb ik geen zin om helemaal om te fietsen,
    Ondankbaar ventje, heb ik speciaal een miljoenen kostend fietspad van Heesch recht naar de binnenstad van Oss voor jou laten aanleggen.... :wink:
    HElemaal alleen?? dankjewel :wink:
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  14. #364

    Standaard

    Vertel hier kort:
    dit is voor LOTR 1, 2 en 3
    (3 in 1 gekocht bij MM)

    A: Helemaal geen
    B: N.V.T - MediaMarkt A'dam Arena
    C: Winkel
    D: alle 3 EE
    E: N.V.T

  15. #365

    Standaard Re: INVENTARISATIE: Bekraste LOTR ROTK (S) EE ...

    A: Nee
    B: DVDzone2
    C: Internet
    D: EE
    E: Eindelijk een perfecte kwaliteit dvd, geen vingers of krassen.
    StarTrader +41 BronzeTrader +15 DVDcollectie
    - what we do in life echoes in eternity -

Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •