Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 103 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Schaarste Star Wars Episode I DVD's verwacht.

    Schaarste Star Wars Episode I DVD's verwacht.



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard Knijp hem !

    Knijp hem al weer !
    We keken zo naar deze film uit !!!!
    Als dat werkelijk straks zo is, vind ik dat slechte marketing praktijken. Je weet dat een dergelijke film als een bom in zal slaan.
    Je kan het zien, horen en zelfs proeven in de markt.
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  3. #3

    Standaard

    100.000 maar?!? Dit is gewoon fokkin' weinig!!!

    Eikels....

  4. #4

    Standaard

    Ik had de dvd gisteren al binnen maar heb hem net pas gekeken (godfather en simpsons gingen voor).. En ik moet zeggen dat hij is best de moeite waard is.. Hij zal nooit in (de buurt van) mijn top100 films komen maar de extra's, langere scenes en geluid op de dvd zijn echt zwaar goed..

  5. #5

    Standaard

    Ik heb wel eens het vermoeden dat dit soort berichten alleen maar naar buiten wordt gebracht om de populariteit en de prijs omhoog te drijven. Zoiets van: "hij is wel duur maar je moet 'm snel kopen want straks is ie op en mischien worden er wel geen meer bijgemaakt!"

    Fox wil veel geld verdienen en zolang er vraag is naar deze dvd zullen ze 'm wel blijven persen... Wat heeft Fox er nou voor baat bij als dit een zeldzaam collectors item wordt? Mischien dat ie de eerste week (weken) moeilijk leverbaar is omdat de vraag hoger is dan verwacht. Maar dan ga ik 'm gewoon in december of zo bij de Intertoys halen

    -
    Gert

  6. #6

    Standaard

    MJK303 waar had jij hem dan besteld ???
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  7. #7

    Standaard

    Ik zou em ook wel heel graag willen hebben. Maar ik kan best wachten als het moet. Het zal echt niet bij de eerste 100.000 blijven... dan doen ze zichzelf tekort. Maar het is natuurlijk wel een goeie zet om ons gretige kopers nog effe flink op te fokken vlak voor de release datum.....
    Arno Jansen - www.sindono.com v3 - My personal playground.

  8. #8

    Standaard

    Je bent inderdaad als onderneming niet echt economisch bezig als je dit besluit zou doorvoeren. Je boort jezelf zo een vrij aardige winst door de neus.
    Het lijkt mij dan ook onzin!
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  9. #9

    Standaard

    Shit het zal toch niet waar zijn????
    Fox is al tijden lekker bezig als het over de prijs gaat.

    Maar goed dinsdag AS is toch de dag ???
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    toch maar even tegen me baas zeggen dat ik dindag ochtend naar de dokter toe moet.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  12. #12

    Standaard

    Ik kan me voorstellen dat SW TPM een grote DVD hit gaat worden. Maar dat het zo snel is uitverkocht. Er zijn genoeg plaatsen waar je TPM kan halen, maaja de prijs is het bewijs hé.
    Ik verwacht heus niet dat er bij enkele FRS zaken TPM DVD is uitverkocht (kan wel als ze er maar 1 verkopen ) .

  13. #13

    Standaard

    Wij hebben een Pre-order gedaan bij Dividence......
    nu maar hopen dat ze niet op de dag van de release een 'naar berichtje' op de website zetten
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  14. #14

    Standaard

    De mijne is al onderweg. Overigens ik heb hem gekocht bij www.dvdzone2.com waar hij maar 61 gulden (excl. verzendkosten)kost.

  15. #15

    Standaard

    Ach, als er dan zo weinig zijn koop ik de DVD niet zodat de echte liefhebber de boot niet hoeft te missen (soms is het niet moeilijk om aardig voor de medemens te zijn).

  16. #16

    Standaard

    Theo, je bent goud !!!
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  17. #17

    Standaard

    Theo is the MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  18. #18

    Standaard

    Alrightie then. Theo, er zijn toch mensen op de wereld die geduld kunnen opbouwen. Probeer dat eens met The Empire Strikes Back of zo (dat wordt nog moeilijker)

  19. #19

    Standaard

    Nou volgens mij gaat theo zondag avond al met zijn slaapzak voor de DVD store liggen
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Nou volgens mij gaat theo zondag avond al met zijn slaapzak voor de DVD store liggen
    Is ie niet de enige (zal de frs weer zo'n naai-streek flikken als met Marco Borsato? om 3 uur 's nachts al open gaan). Maar ik ga de deuren blokeren zodat ik als eerst naar binnen kan. MUHAHAHAHAHAHAHA.

  21. #21

    Standaard

    Tsss wie gaat er nou voor de deur van de FRS liggen.
    Oké als je de eerste 1000 (VIP)kaarten van Sensation wil hebben (ja dan moet je wel daar heen gaan). Maar voor Star Wars?
    Er zijn genoeg winkels (iig voor mij wel in de Randstad). Ik ga lekker op zoek naar de goedkopere zaken en laat FRS echt links liggen het hun 80,- .

  22. #22

    Standaard Een dag eerder

    In rotterdam is een zaak die beweert dat hij de DVD een maandag al heeft. ( Neem ik er gelijk 10 mee >> Gouwe Handel !!! )
    Welke zaak >> helaas

  23. #23

    Standaard Re: Een dag eerder

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 3harts.nl
    In rotterdam is een zaak die beweert dat hij de DVD een maandag al heeft.
    Klopt.. ze hadden hem deze week al liggen.. ik heb hem al sinds Woensdag..
    Te lang onderschrift verwijderd door beheer

  24. #24

    Standaard

    Datum 15-10-2001
    tijd 14.15
    plaats Harderwijk
    transactie aanschaf van Star wars
    status Gelukt........................juich juich juich
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  25. #25

    Standaard Helaas

    Het is dus helaas waar hier en daar.............
    Ik ontving per mail dit bericht van Dividence;

    We hebben deze geruchten ook gehoord en helaas blijken ze waar te zijn. Lucas en kornuiten hebben besloten om de leveranciers slechts een beperkt aantal DVD's te leveren vanaf de release datum. Dit hebben wij vanmorgen ook gemerkt toen de zending binnenkwam. Er zullen slechts een aantal klanten tevreden worden gesteld en de rest zal helaas nog een aantal dagen geduld moeten hebben. Ondanks dat een vorm van onmacht is, willen we onze excuses wel aanbieden voor het bijbehorende ongemak.
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •