Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 38 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Geen mail notificaties meer

    Ik krijg sinds v/h weekend email notificaties van noreply@dvd. nl
    Daar kan ik nog mee leven.

    Maar nu krijg ik sinds gisteren van geen enkele thread emailnotificaties meer. Das erg shite, om het zo maar te zeggen.

    Is er iets mis met de software o.i.d.?
    3d

  2. #2

    Standaard Re: Geen mail notificaties meer

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Maar nu krijg ik sinds gisteren van geen enkele thread emailnotificaties meer. Das erg shite, om het zo maar te zeggen.
    Same here.

  3. #3

    Standaard

    Zwaar irri heh?
    3d

  4. #4

    Standaard

    Ik dacht al dat ik iets vreemds had gedaan. Net nu ik voor het eerst een ruiltopic heb geopend. ZWAAR irritant.


  5. #5

    Standaard

    Nou ja, ik ben ervan overtuigd dat 't zo weer verholpen is

    't Is in ieder geval wel een truc om ons constant op 't forum te houden.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb hetzelfde probleem !


    Beheer, kan hier wat aan gedaan worden ??

  7. #7
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Nou dacht ik dus dat ik dit aan het dromen was !!

    Dit is dus echt @&!*?# ...

  8. #8

    Standaard

    De emailnotificatie werkt voor zover ik kan zien gewoon naar behoren. Zijn de problemen er nogsteeds?
    Eric van Ballegoie

  9. #9
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik heb zelf nog steeds problemen met e-mailnotificatie wat betreft het plotseling wegvallen van geabonneerde threads. Gisteren kwam ik er achter dat ik van twee threads ineens geen notificatie's meer ontving. Het bleek dat ik om de een of andere reden niet meer geabonneerd was op die threads. Ik heb me maar weer opnieuw geabonneerd ('watch this topic for replies'). Ik weet niet of dit hetzelfde probleem betreft waar anderen het in deze thread over hebben, maar anders heb ik bij deze even de aandacht op dit, al langer bestaande, probleem gelegd.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    De emailnotificatie werkt voor zover ik kan zien gewoon naar behoren. Zijn de problemen er nogsteeds?
    Ja
    Hetzelfde probleem als Eddy. Als ik ergens post, krijg ik daar enige tijd email notificaties van, maar dat houdt dan plotseling weer op.
    3d

  11. #11
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    De emailnotificatie werkt voor zover ik kan zien gewoon naar behoren. Zijn de problemen er nogsteeds?
    Ja
    Hetzelfde probleem als Eddy. Als ik ergens post, krijg ik daar enige tijd email notificaties van, maar dat houdt dan plotseling weer op.
    Inderdaad zo i shet ook bij mij ... het lijkt alsof er een maximumduur van de abonnementen op de threads is ingestelt ...

  12. #12

    Standaard Re: Geen mail notificaties meer

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Ik krijg sinds v/h weekend email notificaties van noreply@dvd. nl
    Daar kan ik nog mee leven.
    Zo ongeveer hetzelfde... maar bij mij verschijnen ze in de hotmail junkmail box... en enkel wanneer hotmail niet open staat.

    hoewel ik vermoed dat het (bij mij) iets te maken heeft met de recente installatie van MSN-messenger.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  13. #13
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik heb weer iets nieuws geconstateerd. Sinds korte tijd krijg ik geen mailnotificaties meer van de volgende thread: http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=19817. Het vreemde is echter als ik kijk naar het tekstje onderin, dan staat daar wel de optie om te kiezen voor 'Stop watching this topic', dus kennelijk ben ik nog wel geabonneerd. Vreemd...
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Het vreemde is echter als ik kijk naar het tekstje onderin, dan staat daar wel de optie om te kiezen voor 'Stop watching this topic', dus kennelijk ben ik nog wel geabonneerd. Vreemd...
    En als je daarop klikt en jezelf daarna meteen her-abonneerd, werkt het dan wel?

  15. #15
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Alsof de duvel...hij doet het weer zonder af-en opzeggen. Twee dagen niets, terwijl er wel steeds nieuwe entry's kwamen. Ik schrijf een postje om het door te geven en nog geen half uur later komen de mailtjes weer binnen.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Alsof de duvel...hij doet het weer zonder af-en opzeggen. Twee dagen niets, terwijl er wel steeds nieuwe entry's kwamen. Ik schrijf een postje om het door te geven en nog geen half uur later komen de mailtjes weer binnen.
    hier ook nog steeds exact hetzelfde probleem...
    3d

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Ik ontvang sinds gisteravond 23:53 geen automatische mailnotifications meer als er een bericht is geplaatst. Ik heb niks vreemds gedaan en mijn instellingen niet gewijzigd. Maar ik krijg gewoon geen mailtjes meer.

    Zijn er problemen met de server oid?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #19
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    k krijg ook geen mailnotificaties meer van threads waar ik op geaboneerd ben. Vreemd en vervelend.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  20. #20

    Standaard

    hier precies hetzelfde....
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  21. #21

    Standaard

    Ik heb er ook last van en ik kan zeggen dat er aan gewerkt wordt.

  22. #22

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    ik dacht al, wat is mn junkmail leeg...


  25. #25

    Standaard

    ik krijg ook geen mail als ik een nieuwe pm heb (terwijl het wel goed ingesteld is). Aangezien de popup ook niet tevoorschijn komt kan het wel eens lang duren voordat ik antwoord .

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •