Pagina 78 van 283 EersteEerste ... 286874757677787980818288128178 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.926 tot 1.950 van 7067 worden weergegeven.
  1. #1926

    Standaard

    Black Cat White Cat een vrij onbekende film in Nederland maar het is wat mij betreft echt een mustsee. Alleen al voor de geweldige sigeunermuziek moet je deze film bekijken...

  2. #1927

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Net Key Largo gezien met Humphrey Bogart en Lauren Bacall.
    erg goede film
    Vind ik ook, een charmante film uit de oude doos, die palmbomen aan de touwtjes is vintage!

  3. #1928

    Standaard

    Gisteren 4 afleveringen gekeken van The Transformers.
    helemaal cool, jeugdsentiment ten top
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #1929

    Standaard

    Eternal Sunshine of the Spotless Mind

    Verassend goede film van de makers van Adaptation en Being John Malkovich. Jim Carry acteert geweldig en ook Kate Winslet komt heel geloofwaardig over. Het verhaal is ook gewoon goed. Deze film bewijst maar weer dat niet alle films die tegenwoordig uitkomen slecht zijn.

    8,6 / 10

  5. #1930
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Friends serie 5 Disc 1
    epiodes 1-4
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  6. #1931

    Standaard

    Gisterenavond Goodfellas gezien. Echt weer een maffia topper! Erg goede film alleen jammer van deze release met flipper. Ik ga deze dvd zeker vervangen voor de SE. Ook leuk om de acteurs van The Sopranos terug te zien in deze film: Dr. Melfi, Paulie & Christopher...
    Four-Star Trader (236)

  7. #1932

    Standaard

    Pi- Wat een maffe film zeg, relaxte muziek btw en een bizar verhaal krijgt een 7 van mij :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  8. #1933
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Geleend van vriend

    Gangs of New York
    Toppertje,een goeie Daniel en Leonardo en prachtige Diaz :wink:
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  9. #1934

    Standaard

    Gisterenavond voor de 2e maal Ocean's Eleven gezien.

    Kan al niet meer wachten op het vervolg!
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

  10. #1935

    Standaard

    Goldmember deze week gezien

    het begon nogal flauw (eerste 5 minuten niet meegeteld),maar werd alsmaar beter

    [spoiler:8c0f012e4a]de scene dat Austin op mini me moet gaan staan is echt top en zo zijn er nog meer scenes[/spoiler:8c0f012e4a]

    verder erg origineel en top einde

    Alleen vind ik de persoon Goldmember zwaar overdreven,flauw en onnodig.Om hem kon ik weinig lachen.

    7,5

  11. #1936

    Standaard

    Vandaag gekeken de remake van Gone in 60 seconds, was wel een leuke film al moet ik zeggen de originele versie trok me toch iets meer.
    That's a huge bitch!!!!!

  12. #1937

    Standaard

    Dark Blue World ****

    zeer mooie film
    Dvd Profiler

    "We shall fight on the beaches. We shall fight on the landing grounds. We shall fight in the fields,and in the streets, we shall fight in the hills. We shall never surrender!"

  13. #1938

    Standaard

    Showdown in little tokyo

    vermakelijke,doch korte low budget actie film,goeie rol voor Brandon Lee en Lundgren als lompe krachtpatser

    vooral vele grofheden,[spoiler:50094a20c0]op moord en sex gebied[/spoiler:50094a20c0]

    [spoiler:50094a20c0]zoals een vrouw die gaat strippen voor een man en dan onthoofd wordt enzz[/spoiler:50094a20c0]

    en de bad guys moeten eerst al hun botten breken en vol bloed zitten voor ze sterven.

    verder vermakelijke film, 7

  14. #1939

    Standaard

    Zojuist Roman Holiday gezien:
    geweldige feelgood movie over Princess Ann (Audrey Hepburn) die wegrent van haar verplichtingen als prinses.
    Leuk acteer werk, mooie settings (de film is echt in Rome opgenomen). Echt n film die je IMHO gezien moet hebben
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #1940

    Standaard

    Gisteravond eerst Brother Bear gekeken en daarna School of Rock nogeens gezien. Beiden de moeite waard, vooral de tweede blijft erg leuk.

  16. #1941

    Standaard

    Heb juist “Aliens” special edition gezien.
    Film was al super en met dien special edition is hij nog beter, met al die bijgevoegde beelden.
    Ik wist zelf nie dat Ripley een dochter had.
    Ik leid aan slapeloosheid, maar daar lig ik niet wakker van.

  17. #1942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco Dubbeldam
    Y tu mama tambien, erg leuk filmpje. :wink:
    Een beetje off-topic:
    Wat mij betreft is dit een understatement, het is een fantastische film. De verandering van road movie naar drama is ontzettend goed gedaan. De symboliek [spoiler:14bb0fceeb]de dood in symbolen en als rode draad[/spoiler:14bb0fceeb] is ontzettend goed en de ontknoping is onverwachts, aangrijpend en hartverscheurend!!!
    9/10!

  18. #1943

    Standaard

    vrijdag:
    kill bill 2: voor het eerst gezien. Wat kan ik zeggen, goed, maar niet super. had er op de een of andere manier meer van verwacht. Soundtrack was goed gekozen, ook de acteurs waren prima. Al met al een prima film, maar geen meesterwerk. 7.7 / 10

    vrijdag:
    memories of murder: verrrassende film uit Korea. Realistische film over de eerste seriemoordernaar in Korea met alle problemen en frustraties van dien. Erg goed. 7.5 / 10

    zaterdag:
    passion of the christ: voor de eerste keer gezien. de film raakte me. was diep onder de indruk. een realistisch relaas over de laatste uren van Jezus Christus. Caviezel in topvrorm. 8.0 / 10

    Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #1944

    Standaard

    Net klaar met Jerry Maguire. Blijft een mooie film met geweldig acteerwerk van Cuba Gooding Jr. (zeg maar meesterlijk) en Tom Cruise. Misschien ietwat aan de lange kant, maar absoluut een aanrader
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  20. #1945

    Standaard

    Die Hard 1 en 2.

    Deel 3 was gisteren op tv, deel 1 vandaag.

    Ik wilde ze liever in de juiste volgorde bekijken dus heb ik 1 en 2 gewoon van de plank gepakt.

    Top vermaak! Ook lachen om de kleding/haarstijlen van de jaren '80 .

  21. #1946

    Standaard

    Rose red bekeken, spannend maar alleen jammer dat de ontknoping van deze film wat tegenvalt
    Maar in het algemeen is Rose red een echte aanrader
    "Van geluk naar ongeluk is een kleine stap, van ongeluk naar geluk is een lange weg"

  22. #1947

    Standaard

    Fight Club

    Geweldige film van David Fincher. Het is nu al de derde keer dat ik deze bekeek en hij wordt alleen maar beter. Het acteerwerk is geweldig en het verhaal is ook heel goed. Dit is 1 van mijn favoriete films die mij nooit gaat vervelen. Deze moet je gezien hebben!!!!!

    9,3 / 10

  23. #1948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Net klaar met Jerry Maguire. Blijft een mooie film met geweldig acteerwerk van Cuba Gooding Jr. (zeg maar meesterlijk) en Tom Cruise. Misschien ietwat aan de lange kant, maar absoluut een aanrader
    SHOW ME THE MONEY!!!!!!!!!

    Renee ziet er zo mooi uit in die film :P
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  24. #1949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Net klaar met Jerry Maguire. Blijft een mooie film met geweldig acteerwerk van Cuba Gooding Jr. (zeg maar meesterlijk) en Tom Cruise. Misschien ietwat aan de lange kant, maar absoluut een aanrader
    SHOW ME THE MONEY!!!!!!!!!

    Renee ziet er zo mooi uit in die film :P
    Geweldige scene 8)
    Renee is inderdaad erg mooi hier, maar ik weet niet... ik vind haar gezicht een beetje vreemd. Niet dat ze lelijk is, maar ik doel meer op haar gezichtsuitdrukking. Vind ik vaak een beetje vreemd
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  25. #1950

    Standaard

    Gisteravond naar Philadelphia gekeken. Wat een prachtige, aangrijpende film. Sterk acteerwerk en eveneens prachtige stukken muziek van Howard Shore, aria van Maria Callas en het nummer van Bruce Springsteen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 78 van 283 EersteEerste ... 286874757677787980818288128178 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •