De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Live Aid II

  1. #1

    Standaard Live Aid II

    Waar de musici maanden geleden ontkenden een nieuwe Live Aid te gaan organiseren voor de slachtoffers in Irak, komt er nu toch echt een Live Aid II.

    LIVE AID 2 PLANNED FOR TSUNAMI VICTIMS

    U2 COLDPLAY

    Bosses of a major British stadium are calling on bands like U2, COLDPLAY and THE DARKNESS to help raise millions for the victims of the Asian tsunami - by performing at a LIVE AID-style extravaganza.

    Chiefs at the Millennium Stadium in Cardiff, Wales, are frantically trying to gain the support of their country's politicians in their quest to stage a fundraising concert for the men, women and children left homeless, starving and at risk from disease in the aftermath of the 26 December (04) disaster.

    Organisers are hoping an "event of international proportions" will take place on 22 January (05) - before the stadium is used for sporting events - but bosses appreciate they are working against an almost impossible deadline.

    Stadium manager PAUL SERGEANT says, "It's going to be tight. The pitch comes back into the stadium on the 24th (of January). We won't be able to stage anything after that until the summer."

    Sergeant insists talks are currently in place with a host of "A-list acts", reportedly including U2, Coldplay, The Darkness and FRANZ FERDINAND.
    03/01/2005 02:38

    Bron

  2. #2

    Standaard

    ik vraag me af of dit net zo'n groot event wordt als live-aid. zijn er al meer namen van artiesten bekend die hun steentje bijdragen???
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  3. #3

    Standaard

    Moet bijna wel net zo groot gaan worden als de Live Aid.

    Misschien dat er dan wat meer soorten muziekstromingen bijkomen. Dus niet alleen maar pop/rock, maar ook Rap & R&B.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  4. #4

    Standaard

    Volgens een andere site zou ook Robbie Williams zijn uitgenodigd.
    Tot nu toe allemaal namen uit de UK.

    Doet me trouwens denken aan de eerste Band Aid, die wilden ze in een paar weken klaar hebben. En deze nieuwe Live Aid zou ook over enkele weken al moeten plaatsvinden.

  5. #5

    Standaard

    Het evenement heeft zaterdag plaats gevonden. Ik ben benieuwd of het wat is geworden!

    Wel heb ik gelezen dat het 1,8 miljoen euro heeft opgebracht.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Moet bijna wel net zo groot gaan worden als de Live Aid.

    Misschien dat er dan wat meer soorten muziekstromingen bijkomen. Dus niet alleen maar pop/rock, maar ook Rap & R&B.
    Nou zo groot als Live Aid is het niet geworden. Volgens mij is het concert niet op tv uitgezonden, is er weinig ruchtbaarheid aangegeven en heeft het minder geld opgebracht dan Live Aid. Jammer, want de line-up zag er wel goed uit.
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Nou zo groot als Live Aid is het niet geworden.
    Toch wel. De kranten kopten vandaag (nee niet op de voorpagina ), "grootste evenement sinds Live Aid".

    Ik kan niet wachten dit te zien, misschien dat er inmiddels al video's op het internet rondzwerven...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Troy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Nou zo groot als Live Aid is het niet geworden.
    Toch wel. De kranten kopten vandaag (nee niet op de voorpagina ), "grootste evenement sinds Live Aid".

    Ik kan niet wachten dit te zien, misschien dat er inmiddels al video's op het internet rondzwerven...
    Zo groot was het niet vond ik,veelste weinig grootte namen.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •