Pagina 39 van 49 EersteEerste ... 29353637383940414243 ... LaatsteLaatste
De resultaten 951 tot 975 van 1223 worden weergegeven.
  1. #951

    Standaard

    Gegen die Wand, na Lola Rennt weer een goede film van Duitse bodem!
    Four-Star Trader (236)

  2. #952

    Standaard

    The Village

    I see dead village people... :wink:
    He is but one man. One man alone cannot fight the future.

  3. #953
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    The Bourne surpremacy, een absolute topfilm laat deel 3 maar komen. (en nee hij lijkt helemaal niet op het boek van Ludlum)
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  4. #954

    Standaard

    Ben gisteren naar "The Apartment" van Billy Wilder uit 1960 geweest in het Filmmuseum in het Vondelpark. Hierin spelen Jack Lemmon en Shirley MacLaine de hoofdrol en hij is in zwart-wit.

    Wist echt totaal niet wat ik ervan moest verwachten of waar het over zou gaan, maar moet zeggen: was echt blij verrast, was een erg leuke en goede film. Zeker niet langzaam ofzo, maar gewoon een goed tempo. Het verhaal was een beetje drama/komedie en ik vond het thema leuk uitgewerkt. Kortom: een aanrader!

  5. #955

    Standaard

    Gisteren naar The Bourne Supremacy geweest. Vond de film iets wat tegen vallen helaas. De manier van filmen was gewoon niet fijn.
    Four-Star Trader (236)

  6. #956

    Standaard

    Collateral met medeforummers John Sital, Mark de Jong, Steven Maas, Henk Heideveld, Max Davidse en Arnold Bomers. 8)

    Standaard verhaal, maar extreem fraai in beeld gebracht wat erg aan de goede sfeer bijdraagt.

  7. #957

    Standaard

    Ik ben net terug van Collateral. Erg sterke film, die ik iedereen aan kan raden. Erg sterk acteerwerk van zowel Cruise als Fox.

  8. #958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Collateral met medeforummers John Sital, Mark de Jong, Steven Maas, Henk Heideveld, Max Davidse en Arnold Bomers. 8)
    Standaard verhaal, maar extreem fraai in beeld gebracht wat erg aan de goede sfeer bijdraagt.
    Ik was er niet weg van. (Waarom zijn voetstappen door de bioscoop moesten dreunen, en pistoolschoten als kanonsslagen klonken ontging me, misschien wilde men de film indrukwekkend laten overkomen? ) Het enige vond ik het prima camerawerk om de onpersoonlijkheid van deze big-city in beeld te brengen
    Oh, eh Niels, ik ben dit keer ook even weggesukkeld )
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  9. #959

    Standaard

    Dodgeball erg vermakelijke film met hele goeie rol voor Ben stiller
    Impressive MOST Impressive!

  10. #960

    Standaard

    Pas geleden naar Simon geweest. Goede film van Nederlandse bodem ... ...

  11. #961

    Standaard

    Zaterdag Collateral gezien. Echt aanrader, zoals gezegt wordt beetje standaard verhaal, maar hoe t is gefilmt..

  12. #962
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Collateral vanavond gezien.

    Topfilm, geweldig geluid/ dolby track/ geweldige motion picture

    SUPER!

  13. #963

    Standaard

    Ben ook bij Collateral geweest. Heb me weer prima vermaakt. (en daar gaat het toch om?)
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  14. #964

    Standaard

    Afgelopen weekend ben ik naar Gegen die Wand geweest. Een heftige film met goede thema's. Eigenlijk best een standaard liefdesverhaaltje, maar dan wel erg cool verpakt

  15. #965

    Standaard

    Eternal sunshine of the spotless mind. Prachtige film met wederom een briljant geschreven verhaal door Charlie Kaufman!

  16. #966

    Standaard

    de laatste film die ik zag was Alien vs Predator in de Pathe Arena in een persvoorstelling. Leuke actie / horror film die gewoon lekker wegkijkt.
    * * * uit 5.
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  17. #967

    Standaard

    eergister hellboy gezien,vandaag naar sky captain denk ik.wimbledon volgende week...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  18. #968

    Standaard

    Maandag Wimbledon in de sneak gezien. Deze film heeft erg te lijden onder de clichés van de gemiddelde romantische komedie en de gemiddelde sportfilm. Toch weet hij zich iets boven de middenmoot te verheffen door de prachtige cinematografie, het leuke spel van Paul Bettany en ook de prachitge Porsche waar hij in rijdt. Misschien de moeite waard met je vriendin, maar ik zat nu met drie kerels in de bios en was dus niet erg onder de indruk .

  19. #969

    Standaard

    Vandaag ook nog Before sunset gezien. Ik verwachtte er niet al te veel van, maar dat viel me alleszins mee. Best een leuke film om een keer gezien te hebben!

  20. #970

    Standaard

    Vandaag naar Simon geweest....wat een grappige en ontroerende film inéén..geweldige film en terecht 4 Gouden Kalveren gewonnen!!
    http://www.simondefilm.nl/

  21. #971

    Standaard

    Laatste weken geweest naar:

    Stille Nacht 3/5
    De Dominee 4/5
    Eternal Sunshine of the Spotless Mind 5/5
    Simon 5/5
    The Terminal 3/5
    Snow Fever 2/5
    Colleteral 4/5
    Sky Captain and the World after Tomorrow 4/5
    The Motorcycle Diaries 5/5
    Before Sunset 5/5

  22. #972

  23. #973

    Standaard

    Skycaptain and the world of tomorrow 6,5/10
    The manchurian candidate 7,0/10

  24. #974

    Standaard

    Der Untergang 3,5 * (Einde valt bij mij helemaal fout)

  25. #975

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    Der Untergang 3,5 * (Einde valt bij mij helemaal fout)
    Laat me raden [spoiler:3c187dd897]de hoofdpersoon gaat dood? [/spoiler:3c187dd897]

Pagina 39 van 49 EersteEerste ... 29353637383940414243 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •