Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 158 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Dat ligt meer aan die krant dan aan wat anders.
    dit type schijfjes kun je het beste op disc-ID invoeren


    Heb ik inderdaad met disc-id opgelost voor 90%, enkele manueel moeten inputten!

    wie helpt deze newbie (no offence)

    No offence taken :wink:

    Wie geeft me de nodige tips:
    1.om,indien mogelijk, een lijst af te printen
    2.om, een link te kunnen plaatsen onderaan mijn berichtjes naar 'mijn verzameling'

    alvast bedankt
    Koen 8)
    DVD's worden geschat op een levensduur van 50 jaar en da's lang genoeg voor mij.
    Dan zie ik toch geen 'steek' meer!

  2. #52

    Standaard

    Hoe je linkjes en zo kunt maken kun je hier vinden:

    http://www.dvd.nl/forum/faq.php?mode=bbcode#9

    En een lijst maken, ligt eraan wat je er allemaal in wil hebben. Je kunt profiler exporteren: Bestand > Exporteerd de database. Kies dan voor de optie exporteren als .csv. Heb je dat gedaan open dit bestandje dan in excel en kun je de lijst opmaken zoals je wil.

  3. #53

    Standaard

    vraagje mbt 2.3:

    Ik wil bv. mijn giftsets categoriseren dmv 'tags'.
    Leuke functie en gemakkelijk in gebruik.

    Echter: weten jullie of het mogelijk is om 'tags' te exporteren naar je DVD profiler weblink (dmv een - nieuw - tabblad) of zo?

    Bedankt alvast!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen
    Wie geeft me de nodige tips:
    1.om,indien mogelijk, een lijst af te printen

    alvast bedankt
    Koen 8)
    Smooth J. gaf al een antwoord voor export en bewerken in Microsoft Excel o.i.d.

    DVD Profiler heeft zijn eigen printfunctie, die heet alleen 'reports...' (onder menu Tools -> Reports, of het printer ikoontje).

    Je krijgt dan een dialoogscherm met een menu met verschillende sjablonen. Voor een gewone lijst volstaat IVS simple list. Het dialoogscherm geeft ook de toegang tot het zelf bouwen van een overzicht, bijv. op basis van een sjabloon dat al dicht bij jouw einddoel ligt.

    De lijst toont altijd de DVD's die je op dat moment op de linkerkant van het hoofdscherm in de lijst hebt staan. Je kunt dus filteren (met filters, tags, sortering...).
    Voorbeeld: ten behoeve van 'bezoek' wil je de titels met Nederlandse nasynchronisatie. Je filtert op taal en evt de 'alle leeftijden' rating, neemt de IVS simple list et voilá: het lijstje voor de bezoekende peuter. Dan zie je niet alleen de titels die je kon raden, zoals de Disney tekenfilms, maar ook waar je niet onmiddellijk aan denkt, bijv. George of the Jungle. En die Engelse of Franse import valt (terecht) af.

    Gewoon experimenteren met Reports en het exporteren, succes!
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EricO
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen
    Wie geeft me de nodige tips:
    1.om,indien mogelijk, een lijst af te printen

    alvast bedankt
    Koen 8)
    Smooth J. gaf al een antwoord voor export en bewerken in Microsoft Excel o.i.d.

    DVD Profiler heeft zijn eigen printfunctie, die heet alleen 'reports...' (onder menu Tools -> Reports, of het printer ikoontje).

    Je krijgt dan een dialoogscherm met een menu met verschillende sjablonen. Voor een gewone lijst volstaat IVS simple list. Het dialoogscherm geeft ook de toegang tot het zelf bouwen van een overzicht, bijv. op basis van een sjabloon dat al dicht bij jouw einddoel ligt.

    De lijst toont altijd de DVD's die je op dat moment op de linkerkant van het hoofdscherm in de lijst hebt staan. Je kunt dus filteren (met filters, tags, sortering...).
    Voorbeeld: ten behoeve van 'bezoek' wil je de titels met Nederlandse nasynchronisatie. Je filtert op taal en evt de 'alle leeftijden' rating, neemt de IVS simple list et voilá: het lijstje voor de bezoekende peuter. Dan zie je niet alleen de titels die je kon raden, zoals de Disney tekenfilms, maar ook waar je niet onmiddellijk aan denkt, bijv. George of the Jungle. En die Engelse of Franse import valt (terecht) af.

    Gewoon experimenteren met Reports en het exporteren, succes!
    Bedankt!! Die wist ik zelf ook niet.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    vraagje mbt 2.3:

    Ik wil bv. mijn giftsets categoriseren dmv 'tags'.
    Leuke functie en gemakkelijk in gebruik.

    Echter: weten jullie of het mogelijk is om 'tags' te exporteren naar je DVD profiler weblink (dmv een - nieuw - tabblad) of zo?

    Bedankt alvast!
    Tags zijn lokaal op jouw eigen PC. Ze worden niet getoond in het on-line profile. Of ze verstopt wel meegaan, i.v.m. de download (back-up herstel) van de collectie, zou je moeten testen -- maar dan toon je nog niets.

    Of, wanneer je filtert en vervolgens upload alleen de gefilterde verzameling gaat of toch het geheel weet ik niet. Maar is een test waard.
    Ikzelf heb geen tijd voor die tests, maar als je het zelf probeert, tip: maak eerst een full-back-up. Kun je na het experimenteren altijd weer terug naar de startsituatie!
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  7. #57

    Standaard

    werkt goed de nieuwe profiler alleen ben gewend om in het menu aan de linkerkant per film te scrollen en niet m,n hele lijst .. weet iemand hoe je dat aanpast ??
    Mijn DVD's

    Playstation 3 (250GB)
    Onkyo TX-SR702E
    Mordaunt-Short 908 Vloerstaanders
    Mordaunt-Short 905C
    R.E.L. Stampede
    Xindak Bekabeling
    Panasonic 42PX80E (ISF Calibratie)

  8. #58

    Standaard

    Help!!!!

    ik heb 2.3 gedownload, en wil gaan verversen. dan krijg ik als ie de gegevens beginte te downloaden e volgende foutmelding:

    This fileformat is newer than this version of DVD Profiler. You will obtain a newer copy of DVD Profiler to proceed. dan druk ik op OK.

    en geeft ie aan:

    er is een fout opgetreden bij het verwerken van dit bestand. dan druk ik weer op ok en is het dus mislukt. ik kan dus niet updaten van de online profiellijst. dan gaat ie wel weer verder met de rest, en die doet ie wel...

    wat kan ik hier het beste voor doen?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  9. #59

    Standaard

    heb je 2.3 over je 'oude' versie van profiler geschreven? Ik had nl. hetzelfde probleem maar door de 'oude' te overschrijven ging het weer goed...

    Of: staat bv. je shortcut te wijzen naar de oude versie zodat je denkt dat je met de nieuwe aan 't werk bent?
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    heb je 2.3 over je 'oude' versie van profiler geschreven? Ik had nl. hetzelfde probleem maar door de 'oude' te overschrijven ging het weer goed...

    Of: staat bv. je shortcut te wijzen naar de oude versie zodat je denkt dat je met de nieuwe aan 't werk bent?
    ik had em idd direkt over de 2.2 heengeschreven. toen kreeg ik deze melding. toen heb ik de oude verwijderd. in het script van de pc via regedit kon ik niets meer vinden.
    toen heb ik 2.3 geinstalleerd. mijn database gedownload (dat werkte wel) en weer opniuew geprobeerd te verversen. toen kreeg ik het weer.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  11. #61

    Standaard

    Vandaag zijn de nieuwe profiles beschikbaar, maar je moet eerst updaten naar 2.3.1. voordat het werkt. Deze versie is sinds de 16e beschikbaar.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EricO
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Volgens mij heb ik bij 2.2 nog wel gebruik gemaakt van DVDProfilerCast. Ik zou me kunnen vergissen, maar ik heb de afgelopen maanden toch een aantal dvd's ingevoerd en daar heb ik absoluut gebruik gemaakt van DVDProfilerCast. Het zou erg jammer zijn als die niet meer gebruikt kan worden, want het scheelt een hoop werk.
    Ik probeerde het gisteren ook, en helaas, het programmaatje DVDProfilerCast lijkt niet meer te werken. Da's wel jammer...
    Het klopt inderdaad dat DVDprofilerCast niet meer werkt onder de nieuwe versie.
    Beta-tester (en frequent forum-bezoeker op dvdprofiler.com) DVDoug heeft iets gefabriekt dat wel werkt, zie: http://www.dougweb.org/dvdfolks.html

    De bedoeling is dat, nadat je de credit list op IMDB bent gepasseerd binnen die applicatie, de actor credit list op het clipboard staat. En versie 2.3.0 heeft een copy/paste voor de hele actor list in één maal bij elkaar, dus bingo. :P :P

    Die copy/paste voor de hele actor list is ook handig om over te zetten tussen titels, bijv. de actor list van de 2-disc's LOTR's naar de 4-disc LOTR's. Je hoeft dan alleen nog aan te vullen voor de acteurs die alleen in de SEE zitten, bij ROTK [spoiler:fe8138b3ca] Christopher Lee/Saruman, de cameo van Peter Jackson en de cameo van componist Hans Zimmer[/spoiler:fe8138b3ca].

    Probeer maar eens!

    Je bedoelt natuurlijk [spoiler:fe8138b3ca] Howard Shore [/spoiler:fe8138b3ca]
    " George Lucas gonna sue somebody. "

  13. #63

    Standaard

    ik ben wel erg benieuwd naar die limiet van het aantal titels.
    heb de nieuwe versie nog niet gedownload, ga ik zo doen, maar ik heb ruim 1100 titels erin staan en geen problemen.
    dus tot die tijd kan je rustig doorverzamelen lijkt me.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EricO
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Volgens mij heb ik bij 2.2 nog wel gebruik gemaakt van DVDProfilerCast. Ik zou me kunnen vergissen, maar ik heb de afgelopen maanden toch een aantal dvd's ingevoerd en daar heb ik absoluut gebruik gemaakt van DVDProfilerCast. Het zou erg jammer zijn als die niet meer gebruikt kan worden, want het scheelt een hoop werk.
    Ik probeerde het gisteren ook, en helaas, het programmaatje DVDProfilerCast lijkt niet meer te werken. Da's wel jammer...
    Het klopt inderdaad dat DVDprofilerCast niet meer werkt onder de nieuwe versie.
    Beta-tester (en frequent forum-bezoeker op dvdprofiler.com) DVDoug heeft iets gefabriekt dat wel werkt, zie: http://www.dougweb.org/dvdfolks.html

    De bedoeling is dat, nadat je de credit list op IMDB bent gepasseerd binnen die applicatie, de actor credit list op het clipboard staat. En versie 2.3.0 heeft een copy/paste voor de hele actor list in één maal bij elkaar, dus bingo. :P :P

    Die copy/paste voor de hele actor list is ook handig om over te zetten tussen titels, bijv. de actor list van de 2-disc's LOTR's naar de 4-disc LOTR's. Je hoeft dan alleen nog aan te vullen voor de acteurs die alleen in de SEE zitten, bij ROTK [spoiler:90972fe165] Christopher Lee/Saruman, de cameo van Peter Jackson en de cameo van componist Hans Zimmer[/spoiler:90972fe165].

    Probeer maar eens!
    Ik heb het geprobeerd en het werkt perfect!!!
    Hoef ik tenminste niet meer een uur gaan zitten typen als ik een nieuwe dvd wil invoeren!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  15. #65

    Standaard

    Heb net geinstalleerd,maar toen ik LOTR ROTK EE erin wilde zetten,gaf hij geen beschrijving,wel de hoesjes!
    Waarom staat de beschrijving er niet in,heb ik iets verkeerd gedaan?

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van 't Wout
    Heb net geinstalleerd,maar toen ik LOTR ROTK EE erin wilde zetten,gaf hij geen beschrijving,wel de hoesjes!
    Waarom staat de beschrijving er niet in,heb ik iets verkeerd gedaan?
    Nee.

    Ik heb even gekeken: er staat (nog) niets.

    Als je naar de cover kijkt dan is het ook zo dat er geen toelichtende tekst staat. Dus dat klopt. De spelregels voor uploaden geven aan dat je dan zelf een korte beschrijving mag maken, maar daar heeft de uploader in kwestie niet voor gekozen.

    Herinner, de on-line database komt tot stand door bijdragen van de gebruikers!
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Sondagh
    Je bedoelt natuurlijk [spoiler:d54531609c] Howard Shore [/spoiler:d54531609c]
    My bad

    Dat heb je als je uit het hoofd typt en net veel crew credit met Hans Zimmer als componist hebt ingevoerd...
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  18. #68

    Standaard

    Als ik de nieuwste Online Profiellijst wil downloaden krijg ik de volgende error:

    This file format is newer than this version of DV Profiler.
    You will need to obtain a newer copy of DVD Profiler to proceed.

    En dat terwijl ik gewoon toch met versie 2.3 werk. Heeft iemand een idee hoe dit kan en wat ik moet doen?

  19. #69

    Standaard

    2.3.1 downloaden, die is 16 december uitgebracht en is een iets nieuwere versie dan 2.3

  20. #70

  21. #71

    Standaard

    ik heb nergens problemen mee, ook niet met het profiel van the lord of the rings!! werkt allemaal perfect!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    ik heb nergens problemen mee, ook niet met het profiel van the lord of the rings!! werkt allemaal perfect!!

    Maar jij hebt de regio 1 giftset,
    ik heb de regio 2 EE,daar is blijkbaar nog geen profiel van!

  23. #73

    Standaard input

    Bij mij werkt LOTR:12dvd ook niet noch deel 2 van de Kurosawa box, deel 1 was echter geen probleem!

    Koen 8)
    DVD's worden geschat op een levensduur van 50 jaar en da's lang genoeg voor mij.
    Dan zie ik toch geen 'steek' meer!

  24. #74

    Standaard nummering

    printfunctie gevonden!

    Kan je de nummering deleten en zelf nummers toekennen?

    Koen 8)
    DVD's worden geschat op een levensduur van 50 jaar en da's lang genoeg voor mij.
    Dan zie ik toch geen 'steek' meer!

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van 't Wout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    ik heb nergens problemen mee, ook niet met het profiel van the lord of the rings!! werkt allemaal perfect!!

    Maar jij hebt de regio 1 giftset,
    ik heb de regio 2 EE,daar is blijkbaar nog geen profiel van!
    nee, ik heb de regio 2 giftset!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •