Pagina 22 van 95 EersteEerste ... 121819202122232425263272 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 2354 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Movie-list.com

    Super mooie versie.
    "Take your Vulcan cynicism and bury it with your repressed emotions" Captain Archer

    My precioussss collection

  2. #527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neo
    Movie-list.com

    Super mooie versie.
    Dat is de officiele versie.. Of kijk ik verkeerd?

  3. #528

    Standaard

    Goedemorgen!

    Om even goed wakker te worden: Een link naar een trailer met groter beeld. Minder helder maar misschien toch wel leuk:
    http://66.90.75.92/suprnova//torrent...abyte].torrent

  4. #529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    aangezien 4 5 en 6 bagger zijn kan het niet zo moeilijk zijn om deel 3 zo te hypen.
    boeiend, verhaal van 4 5 en 6 stelde niet zoveel voor, was klassieke verhaal van goed tegen kwaad. in deel 1 en 2 is dat ook zo, alleen is het visueel beter en sommige krakters zijn fletser ivm 4 5 en 6. dus beide "trilogieen" hebben sterke en zwakke punten.
    Visueel vind ik 4 5 en 6 juist beter.....
    Omdat men toen beperkt was qua effecten ging men steeds zover in het ontwikkelen van nieuwe dingen dat de grens steeds werd verlegd.

    Nu, met CGI, is in feite alles mogelijk, wat de creativiteit niet ten goede komt.

    Ook zie ik tig keer liever een Cloud City of een Jabba's Palace met de meest rare uiteenlopende aliens (mannen in pak), dan 500 saaie GungGan's.......

    Ook vind ik de Asteroid chase uit Empire veel echter eruitzien dan de Asteroid chase uit Clones....

    Maar goed, ik ben een nerd die kickt op stopmotion, matte-paintings, schaalmodellen etc.....het was een genot om die mannen aan het werk te zien in "making ofs"!

    Nu is elke making of hetzelfde: een nerd achter een PC die klooit met photoshop
    Helemaal mee eens, het stukje magie verdwijnt gewoon op deze manier. Als je ziet hoe bijvoorbeeld yoda er in de nieuwe teaser trailer uitziet, dan vind ik dat gewoon jammerlijk. Dat is gewoon het ''probleem'' met deze filmreeks. De enorme tijdsprong tussen de eerste en de laatste trilogie is dermate groot dat de technologie er voor heeft gezorgd dat het uiteindelijk niet meer als een mooie reeks kan worden gezien.

    ?? niet mee eens, er wordt nu meer duidelijk, bovendien kon je op je klompen aanvoelen dat gezien de tegenwoordige techniek inzake cgi het visueel ontzettend prachtig zou worden, en dat is het ook, er zitten in de oude trilogy wel aardige locaties maar de settings uit 1 en 2 zijn zeer zeker niet verkeerd. Wel kun je vraagtekens plaatsen bij de casting van de acteurs uit deel 1 en 2....
    John is meer van de PS2 generatie die alles met de computer gemaakt wil zien
    rot op nerd.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Advancer
    Of we krijgen juist van Darth S. Anikin i am your father....,
    Tja zou best kunnen. After all het is nog steeds onbekend wie de vader van Anakin is of hoe hij verwekt is. Ik neem aan dat het niet de heilige geest geweest is?
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  6. #531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Advancer
    Of we krijgen juist van Darth S. Anikin i am your father....,
    Tja zou best kunnen. After all het is nog steeds onbekend wie de vader van Anakin is of hoe hij verwekt is. Ik neem aan dat het niet de heilige geest geweest is?
    misschien was het yoda die wilde experimenteren? :wink:
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  7. #532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    After all het is nog steeds onbekend wie de vader van Anakin is of hoe hij verwekt is.
    In Episode I wordt een (weliswaar vage) verklaring gegeven

  8. #533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    After all het is nog steeds onbekend wie de vader van Anakin is of hoe hij verwekt is.
    In Episode I wordt een (weliswaar vage) verklaring gegeven
    I know, er wordt welliswaar een "verklaring" gegeven maar het is nog steeds onbekend hoe, wie of wat. Zelfs Shmi weet het niet "hij was er opeens". Vandaar mijn link naar de Heilige Geest. :wink:
    Maar wie weet wat voor een geheime sex avonturen Shmi er wel op na houdt?
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  9. #534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    After all het is nog steeds onbekend wie de vader van Anakin is of hoe hij verwekt is.
    In Episode I wordt een (weliswaar vage) verklaring gegeven
    Sidious is de vader, da's logisch, die heeft Shmi gewoon een keertje in trance gebracht met The Force en toen zwanger gemaakt. Shmi kon zich begrijpelijkerwijs niets meer van herinneren.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    After all het is nog steeds onbekend wie de vader van Anakin is of hoe hij verwekt is.
    In Episode I wordt een (weliswaar vage) verklaring gegeven
    Sidious is de vader, da's logisch, die heeft Shmi gewoon een keertje in trance gebracht met The Force en toen zwanger gemaakt. Shmi kon zich begrijpelijkerwijs niets meer van herinneren.
    of ze wilt zich er niks van herinneren
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  11. #536

    Standaard

    Actually... Misschien is Palpatine/Sidious wel de 'vader' van Darth Vader [Obi-Wan Kenobi Mode On] from a certain point of view [Obi-Wan Kenobi Mode Off]... Aangezien hij Anakin redt en hem Vader maakt...

    (wat niet inhoudt dat Pal/Sid ook de 'vader' van Anakin is btw!)

  12. #537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Ambush Solo
    Actually... Misschien is Palpatine/Sidious wel de 'vader' van Darth Vader [Obi-Wan Kenobi Mode On] from a certain point of view [Obi-Wan Kenobi Mode Off]... Aangezien hij Anakin redt en hem Vader maakt...

    (wat niet inhoudt dat Pal/Sid ook de 'vader' van Anakin is btw!)
    hm dadelijk hebben ze nog een incestueuze relatie
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  13. #538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Advancer
    Of we krijgen juist van Darth S. Anikin i am your father....,
    Tja zou best kunnen. After all het is nog steeds onbekend wie de vader van Anakin is of hoe hij verwekt is. Ik neem aan dat het niet de heilige geest geweest is?
    misschien was het yoda die wilde experimenteren? :wink:
    Zal het een beetje gaan ja?

    dan zou Anakin ook een knolselderhoofd moeten hebben

  14. #539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan smets
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Advancer
    Of we krijgen juist van Darth S. Anikin i am your father....,
    Tja zou best kunnen. After all het is nog steeds onbekend wie de vader van Anakin is of hoe hij verwekt is. Ik neem aan dat het niet de heilige geest geweest is?
    misschien was het yoda die wilde experimenteren? :wink:
    Zal het een beetje gaan ja?

    dan zou Anakin ook een knolselderhoofd moeten hebben
    met the force kon ie het compenseren :wink:
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  15. #540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Ambush Solo
    Actually... Misschien is Palpatine/Sidious wel de 'vader' van Darth Vader [Obi-Wan Kenobi Mode On] from a certain point of view [Obi-Wan Kenobi Mode Off]... Aangezien hij Anakin redt en hem Vader maakt...

    (wat niet inhoudt dat Pal/Sid ook de 'vader' van Anakin is btw!)
    Ik ben toch benieuwd hoe en wanneer Sidious de identiteit van Palpatine 'aanneemt', of zou het toch dezelfde persoon zijn?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #541

  17. #542

    Standaard

    Ik ben al een paar dagen niet op het forum geweest.
    Ik wordt helemaal gek hiero! Ik wil die trailer zien, maar geen enkele link werkt. Het is alsof 'the dark side' elke link 'clouds'!
    Heeft iemand nog een werkende link?

    Thanx
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  18. #543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Ik ben al een paar dagen niet op het forum geweest.
    Ik wordt helemaal gek hiero! Ik wil die trailer zien, maar geen enkele link werkt. Het is alsof 'the dark side' elke link 'clouds'!
    Heeft iemand nog een werkende link?

    Thanx
    Hier nog een aantal links voor de teaser:

    http://www.worldofepic.net/ep3.mov
    http://www.larney.co.uk/ep3.mov
    http://www.planethack.org/public/sta.../swep3-480.mov
    http://members.cox.net/chambers30/teaser.mov
    http://www.jackpearce.info/full.mov
    http://www.zach-braff.com/video/teaser.mov

  19. #544

    Standaard

    Het zal wel aan mij liggen, of aan m'n computer ... maar deze werken bij mij in ieder geval allemaal niet.

    Ik heb inmiddels wel vernomen dat Lucasfilm op dit moment bezig is met een hetze tegen alle sites die een illegale teaser aanbieden. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft.

    In ieder geval bedankt
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  20. #545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Het zal wel aan mij liggen, of aan m'n computer ... maar deze werken bij mij in ieder geval allemaal niet.
    Derde van onder, http://members.cox.net/chambers30/teaser.mov, doet het hoor, en snel ook (100KBs). Bovenste ook, maar traag (3KBs).

  21. #546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Ambush Solo
    Actually... Misschien is Palpatine/Sidious wel de 'vader' van Darth Vader [Obi-Wan Kenobi Mode On] from a certain point of view [Obi-Wan Kenobi Mode Off]... Aangezien hij Anakin redt en hem Vader maakt...

    (wat niet inhoudt dat Pal/Sid ook de 'vader' van Anakin is btw!)
    Ik ben toch benieuwd hoe en wanneer Sidious de identiteit van Palpatine 'aanneemt', of zou het toch dezelfde persoon zijn?
    Ik heb met mn opmerking een hele discussie ontketent merk ik wel...
    LOL

  22. #547

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Het zal wel aan mij liggen, of aan m'n computer ... maar deze werken bij mij in ieder geval allemaal niet.

    Ik heb inmiddels wel vernomen dat Lucasfilm op dit moment bezig is met een hetze tegen alle sites die een illegale teaser aanbieden. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft.

    In ieder geval bedankt
    Even je firewall uitzetten! :wink:

  23. #548

    Standaard

    De game trailer: http://www.lucasarts.com/ep3/

    Ziet er goed uit, maar kan anakin in ep3 al force lightning gebruiken dan?

  24. #549

    Standaard

    Na het zien van de trailers is het aftellen naar Mei 2005 begonnen...

    Enige bedenking tegen (de geweldige) - Vader / Rise scene in de trailer:
    dit is typisch zo'n scene waar je op gaat zitten wachten. Hij zal heel laat in de film zitten (Eind?), waardoor je toch anders zit te kijken.....
    Send a maniac to catch a maniac...

  25. #550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    Enige bedenking tegen (de geweldige) - Vader / Rise scene in de trailer:
    dit is typisch zo'n scene waar je op gaat zitten wachten. Hij zal heel laat in de film zitten (Eind?), waardoor je toch anders zit te kijken.....
    Of juist niet!
    In de trailer van Ep.1 zat een voice-over van Darth Maul (Fear...fear attracts the fearful...the strong...the weak...the innocent...etc etc)
    En deze zat NIET in de film zelf!

Pagina 22 van 95 EersteEerste ... 121819202122232425263272 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •