Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 38 van 38 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik heb de R1 met DTS 6-disc, en daar ben ik dik tevreden mee.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    30 euro vind ik extreem goedkoop, zelfs voor de 5-disc.
    Zou trouwens wel leuk zijn als er een nieuwe release komt, met commentaar van de makers en een hogere bitrate, klinkt mieren*ukerig, maar kijk maar eens op recensies van Warner titels de laatste tijd, komt vaak vboor dat er nog 2 of 3 gigabyte vrij is op de disc, die ruimte zou bieden voor bv. een DTS-track. Is bij BoB ook helaas zo.
    Warner doet alleen niet aan DTS
    Klopt, weetik :wink: , as maar voorbeeldje.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rene81
    Denk dat ik binnenkort een keer naar een MM rij in Heerlen ofzo (volgens mij zit er daar één, als ze daar de versie hebben uit NL, en zonder krassen, mits deze aantrekkelijk geprijsd is!)
    Prijs bij MM is maximaal €48,99:wink:

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rene81
    ja... ik eigenlijk ook, maar vertrouw er niet op dat ik em nog ooit zal vinden zonder dat ie onder de krassen zit... hopelijk wel!
    Gewoon via de site van Free Recordshop bestellen en in de winkel laten aankomen(ivm korting) dan heb je altijd een spik splinter nieuwe versie zonder krassen. Nu bij FR tin can 6 discks 49.99

    :wink: :wink:

  5. #30

    Standaard

    Hmz Ziet er niet uit die keepcase.
    Mijn 6-Disc Tin-Case ziet er veel mooier uit

    En er zit niks extra's bij...

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Hmz Ziet er niet uit die keepcase.
    Mijn 6-Disc Tin-Case ziet er veel mooier uit

    En er zit niks extra's bij...
    vind m ook niet mooi, tin can of digipack veel mooier.

  7. #32

    Standaard

    En net aflevering 10 gezien, heb de hele serie weer gezien in 4 dagen, ga morgen maar weer opnieuw beginnen.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    En net aflevering 10 gezien, heb de hele serie weer gezien in 4 dagen, ga morgen maar weer opnieuw beginnen.
    Serieus??
    Vind het een goede en leuke serie, maar zal m nooit zo kort achter elkaar kunnen kijken. Bij Friends wel, die kan ik de hele tijd achter elkaar kijken, ben nu al me friends dvd's voor de 7e keer aan het kijken, maar ja dat zijn wel 10 seizoenen.

  9. #34

    Standaard

    Ik heb em laatst in 5 dagen gekeken elke dag 2 aflevering... die serie blijft je gewoon boeien...

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    En net aflevering 10 gezien, heb de hele serie weer gezien in 4 dagen, ga morgen maar weer opnieuw beginnen.
    Dat is wel erg snel zeg. Kijk hem meestal 1x per jaar dan blijft het nog wat leuk en ben je weer wat stukjes kwijt.

    Maargoed smaken verschillen

    En ben zeer tevreden met mun "TinCan"

  11. #36

    Standaard

    Haha ik heb hem hiervoor ook al 5 maanden niet helemaal gezien, en ik heb de smaak te pakken. Hierna hou ik op :wink:
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  12. #37

    Standaard

    die keepcase vind ik maar niks. de 6 disc versie (niet de tinnen) die ik heb vind ik mooier.

    En voor mensen die nog twijfelen: koop de tinnen versie , ik heb namelijk spijt van dat ik die niet heb gekocht maar ik ga bob niet nog een keer kopen.
    Misschien dat ik deze nog weggeef en later weer de tinnen versie koop.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rene81
    ja... ik eigenlijk ook, maar vertrouw er niet op dat ik em nog ooit zal vinden zonder dat ie onder de krassen zit... hopelijk wel!
    Gewoon via de site van Free Recordshop bestellen en in de winkel laten aankomen(ivm korting) dan heb je altijd een spik splinter nieuwe versie zonder krassen. Nu bij FR tin can 6 discks 49.99

    :wink: :wink:
    dat heb ik dus al 4 keer laten doen.. en nu moet je ook nog eens vooraf gaan betalen... gewoon klote dus !
    "Grandpa, were you a hero in the war?" "No", I answered, "But I served in a company of heroes".

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •