Pagina 84 van 283 EersteEerste ... 347480818283848586878894134184 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.076 tot 2.100 van 7067 worden weergegeven.
  1. #2076

  2. #2077

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    The Untouchables
    Wat vond je er van?????

  3. #2078

    Standaard

    The Nightmare Before Christmas

    Leuke en vrolijke film met een echt kerstsfeertje. De film is lekker kort waardoor je hem als je niet zo veel tijd hebt toch nog af kan kijken. Je merkt ook weer duidelijk dat Tim Burton het verhaal heeft verzonnen. De liedjes zijn ook erg leuk en vrolijk.

    8,6 / 10

  4. #2079

    Standaard

    Onlangs weereens gekeken naar The Bourne Identity. Er sterke actiefilm met een erg goed acterende Matt Damon. In vergelijking met veel hedendaagse actiefilms is deze een stuk intelligenter, niet alleen maar domme aktie en voorspelbare gebeurtenissen. Een aanrader! Dat geldt trouwens ook voor The Bourne Supremacy, ook erg sterk.

  5. #2080

    Standaard

    The Lost Battalion ***1/2

    zeer goed
    Dvd Profiler

    "We shall fight on the beaches. We shall fight on the landing grounds. We shall fight in the fields,and in the streets, we shall fight in the hills. We shall never surrender!"

  6. #2081

    Standaard

    Star Wars Ep2

    Aardig vermaak. Deel 1 vond ik iets beter. 7/10
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  7. #2082

    Standaard

    Najib Amhali - Veni Vidi Vici (d'r kwam een vogel uit....'k zzzweer 't )


  8. #2083
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Najib Amhali - Veni Vidi Vici (d'r kwam een vogel uit....'k zzzweer 't )
    Najib Roeleert!

    Gisteren Kill Bill vol.2 gekeken voor de. . euhh... 15de keer?

  9. #2084
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    De afgelopen tijd heb ik voornamelijk veel naar afleveringen van Millennium (tweede seizoen) en Kung Fu (tweede seizoen) gekeken, maar vanmiddag heb ik maar weer eens een film in de speler gedaan. Annie Hall (1977, Woody Allen) is, hoewel erg jaren zeventig, nog steeds een erg geestige film met leuke vondsten als ondertiteling van de eigenlijke gedachten, animatie, rechtstreeks communiceren met de kijker etc.
    Beeld en geluid zijn redelijk tot goed op deze dvd die verder slechts een trailer heeft als extra.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  10. #2085

    Standaard

    Léon Director's Cut

    Zeer sterke film met een goed verhaal, de spanning loopt steeds meer op naar het einde nadert[/b]

  11. #2086
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Mibu gishi den

    Oftewel When the Last Sword Is Drawn, prachtfilm over een samurai die huis en haard verlaat (en zijn clan) om in het onderhoud van zijn gezin te kunnen voorzien.
    Het verhaal wordt op een aparte manier verteld en het acteerwerk is goed. Mooie beelden ook .

    7,8

  12. #2087

    Standaard

    disc 4 en 2 afl van disc 5 van 24 seizoen 3

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  13. #2088

    Standaard

    Monster met Charlize Theron en Christina Richie, echt een topfilm!

  14. #2089

    Standaard

    Gisteravond: The bridge on the river Kwai

    en vanmiddag Unforgiven 8)

  15. #2090

    Standaard

    Hero en een aantal eps van seizoen 1 van 24 (ik dacht discje 3..)
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  16. #2091

    Standaard

    Elephant, bijna net zo bizar als de werkelijkheid.


  17. #2092

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Imko
    Monster met Charlize Theron en Christina Richie, echt een topfilm!
    Ricci bedoel je denk ik :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  18. #2093

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Imko
    Monster met Charlize Theron en Christina Richie, echt een topfilm!
    Ricci bedoel je denk ik :wink:
    ghehe Thnx voor de correctie :P

  19. #2094

    Standaard

    Vanmiddag se7en nog een keer bekeken, voor het eerst op dvd. Blijft echt een topfilm. Ik vond echter de extra's (wederom) niet zo boeiend. Het alternatieve einde was ook niet echt heel erg anders. Had meer verwacht daarvan. De film zelf staat natuurlijk als een huis!

  20. #2095

    Standaard

    Heerlijk een "oude Bond" gekeken:

    You only live twice

    Good old Sean, gewoon leuk, veeeel beter dan die nieuwe jongens die denken Bond te kunnen zijn. Roger Moore was meer de gentleman Bond en Sean de recht-voor-zijn-raap Bond. Na deze twee mannen hadden ze van mij kunnen stoppen!
    pluk de dag

  21. #2096

    Standaard

    Dawn of the Dead (2004)

    Op de halloween avond maar eens een horrorfilm gekeken. De film was heel spannend en het verhaal was ook wel leuk. Gewoon een spannende film waarvan ik blij ben dat ik hem heb gezien maar geen film voor in de collectie.

    7,3 / 10

  22. #2097

    Standaard

    Shrek 2: Far Far Away
    Erg leuke animatiefilm die echt schitterend gemaakt is! Had deel 1 nooit gezien en dat moet ik snel toch maar eens doen. Een flinke dosis humor en vermaak; o.a. Antonio Banderas als de gelaarsde kat vond ik super. :P

    Ben ook nog begonnen met U-Turn, maar ik had vanmiddag niet genoeg tijd om hem af te kijken. Tot nu toe een erg bizarre roadmovie van Oliver Stone. Een bijzonder aparte cast en een erg sterke Sean Penn in de hoofdrol. Moet hem snel 's afkijken...
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  23. #2098

    Standaard

    “The Horse Whisperer”

    Raar maar waar had deze nog niet gezien.
    En ik moet zeggen was aangenaam verast.
    Ik leid aan slapeloosheid, maar daar lig ik niet wakker van.

  24. #2099

    Standaard

    Princess Mononoke

  25. #2100

    Standaard

    Empire Strikes Back!

Pagina 84 van 283 EersteEerste ... 347480818283848586878894134184 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •